Adam Bartosiak

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Digital Marketing Sprzedaż bezpośrednia Marketing Zintegrowany Internet Zarządzanie kluczowymi klientami Analiza rynku zarządzanie marketingiem Negocjacje New Business Development Rozwój produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Zarządzanie Sprzedażą Plany sprzedażowe Promocja Sprzedaży Trade Marketing Zarządzanie zespołem digital marketing, strategie komunikacji, pozycjonowanie marki, zarządzanie produktem, NPD, prowadzenie projektów

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Nelle Sp. z o.o.
trochę tego jest:)
MATRIX L’Oréal Polska
Sales Representative MATRIX Hairstyles
* podtrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy,
* Tworzenie i realizacja strategii marki, planów oraz działań marketingowych
* prezentowanie oferty handlowej firmy
* aktywne poszerzanie rynku poprzez włączanie do współpracy nowych salonów,
* realizowanie założonych celów biznesowych
* Przygotowywanie lokalnych strategii sprzedaży
* raportowanie.
* organizacja szkoleń
Orange Polska S.A.
Key Account Manager
* wspomaganie działań Dyrektora Handlowego
* utrzymywanie kontaktów i obsługa grupy przydzielonych lokalizacji klienta, lokalna sprzedaż, monitorowanie inwestycji
* zbieranie informacji o możliwościach, warunkach technicznych potencjalnych rozwiązań dla klientów
* wykonywanie analiz sprzedaży grupy obsługiwanych klientów Zespołu
* zbieranie danych i analiza działań konkurencji
* zbieranie danych i uzupełnianie bazy danych o klientach
* udoskonalanie kooperacji z innymi komórkami w firmie przy obsłudze klientów
* monitorowanie stanu realizacji inwestycji dla przydzielonej grupy klientów
* tworzenie umów dla klientów
* tworzenie ofert przetargowych
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Idea CENTERTEL obecnie ORANGE
* pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych,
* negocjowanie oraz ustalanie warunków kontraktów,
* wdrażanie polityki handlowej firmy,
* sporządzanie raportów i zestawień w zakresie realizacji planów sprzedaż,
* prezentacja oferty,
* sprzedaż usług i obsługa posprzedażowa,

Szkolenia i kursy

-Szkolenie SPIN® - Technika Efektywnej Sprzedaży
-Kurs profesjonalnej obsługi klienta;
-Kurs umiejętności sprzedaży produktów i usług;
-Kurs umiejętności negocjacji;

Edukacja

Logo
zarządzanie-specjalizacja marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Informatyka, inżynierskie
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo

Zainteresowania

-kosmetyki-perfumy
-jazda na nartach
-podróże
-muzyka
-film
-motoryzacja

Inne

-umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych
-doświadczenie we współpracy z dużymi firmami ( Klientami Kluczowymi)
-doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych
-umiejętność nawiązywania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami
-umiejętność prowadzenia negocjacji
-bardzo dobra znajomość obsługi komputera – Windows, MS
Word, Excel, i inne
-predyspozycje do pracy z klientem
-doskonała organizacja pracy
-umiejętność analitycznego myślenia i pracy w stresie
-umiejętność pracy ukierunkowanej na założony cel
-pracowitość, rzetelność, odpowiedzialność
-wytrwałość w dążeniu do celu
-praktyczna umiejętność kierowania pojazdami - prawo jazdy kat. A, B, T

Grupy

18 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Boxing
Boxing
Grupa zrzesza miłośników boksu,którzy trenowali lub trenują boks. A tych,którzy jeszcze nie trenują-ma do tego zachęcić.
BPOSparrow
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DYWIZJON 303 SQUADRON 303
DYWIZJON 303 SQUADRON 303
POLSKI DYWIZJON 303 - Film Jacka Samojłowicza w reżyserii Denisa Delicia
EUROPEJSKI INSTYTUT KONTROLI WEWNĘTRZNEJ – EIKW
EUROPEJSKI INSTYTUT KONTROLI WEWNĘTRZNEJ – EIKW
Umieszczam tu info' o tym co się dzieje w UE i w Europie ... Europejski Instytut Kontroli Wewnętrznej i GRC - EIKW to Grupa powiązana z Europejskim Instytutem Kontroli Wewnętrznej Sp. z o.o.
FIGHTING CLUB
FIGHTING CLUB
Klub amatorów sztuk i sportów walki
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
GRC. Governance. Risk Management. Compliance
GRC. Governance. Risk Management. Compliance
Grupa ta służy osobom zajmującymi się GRC - czyli Governance, Risk Management, Compliance, Kontrolą wewnętrzną, Etyka
Administracja Publiczna, Kontrola Wewnętrzna/Kontrola Zarządcza
Administracja Publiczna, Kontrola Wewnętrzna/Kontrola Zarządcza
Grupa dla osób zajmującymi się Kontrolą wewnętrzną w znaczeniu COSO i kodeksów Corporate Governance. Administracja publiczna.