Adam Barszcz

Adam Barszcz

Kierowik budowy ds. budowy tunelu i mostów
Polska, Cała Polska

Umiejętności

AutoCAD Controlling Budgets MathCAD Robot Structural Analysis Professional Zarządzanie zespołem Autodesk Inventor Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń PRINCE2 Practitioner Prince2 Foundation projektowanie Project Planning Analysis and Control - Certified Mirosoft Office Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń Dokumentacja techniczna

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ENERGOPOL-SZCZECIN S.A.
Kierownik budowy ds. budowy tunelu i mostów
Kontrakt: Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego , etap II odcinek Łódź Fabryczna -Kaliska/Żabieniec

Zarządzanie sekcją inżynieryjną w zakresie budowy tunelu w technologii TBM od etapu projektowania
do wykonawstwa.
Obiekty inżynieryjne:
- budowa tunelu kolejowego - średnica tarczy TBM 13,04 m o długości 2.655m- średnica tarczy TBM-13,04m
- budowa tunelu kolejowego - średnica tarczy TBM 8,76 m o długości 3.550m - średnica tarczy TBM -8,76m
- budowa 3 kolejowych obiektów mostowych

Wartość umowna kontraktu ok. 1,7mld zł
ENERGOPOL-SZCZECIN S.A.
Koordynator budowy mostów
Kontrakt : Budowa drogi ekspresowej S51 na odcinku Olsztyn -Olsztynek
Zarządzanie branżą mostową na kontrakcie w zakresie budowy 25 szt. obiektów mostowych, w tym estakada o długości 520m, realizowana metoda nasuwania podłużnego

Wartość zrealizowanych i rozliczonych robót ok. 135 mln PLN (brutto)
BUDIMEX S.A.
koordynator/kierownik
Budowa drugiej jezdni obwodnicy Międzyrzecza w ciągu drogi ekspresowej S-3”

Wykaz obiektów :
1. Most drogowy MD-1 prawej obwodnicy Międzyrzecza przez rz. Obrę w km 49+140
Konstrukcja nośna: stalowa zespolona ze współpracującą płytą żelbet.
Liczba przęseł: 9 ( Lt= 27,5+ 7 x 35,0+27,5=300m. ). Całkowita długość obiektu wynosi L=314,14m
Obciążenie : klasy „A”.

2.Wiadukt drogowy WD-2 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 3+580,209
Konstrukcja nośna: dwuprzęsłowy żelbetowy,
Liczba przęseł : 2 x 23,0m. Całkowita długość obiektu wynosi : L = 61.9 m. Obciążenie : klasy „A”.

3. Wiadukt drogowy WD3 -w ciągu drogi ekspresowej S3 nad łącznicami
Konstrukcja nośna: dwuprzęsłowy żelbetowy
Liczba przęseł - 2 x 20m. Całkowita długość obiektu wynosi: L= 51.21 m. Obciążenie : klasy „A”.
BUDIMEX S.A.
Kierownik
„Budowa mostu przez rzekę Wisłę koło Kwidzyna wraz z dojazdami w ciągu drogi krajowej nr 90.”
Wykaz obiektów:
1. Most M4 przez Wisłę w km 5+535, L=807,30m
Konstrukcja nośna : most podwieszony typu” extradosed” wykonany z klasy betu B80.
Liczba przęseł: 6 (Lt=69,3+130,0+2x204,0+130,0+70,0=807,30m.
Obciążenie klasy „A”

2. Most przez Strugę Młyńska w km 4+090, L=24m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, dwudźwigarowa, sprężona
Liczba przęseł: 1 x Lt=24 m.
Obciążenie klasy „A”

3.Estakada E1 w km 4+175, L=143,4m
Konstrukcja nośna: dwudźwigarowa, sprężona,
Liczba przęseł: 4 (Lt=36,0+36,0+36,0+35,4=143,4m)
Obciążenie klasy „A”

4.Estakada E2 w km 4+485, L=472,6 m
Konstrukcja nośna: skrzynkowa, sprężona,
Liczba przęseł: 8 (Lt=53,3+6x60,0+59,3=472,6m)
Obciążenie klasy „A”

5. Estakada E3 w km 4+927
Konstrukcja nośna: skrzynkowa, sprężona,
Liczba przęseł: 7 (Lt=53,3+5x60,0+49,3=408,6m)
Obciążenie klasy „A”

6.Wiadukt gospodarczy w km 8+885, L=30m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, 1-dźwigarowa
Liczba przęseł: 1x Lt=30,0m
Obciążenie klasy „A”

7.Most przez rzekę Liwę w km 10+853, L=51m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, uciąglony trójprzęsłowy z belek prefabrykowanych,
Liczba przęseł: 3(Lt=15,7+19,6+15,7=51,0m)
Obciążenie klasy „A”

Wartość kontraktu ok. 315 mln PLN (brutto)
BUDIMEX S.A.
Kierownik
Kontrakt : "Modernizacja linii nr 9 na odcinku od km 184,800 do km 236,920 obszar LCS Iława"
Zarządzanie kosztami i pracami budowlanymi w zakresie realizacji budowy kolejowych obiektów budowlanych typu :
• Nastawnie kolejowe :
- Budowa Nastawni Głowna LCS Iława – kub. 2786m3,
- Nastawnia Iława- kub. 2.055m3,
- Nastawnia Rakowice – kub. 1.651m3,
- Nastawnia Redaki – kub. 1.950m3,
- Nastawnia Susz – kub. 2.170m3.
Nastawnie kolejowe wyposażone w instalacje : elektryczne, wod-kan, teletechniczne, wentylacji i klimatyzacji, odgromowe, alarmowe oraz w komputerowe instalacje sterowania ruchem kolejowym tzw. SRK
• Budowa Agregatorowni i Przekaźnikowi – kub. 350m3,
• Perony- budowa:
- budowa 8 peronów jedno i dwukrawędziowych ze ścianek peronowych prefabrykowanych typu „L „ wraz zagospodarowaniem peronów na stacji o łącznej długości 8 x 200 m = 1600 m
• Strażnice –remont
- 3 Strażnice kolejowe kat. A o kub. 5x 65m3
• Mury oporowe - budowa
- żelbetowe mury oporowe wzdłuż linii kolejowej – łączna długość- 365mb
• Ekrany akustyczne – pełne ekrany pochłaniające o łącznej długości - 4800 mb
• Budowa i adaptacja budynków mieszkalnych PKP – kub. łącznej 2867 m3

Całkowita wartość kontraktu ok 932 mln PLN
BUDIMEX S.A.
koordynator budowy inżynieryjnych obiektów kolejowych w systemie " projektuj i buduj"
kontrakt : Modernizacja linii kolejowej E30- odc. Krzeszowice – Kraków Główny . Towarowy od km 46,700 – 67,200 linii nr 133
Kierownik Projektu w zakresie realizacji budowy w systemie "projektuj i buduj " kolejowych obiektów mostowych.
Obiekty inżynierskie :
Przepusty, w tym przejścia dla małych i średnich zwierząt - 19 szt.
Przejścia dla pieszych pod torami - 4 szt.
Mosty wiadukty – 22 szt.
Ściany oporowe - 3 szt.
BUDIMEX S.A.
Kierownik
Kontrakt : Budowa Autostrady A-4 od węzła Dębica Pustynia do węzła Rzeszów Zachodni:
I. Most Autostradowy MA-127/PZM 23 Most w km 540+428 autostrady A4 na rz. Wielopolką
Parametry:
- długość ustroju nośnego: 298,30m
- rozpiętość przęseł: 21,0+30,0+45,0+6x30,0+21,0 [m]
- długość całkowita : 311,40m
- obciążenie klasy A wg PN/S-10030
- ustrój nośny: dziesięcioprzęsłowy, ciągły, z betonu sprężonego

II. 7 obiektów w postaci wiaduktów autostradowych w ciągu autostrady A4, w postaci ram jednonawowych o konstrukcji żelbetowej zaprojektowanych na obciążenia klasy „A” nr : WA 131; WA-132; WA134; PZDs1 ; WA-136;

III. WD-137 – Wiadukt nad łącznicą Autostradową węzła „Ropczyce” w postaci łuku stalowego o rozpiętości 72,0 m ze sprężoną płytą pomostu podwieszoną za pomocą wieszaków do łuku w układzie siatkowym, dla każdej łącznicy oddzielny obiekt mostowy.

IV. WD-138 – Wiadukt nad autostrad A4 o konstrukcji sprężonej, długość obiektu 85 [m]

Wartość kontraktu ok. 1,7 mld PLN (brutto)

Edukacja

Logo
Zarządzanie kosztami przedsięwzięca budowlanego, studia podyplomowe
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Logo
Budownictwo, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Specjalizacje

Budownictwo
Infrastrukturalne
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Inne

Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności:
- mostowej,
- drogowej,
- konstrukcyjno-budowlanej.
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- mostowej