Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Digital Marketing
Sprzedaż bezpośrednia
Marketing Zintegrowany
Internet
Zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Negocjacje
New Business Development
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Zarządzanie Sprzedażą
Plany sprzedażowe
Promocja Sprzedaży
Trade Marketing
Zarządzanie zespołem
digital marketing, strategie komunikacji, pozycjonowanie marki, zarządzanie produktem, NPD, prowadzenie projektów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Representative MATRIX Hairstyles
* podtrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy,
* Tworzenie i realizacja strategii marki, planów oraz działań marketingowych
* prezentowanie oferty handlowej firmy
* aktywne poszerzanie rynku poprzez włączanie do współpracy nowych salonów,
* realizowanie założonych celów biznesowych
* Przygotowywanie lokalnych strategii sprzedaży
* raportowanie.
* organizacja szkoleń
* Tworzenie i realizacja strategii marki, planów oraz działań marketingowych
* prezentowanie oferty handlowej firmy
* aktywne poszerzanie rynku poprzez włączanie do współpracy nowych salonów,
* realizowanie założonych celów biznesowych
* Przygotowywanie lokalnych strategii sprzedaży
* raportowanie.
* organizacja szkoleń
Key Account Manager
* wspomaganie działań Dyrektora Handlowego
* utrzymywanie kontaktów i obsługa grupy przydzielonych lokalizacji klienta, lokalna sprzedaż, monitorowanie inwestycji
* zbieranie informacji o możliwościach, warunkach technicznych potencjalnych rozwiązań dla klientów
* wykonywanie analiz sprzedaży grupy obsługiwanych klientów Zespołu
* zbieranie danych i analiza działań konkurencji
* zbieranie danych i uzupełnianie bazy danych o klientach
* udoskonalanie kooperacji z innymi komórkami w firmie przy obsłudze klientów
* monitorowanie stanu realizacji inwestycji dla przydzielonej grupy klientów
* tworzenie umów dla klientów
* tworzenie ofert przetargowych
* utrzymywanie kontaktów i obsługa grupy przydzielonych lokalizacji klienta, lokalna sprzedaż, monitorowanie inwestycji
* zbieranie informacji o możliwościach, warunkach technicznych potencjalnych rozwiązań dla klientów
* wykonywanie analiz sprzedaży grupy obsługiwanych klientów Zespołu
* zbieranie danych i analiza działań konkurencji
* zbieranie danych i uzupełnianie bazy danych o klientach
* udoskonalanie kooperacji z innymi komórkami w firmie przy obsłudze klientów
* monitorowanie stanu realizacji inwestycji dla przydzielonej grupy klientów
* tworzenie umów dla klientów
* tworzenie ofert przetargowych
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Idea CENTERTEL obecnie ORANGE
* pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych,
* negocjowanie oraz ustalanie warunków kontraktów,
* wdrażanie polityki handlowej firmy,
* sporządzanie raportów i zestawień w zakresie realizacji planów sprzedaż,
* prezentacja oferty,
* sprzedaż usług i obsługa posprzedażowa,
* negocjowanie oraz ustalanie warunków kontraktów,
* wdrażanie polityki handlowej firmy,
* sporządzanie raportów i zestawień w zakresie realizacji planów sprzedaż,
* prezentacja oferty,
* sprzedaż usług i obsługa posprzedażowa,
Szkolenia i kursy
-Szkolenie SPIN® - Technika Efektywnej Sprzedaży
-Kurs profesjonalnej obsługi klienta;
-Kurs umiejętności sprzedaży produktów i usług;
-Kurs umiejętności negocjacji;
-Kurs profesjonalnej obsługi klienta;
-Kurs umiejętności sprzedaży produktów i usług;
-Kurs umiejętności negocjacji;
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo
Zainteresowania
-kosmetyki-perfumy
-jazda na nartach
-podróże
-muzyka
-film
-motoryzacja
-jazda na nartach
-podróże
-muzyka
-film
-motoryzacja
Inne
-umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych
-doświadczenie we współpracy z dużymi firmami ( Klientami Kluczowymi)
-doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych
-umiejętność nawiązywania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami
-umiejętność prowadzenia negocjacji
-bardzo dobra znajomość obsługi komputera – Windows, MS
Word, Excel, i inne
-predyspozycje do pracy z klientem
-doskonała organizacja pracy
-umiejętność analitycznego myślenia i pracy w stresie
-umiejętność pracy ukierunkowanej na założony cel
-pracowitość, rzetelność, odpowiedzialność
-wytrwałość w dążeniu do celu
-praktyczna umiejętność kierowania pojazdami - prawo jazdy kat. A, B, T
-doświadczenie we współpracy z dużymi firmami ( Klientami Kluczowymi)
-doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych
-umiejętność nawiązywania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami
-umiejętność prowadzenia negocjacji
-bardzo dobra znajomość obsługi komputera – Windows, MS
Word, Excel, i inne
-predyspozycje do pracy z klientem
-doskonała organizacja pracy
-umiejętność analitycznego myślenia i pracy w stresie
-umiejętność pracy ukierunkowanej na założony cel
-pracowitość, rzetelność, odpowiedzialność
-wytrwałość w dążeniu do celu
-praktyczna umiejętność kierowania pojazdami - prawo jazdy kat. A, B, T
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Boxing
Grupa zrzesza miłośników boksu,którzy trenowali lub trenują boks. A tych,którzy jeszcze nie trenują-ma do tego zachęcić.
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EUROPEJSKI INSTYTUT KONTROLI WEWNĘTRZNEJ – EIKW
Umieszczam tu info' o tym co się dzieje w UE i w Europie ...
Europejski Instytut Kontroli Wewnętrznej i GRC - EIKW to Grupa powiązana z Europejskim Instytutem Kontroli Wewnętrznej Sp. z o.o.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
GRC. Governance. Risk Management. Compliance
Grupa ta służy osobom zajmującymi się GRC - czyli Governance, Risk Management, Compliance, Kontrolą wewnętrzną, Etyka
Administracja Publiczna, Kontrola Wewnętrzna/Kontrola Zarządcza
Grupa dla osób zajmującymi się Kontrolą wewnętrzną w znaczeniu COSO i kodeksów Corporate Governance. Administracja publiczna.