Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Junior Professional Back Office / Młodszy specjalista ds. administracji
Prace administracyjno-biurowe (obsługa telefoniczna i mailowa kontrahentów, wsparcie
działów HR i Marketingu, współorganizacja spotkań biznesowych, zaopatrzenie biura, korespondencja przychodząca i wychodząca, przenoszenie baz danych, drobne prace graficzne, przygotowywanie materiałów konferencyjnych, prezentacji biznesowych)
działów HR i Marketingu, współorganizacja spotkań biznesowych, zaopatrzenie biura, korespondencja przychodząca i wychodząca, przenoszenie baz danych, drobne prace graficzne, przygotowywanie materiałów konferencyjnych, prezentacji biznesowych)
Starszy Referent / Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Filia we Wrocławiu
kwiecień 2006 – listopad 2012 Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Filia we Wrocławiu:
• V 2012 – XI 2012 Starszy Referent w Wydziale Kontroli Projektów:
Przeprowadzanie kontroli prawidłowości realizacji projektów konkursowych i systemowych w siedzibie beneficjenta (w tym weryfikacja danych zawartych we wnioskach o płatność) w ramach PO KL;
Przeprowadzanie wizyt monitoringowych w ramach PO KL (kontroli prawidłowości realizacji projektów w miejscu ich realizacji);
Dokumentowanie czynności związanych z kontrolą realizowanych projektów konkursowych i systemowych na miejscu u beneficjenta oraz monitorowanie wdrażania zaleceń pokontrolnych w ramach PO KL;
Wykrywanie nieprawidłowości w realizacji projektów konkursowych i systemowych w ramach PO KL, współpraca z jednostkami pionu ds. EFS, Instytucją Zarządzającą, Instytucją Pośredniczącą, jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi instytucjami/jednostkami krajowymi i regionalnymi w zakresie wdrażania Priorytetów/Działań PO KL;
• II 2011 – VI 2011 Starszy Referent w Wydziale Promocji i Informacji:
Organizacja spotkań informacyjnych, szkoleń, konferencji, współpraca z lokalnymi firmami i urzędami przy zlecaniu usług, rejestrowanie wniosków o dofinansowanie.
Praca w Punkcie Informacyjnym EFS – doświadczenie w obsłudze klienta,
udzielaniu fachowych porad i konsultacji, reprezentowanie instytucji
na imprezach promocyjnych i wystawienniczych m. in. targi pracy,
targi promocyjne projektów realizowanych w ramach środków unijnych (udział w IV Forum Funduszy Europejskich).
Starszy Referent w Oddziale ds. Oceny Wniosków w Wydziale Adaptacyjności:
Ocena formalna wniosków o dofinansowanie projektu w ramach PO KL, weryfikacja załączników do umów o dofinansowanie projektu w ramach PO KL, przygotowywanie umów o dofinansowanie.
• I 2010 – XII 2010 Sekretarz KOP/Zastępca Przewodniczącej Komisji Oceny Projektów dla Priorytetu VIII PO KL (organizowanie oraz przewodniczenie posiedzeniom w ramach Komisji Oceny Projektów, rozlosowywanie wniosków, weryfikacja Kart oceny merytorycznej, przygotowywanie protokołów z prac KOP oraz materiałów na Zarząd).
• I 2008 – XII 2009 Starszy Referent w Zespole ds. Obsługi Projektów Konkursowych,
Wydział Adaptacyjności/ Protokolant Komisji Oceny Projektów
Referent, Wydział Obsługi i Monitorowania Projektów EFS/ Referent, Wydział Adaptacyjności
• X 2007 – XII 2007 Referent, Wydział Obsługi i Monitorowania Projektów EFS
• IV 2006 - X 2007 Pracownik administracyjny, Wydział Obsługi i Monitorowania Projektów EFS
• V 2012 – XI 2012 Starszy Referent w Wydziale Kontroli Projektów:
Przeprowadzanie kontroli prawidłowości realizacji projektów konkursowych i systemowych w siedzibie beneficjenta (w tym weryfikacja danych zawartych we wnioskach o płatność) w ramach PO KL;
Przeprowadzanie wizyt monitoringowych w ramach PO KL (kontroli prawidłowości realizacji projektów w miejscu ich realizacji);
Dokumentowanie czynności związanych z kontrolą realizowanych projektów konkursowych i systemowych na miejscu u beneficjenta oraz monitorowanie wdrażania zaleceń pokontrolnych w ramach PO KL;
Wykrywanie nieprawidłowości w realizacji projektów konkursowych i systemowych w ramach PO KL, współpraca z jednostkami pionu ds. EFS, Instytucją Zarządzającą, Instytucją Pośredniczącą, jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi instytucjami/jednostkami krajowymi i regionalnymi w zakresie wdrażania Priorytetów/Działań PO KL;
• II 2011 – VI 2011 Starszy Referent w Wydziale Promocji i Informacji:
Organizacja spotkań informacyjnych, szkoleń, konferencji, współpraca z lokalnymi firmami i urzędami przy zlecaniu usług, rejestrowanie wniosków o dofinansowanie.
Praca w Punkcie Informacyjnym EFS – doświadczenie w obsłudze klienta,
udzielaniu fachowych porad i konsultacji, reprezentowanie instytucji
na imprezach promocyjnych i wystawienniczych m. in. targi pracy,
targi promocyjne projektów realizowanych w ramach środków unijnych (udział w IV Forum Funduszy Europejskich).
Starszy Referent w Oddziale ds. Oceny Wniosków w Wydziale Adaptacyjności:
Ocena formalna wniosków o dofinansowanie projektu w ramach PO KL, weryfikacja załączników do umów o dofinansowanie projektu w ramach PO KL, przygotowywanie umów o dofinansowanie.
• I 2010 – XII 2010 Sekretarz KOP/Zastępca Przewodniczącej Komisji Oceny Projektów dla Priorytetu VIII PO KL (organizowanie oraz przewodniczenie posiedzeniom w ramach Komisji Oceny Projektów, rozlosowywanie wniosków, weryfikacja Kart oceny merytorycznej, przygotowywanie protokołów z prac KOP oraz materiałów na Zarząd).
• I 2008 – XII 2009 Starszy Referent w Zespole ds. Obsługi Projektów Konkursowych,
Wydział Adaptacyjności/ Protokolant Komisji Oceny Projektów
Referent, Wydział Obsługi i Monitorowania Projektów EFS/ Referent, Wydział Adaptacyjności
• X 2007 – XII 2007 Referent, Wydział Obsługi i Monitorowania Projektów EFS
• IV 2006 - X 2007 Pracownik administracyjny, Wydział Obsługi i Monitorowania Projektów EFS
Szkolenia i kursy
1. 06-07.05.2011 r. Udział w IV Forum Funduszy Europejskich na warszawskiej Agrykoli,
zorganizowane przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego,
2. 02.03.2011 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Social Media w komunikacji i budowaniu wizerunku organizacji”,
3. 25-26.10.2010 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Negocjacje w trzech wymiarach,
czyli jak negocjują przedstawiciele instytucji państwowych
i samorządowych”,
4. 30.03.2010 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Ochrona danych osobowych w WUP”,
5. 02-03.12.2009 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Pomoc publiczna”,
6. 27.10.2009 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Nowa ustawa o finansach publicznych – zakres zmian i ich wpływ na zarządzanie finansami publicznymi”,
7. 19.02.2009 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Szkolenie w zakresie zmian w udzielaniu pomocy publicznej w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki”,
8. 04.02.2009 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Użytkowanie Lokalnego Systemu Informatycznego do obsługi PO KL”,
9. 22.11.2008 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Elementy rachunkowości w ramach PO KL”,
10. 23.10.2008 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Problematyka zamówień publicznych przy wdrażaniu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”,
11. 26-27.06.2008 r. Certyfikat nr 7/3147/08 uczestnictwa w szkoleniu „Komunikacja interpersonalna”,
12. 28-29.08.2008 r. Zaświadczenie ukończenia szkolenia „Kluczowe zagadnienia w ocenie i wdrażaniu projektów w Priorytecie VIII Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki”,
12. 03-04.07.2008 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Zmiany w regułach udzielania pomocy publicznej związanych z opublikowaniem rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego w sprawie udzielania pomocy publicznej w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”,
13. 19-21.03.2008 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Szkolenie z zakresu Prawo zamówień publicznych i pomocy publicznej”,
14. 31.10.2007 r. Świadectwo uczestnictwa w szkoleniu nr 317/2007 „Kwalifikowanie kosztów i rozliczanie projektów”.
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE dotyczące gastronomii:
• VIII 2005 - XI 2005 Restauracja przy Ośrodku Sanatoryjno - Wypoczynkowym Hutmen, Dąbki - stanowisko: kelner
• V 2005 - VIII 2005 Restauracja przy OWL Energetyk, Ustka – stanowisko: kelner
• III 2004 – VIII 2004 Creator Centrum Handlowo–Gastronomiczne Sp. z o. o., Wrocław - stanowisko: barman
• VI 2003 – XI 2003 Restauracja Akropolis/ Restauracja Mona Lisa, Wrocław - stanowisko: kelner-barman
• 2001 - 2003 Restauracja Qubus Maria Magdalena, Wrocław - praktyki zawodowe - stanowisko: kelner
zorganizowane przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego,
2. 02.03.2011 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Social Media w komunikacji i budowaniu wizerunku organizacji”,
3. 25-26.10.2010 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Negocjacje w trzech wymiarach,
czyli jak negocjują przedstawiciele instytucji państwowych
i samorządowych”,
4. 30.03.2010 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Ochrona danych osobowych w WUP”,
5. 02-03.12.2009 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Pomoc publiczna”,
6. 27.10.2009 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Nowa ustawa o finansach publicznych – zakres zmian i ich wpływ na zarządzanie finansami publicznymi”,
7. 19.02.2009 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Szkolenie w zakresie zmian w udzielaniu pomocy publicznej w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki”,
8. 04.02.2009 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Użytkowanie Lokalnego Systemu Informatycznego do obsługi PO KL”,
9. 22.11.2008 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Elementy rachunkowości w ramach PO KL”,
10. 23.10.2008 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Problematyka zamówień publicznych przy wdrażaniu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”,
11. 26-27.06.2008 r. Certyfikat nr 7/3147/08 uczestnictwa w szkoleniu „Komunikacja interpersonalna”,
12. 28-29.08.2008 r. Zaświadczenie ukończenia szkolenia „Kluczowe zagadnienia w ocenie i wdrażaniu projektów w Priorytecie VIII Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki”,
12. 03-04.07.2008 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Zmiany w regułach udzielania pomocy publicznej związanych z opublikowaniem rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego w sprawie udzielania pomocy publicznej w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”,
13. 19-21.03.2008 r. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Szkolenie z zakresu Prawo zamówień publicznych i pomocy publicznej”,
14. 31.10.2007 r. Świadectwo uczestnictwa w szkoleniu nr 317/2007 „Kwalifikowanie kosztów i rozliczanie projektów”.
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE dotyczące gastronomii:
• VIII 2005 - XI 2005 Restauracja przy Ośrodku Sanatoryjno - Wypoczynkowym Hutmen, Dąbki - stanowisko: kelner
• V 2005 - VIII 2005 Restauracja przy OWL Energetyk, Ustka – stanowisko: kelner
• III 2004 – VIII 2004 Creator Centrum Handlowo–Gastronomiczne Sp. z o. o., Wrocław - stanowisko: barman
• VI 2003 – XI 2003 Restauracja Akropolis/ Restauracja Mona Lisa, Wrocław - stanowisko: kelner-barman
• 2001 - 2003 Restauracja Qubus Maria Magdalena, Wrocław - praktyki zawodowe - stanowisko: kelner
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zainteresowania
1. 1. Muzyka (m.in. gatunki muzyki elektronicznej: psybient/psychill/GOA, ambient, IDM, dubstep/jungle/drum’n’bass, experimental, industrial), organizacja imprez muzycznych, kreowanie oprawy wizualnej i dźwiękowej, aktywny udział w działalności kolektywu Deep Astral Travelers
2. Rysunek (posiadam zdolności artystyczne w zakresie szkicu i rysunku), fotografia, streetart, animacja komputerowa
3. Film (m. in.: kinematografia czeska, kino niezależne, filmy dokumentalne o nauce, sztuce i technice)
4. Podróżowanie, pokonywanie długich dystansów na rowerze (turystyka rowerowa)
5. Honorowy Dawca Krwi - od dnia: 25.04.2003 r.
2. Rysunek (posiadam zdolności artystyczne w zakresie szkicu i rysunku), fotografia, streetart, animacja komputerowa
3. Film (m. in.: kinematografia czeska, kino niezależne, filmy dokumentalne o nauce, sztuce i technice)
4. Podróżowanie, pokonywanie długich dystansów na rowerze (turystyka rowerowa)
5. Honorowy Dawca Krwi - od dnia: 25.04.2003 r.
Inne
1. Znajomość pakietu MS Office (Word – bardzo dobra, Excel – bardzo dobra, Power Point – bardzo dobra)
2. Znajomość programów graficznych: Corel Draw - dobra, Adobe Photoshop - dobra
3. Prawo jazdy kat. B od 2007 r.
4. Honorowy Dawca Krwi, od 2003 r.
UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE:
1. Precyzja, rzetelność, kreatywność
2. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, komunikatywność
3. Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w grupie / zespole projektowym
2. Znajomość programów graficznych: Corel Draw - dobra, Adobe Photoshop - dobra
3. Prawo jazdy kat. B od 2007 r.
4. Honorowy Dawca Krwi, od 2003 r.
UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE:
1. Precyzja, rzetelność, kreatywność
2. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, komunikatywność
3. Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w grupie / zespole projektowym
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
MAM DZIŚ CZAS I CHĘĆ NA...
Grupa do umawiania się: chcesz zmienić swój dzisiejszy dzień, poznać kogoś interesującego, nawiązać kontakt biznesowy albo prywatny? To jest dobre miejsce: jeśli masz dziś czas i ochotę na kawę, piwk
POKL
Wszyscy zainteresowani i/lub pracujący przy wdrażaniu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i wszystkich jego priorytetów
Praca we Wrocławiu
Grupa stworzona dla ludzi związanych z tematyką pracy, dla Pracodawców, Pracowników, Agencji Pośrednictwa Pracy itp. Oczywiście "tematykę" poruszamy w obrębie Wrocławia. NIE ZAMIESZCZAMY OFERT PRACY
Regionalne Ośrodki EFS
Regionalne Ośrodki EFS w Polsce i ich wpływ na wdrażenie Europejskiego Funduszu Społecznego
Szkolenia EFS
Grupa dla wszystkich osób korzystających, organizujących i planujących skorzystać ze szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)