Adam Barszcz
Kierowik budowy ds. budowy tunelu i mostów
Polska,
Cała Polska
Umiejętności
AutoCAD
Controlling Budgets
MathCAD
Robot Structural Analysis Professional
Zarządzanie zespołem
Autodesk Inventor
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
PRINCE2 Practitioner
Prince2 Foundation
projektowanie
Project Planning Analysis and Control - Certified
Mirosoft Office
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń
Dokumentacja techniczna
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik budowy ds. budowy tunelu i mostów
Kontrakt: Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego , etap II odcinek Łódź Fabryczna -Kaliska/Żabieniec
Zarządzanie sekcją inżynieryjną w zakresie budowy tunelu w technologii TBM od etapu projektowania
do wykonawstwa.
Obiekty inżynieryjne:
- budowa tunelu kolejowego - średnica tarczy TBM 13,04 m o długości 2.655m- średnica tarczy TBM-13,04m
- budowa tunelu kolejowego - średnica tarczy TBM 8,76 m o długości 3.550m - średnica tarczy TBM -8,76m
- budowa 3 kolejowych obiektów mostowych
Wartość umowna kontraktu ok. 1,7mld zł
Zarządzanie sekcją inżynieryjną w zakresie budowy tunelu w technologii TBM od etapu projektowania
do wykonawstwa.
Obiekty inżynieryjne:
- budowa tunelu kolejowego - średnica tarczy TBM 13,04 m o długości 2.655m- średnica tarczy TBM-13,04m
- budowa tunelu kolejowego - średnica tarczy TBM 8,76 m o długości 3.550m - średnica tarczy TBM -8,76m
- budowa 3 kolejowych obiektów mostowych
Wartość umowna kontraktu ok. 1,7mld zł
Koordynator budowy mostów
Kontrakt : Budowa drogi ekspresowej S51 na odcinku Olsztyn -Olsztynek
Zarządzanie branżą mostową na kontrakcie w zakresie budowy 25 szt. obiektów mostowych, w tym estakada o długości 520m, realizowana metoda nasuwania podłużnego
Wartość zrealizowanych i rozliczonych robót ok. 135 mln PLN (brutto)
Zarządzanie branżą mostową na kontrakcie w zakresie budowy 25 szt. obiektów mostowych, w tym estakada o długości 520m, realizowana metoda nasuwania podłużnego
Wartość zrealizowanych i rozliczonych robót ok. 135 mln PLN (brutto)
koordynator/kierownik
Budowa drugiej jezdni obwodnicy Międzyrzecza w ciągu drogi ekspresowej S-3”
Wykaz obiektów :
1. Most drogowy MD-1 prawej obwodnicy Międzyrzecza przez rz. Obrę w km 49+140
Konstrukcja nośna: stalowa zespolona ze współpracującą płytą żelbet.
Liczba przęseł: 9 ( Lt= 27,5+ 7 x 35,0+27,5=300m. ). Całkowita długość obiektu wynosi L=314,14m
Obciążenie : klasy „A”.
2.Wiadukt drogowy WD-2 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 3+580,209
Konstrukcja nośna: dwuprzęsłowy żelbetowy,
Liczba przęseł : 2 x 23,0m. Całkowita długość obiektu wynosi : L = 61.9 m. Obciążenie : klasy „A”.
3. Wiadukt drogowy WD3 -w ciągu drogi ekspresowej S3 nad łącznicami
Konstrukcja nośna: dwuprzęsłowy żelbetowy
Liczba przęseł - 2 x 20m. Całkowita długość obiektu wynosi: L= 51.21 m. Obciążenie : klasy „A”.
Wykaz obiektów :
1. Most drogowy MD-1 prawej obwodnicy Międzyrzecza przez rz. Obrę w km 49+140
Konstrukcja nośna: stalowa zespolona ze współpracującą płytą żelbet.
Liczba przęseł: 9 ( Lt= 27,5+ 7 x 35,0+27,5=300m. ). Całkowita długość obiektu wynosi L=314,14m
Obciążenie : klasy „A”.
2.Wiadukt drogowy WD-2 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 3+580,209
Konstrukcja nośna: dwuprzęsłowy żelbetowy,
Liczba przęseł : 2 x 23,0m. Całkowita długość obiektu wynosi : L = 61.9 m. Obciążenie : klasy „A”.
3. Wiadukt drogowy WD3 -w ciągu drogi ekspresowej S3 nad łącznicami
Konstrukcja nośna: dwuprzęsłowy żelbetowy
Liczba przęseł - 2 x 20m. Całkowita długość obiektu wynosi: L= 51.21 m. Obciążenie : klasy „A”.
Kierownik
„Budowa mostu przez rzekę Wisłę koło Kwidzyna wraz z dojazdami w ciągu drogi krajowej nr 90.”
Wykaz obiektów:
1. Most M4 przez Wisłę w km 5+535, L=807,30m
Konstrukcja nośna : most podwieszony typu” extradosed” wykonany z klasy betu B80.
Liczba przęseł: 6 (Lt=69,3+130,0+2x204,0+130,0+70,0=807,30m.
Obciążenie klasy „A”
2. Most przez Strugę Młyńska w km 4+090, L=24m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, dwudźwigarowa, sprężona
Liczba przęseł: 1 x Lt=24 m.
Obciążenie klasy „A”
3.Estakada E1 w km 4+175, L=143,4m
Konstrukcja nośna: dwudźwigarowa, sprężona,
Liczba przęseł: 4 (Lt=36,0+36,0+36,0+35,4=143,4m)
Obciążenie klasy „A”
4.Estakada E2 w km 4+485, L=472,6 m
Konstrukcja nośna: skrzynkowa, sprężona,
Liczba przęseł: 8 (Lt=53,3+6x60,0+59,3=472,6m)
Obciążenie klasy „A”
5. Estakada E3 w km 4+927
Konstrukcja nośna: skrzynkowa, sprężona,
Liczba przęseł: 7 (Lt=53,3+5x60,0+49,3=408,6m)
Obciążenie klasy „A”
6.Wiadukt gospodarczy w km 8+885, L=30m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, 1-dźwigarowa
Liczba przęseł: 1x Lt=30,0m
Obciążenie klasy „A”
7.Most przez rzekę Liwę w km 10+853, L=51m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, uciąglony trójprzęsłowy z belek prefabrykowanych,
Liczba przęseł: 3(Lt=15,7+19,6+15,7=51,0m)
Obciążenie klasy „A”
Wartość kontraktu ok. 315 mln PLN (brutto)
Wykaz obiektów:
1. Most M4 przez Wisłę w km 5+535, L=807,30m
Konstrukcja nośna : most podwieszony typu” extradosed” wykonany z klasy betu B80.
Liczba przęseł: 6 (Lt=69,3+130,0+2x204,0+130,0+70,0=807,30m.
Obciążenie klasy „A”
2. Most przez Strugę Młyńska w km 4+090, L=24m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, dwudźwigarowa, sprężona
Liczba przęseł: 1 x Lt=24 m.
Obciążenie klasy „A”
3.Estakada E1 w km 4+175, L=143,4m
Konstrukcja nośna: dwudźwigarowa, sprężona,
Liczba przęseł: 4 (Lt=36,0+36,0+36,0+35,4=143,4m)
Obciążenie klasy „A”
4.Estakada E2 w km 4+485, L=472,6 m
Konstrukcja nośna: skrzynkowa, sprężona,
Liczba przęseł: 8 (Lt=53,3+6x60,0+59,3=472,6m)
Obciążenie klasy „A”
5. Estakada E3 w km 4+927
Konstrukcja nośna: skrzynkowa, sprężona,
Liczba przęseł: 7 (Lt=53,3+5x60,0+49,3=408,6m)
Obciążenie klasy „A”
6.Wiadukt gospodarczy w km 8+885, L=30m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, 1-dźwigarowa
Liczba przęseł: 1x Lt=30,0m
Obciążenie klasy „A”
7.Most przez rzekę Liwę w km 10+853, L=51m
Konstrukcja nośna: wolnopodparta, uciąglony trójprzęsłowy z belek prefabrykowanych,
Liczba przęseł: 3(Lt=15,7+19,6+15,7=51,0m)
Obciążenie klasy „A”
Wartość kontraktu ok. 315 mln PLN (brutto)
Kierownik
Kontrakt : "Modernizacja linii nr 9 na odcinku od km 184,800 do km 236,920 obszar LCS Iława"
Zarządzanie kosztami i pracami budowlanymi w zakresie realizacji budowy kolejowych obiektów budowlanych typu :
• Nastawnie kolejowe :
- Budowa Nastawni Głowna LCS Iława – kub. 2786m3,
- Nastawnia Iława- kub. 2.055m3,
- Nastawnia Rakowice – kub. 1.651m3,
- Nastawnia Redaki – kub. 1.950m3,
- Nastawnia Susz – kub. 2.170m3.
Nastawnie kolejowe wyposażone w instalacje : elektryczne, wod-kan, teletechniczne, wentylacji i klimatyzacji, odgromowe, alarmowe oraz w komputerowe instalacje sterowania ruchem kolejowym tzw. SRK
• Budowa Agregatorowni i Przekaźnikowi – kub. 350m3,
• Perony- budowa:
- budowa 8 peronów jedno i dwukrawędziowych ze ścianek peronowych prefabrykowanych typu „L „ wraz zagospodarowaniem peronów na stacji o łącznej długości 8 x 200 m = 1600 m
• Strażnice –remont
- 3 Strażnice kolejowe kat. A o kub. 5x 65m3
• Mury oporowe - budowa
- żelbetowe mury oporowe wzdłuż linii kolejowej – łączna długość- 365mb
• Ekrany akustyczne – pełne ekrany pochłaniające o łącznej długości - 4800 mb
• Budowa i adaptacja budynków mieszkalnych PKP – kub. łącznej 2867 m3
Całkowita wartość kontraktu ok 932 mln PLN
Zarządzanie kosztami i pracami budowlanymi w zakresie realizacji budowy kolejowych obiektów budowlanych typu :
• Nastawnie kolejowe :
- Budowa Nastawni Głowna LCS Iława – kub. 2786m3,
- Nastawnia Iława- kub. 2.055m3,
- Nastawnia Rakowice – kub. 1.651m3,
- Nastawnia Redaki – kub. 1.950m3,
- Nastawnia Susz – kub. 2.170m3.
Nastawnie kolejowe wyposażone w instalacje : elektryczne, wod-kan, teletechniczne, wentylacji i klimatyzacji, odgromowe, alarmowe oraz w komputerowe instalacje sterowania ruchem kolejowym tzw. SRK
• Budowa Agregatorowni i Przekaźnikowi – kub. 350m3,
• Perony- budowa:
- budowa 8 peronów jedno i dwukrawędziowych ze ścianek peronowych prefabrykowanych typu „L „ wraz zagospodarowaniem peronów na stacji o łącznej długości 8 x 200 m = 1600 m
• Strażnice –remont
- 3 Strażnice kolejowe kat. A o kub. 5x 65m3
• Mury oporowe - budowa
- żelbetowe mury oporowe wzdłuż linii kolejowej – łączna długość- 365mb
• Ekrany akustyczne – pełne ekrany pochłaniające o łącznej długości - 4800 mb
• Budowa i adaptacja budynków mieszkalnych PKP – kub. łącznej 2867 m3
Całkowita wartość kontraktu ok 932 mln PLN
koordynator budowy inżynieryjnych obiektów kolejowych w systemie " projektuj i buduj"
kontrakt : Modernizacja linii kolejowej E30- odc. Krzeszowice – Kraków Główny . Towarowy od km 46,700 – 67,200 linii nr 133
Kierownik Projektu w zakresie realizacji budowy w systemie "projektuj i buduj " kolejowych obiektów mostowych.
Obiekty inżynierskie :
Przepusty, w tym przejścia dla małych i średnich zwierząt - 19 szt.
Przejścia dla pieszych pod torami - 4 szt.
Mosty wiadukty – 22 szt.
Ściany oporowe - 3 szt.
Kierownik Projektu w zakresie realizacji budowy w systemie "projektuj i buduj " kolejowych obiektów mostowych.
Obiekty inżynierskie :
Przepusty, w tym przejścia dla małych i średnich zwierząt - 19 szt.
Przejścia dla pieszych pod torami - 4 szt.
Mosty wiadukty – 22 szt.
Ściany oporowe - 3 szt.
Kierownik
Kontrakt : Budowa Autostrady A-4 od węzła Dębica Pustynia do węzła Rzeszów Zachodni:
I. Most Autostradowy MA-127/PZM 23 Most w km 540+428 autostrady A4 na rz. Wielopolką
Parametry:
- długość ustroju nośnego: 298,30m
- rozpiętość przęseł: 21,0+30,0+45,0+6x30,0+21,0 [m]
- długość całkowita : 311,40m
- obciążenie klasy A wg PN/S-10030
- ustrój nośny: dziesięcioprzęsłowy, ciągły, z betonu sprężonego
II. 7 obiektów w postaci wiaduktów autostradowych w ciągu autostrady A4, w postaci ram jednonawowych o konstrukcji żelbetowej zaprojektowanych na obciążenia klasy „A” nr : WA 131; WA-132; WA134; PZDs1 ; WA-136;
III. WD-137 – Wiadukt nad łącznicą Autostradową węzła „Ropczyce” w postaci łuku stalowego o rozpiętości 72,0 m ze sprężoną płytą pomostu podwieszoną za pomocą wieszaków do łuku w układzie siatkowym, dla każdej łącznicy oddzielny obiekt mostowy.
IV. WD-138 – Wiadukt nad autostrad A4 o konstrukcji sprężonej, długość obiektu 85 [m]
Wartość kontraktu ok. 1,7 mld PLN (brutto)
I. Most Autostradowy MA-127/PZM 23 Most w km 540+428 autostrady A4 na rz. Wielopolką
Parametry:
- długość ustroju nośnego: 298,30m
- rozpiętość przęseł: 21,0+30,0+45,0+6x30,0+21,0 [m]
- długość całkowita : 311,40m
- obciążenie klasy A wg PN/S-10030
- ustrój nośny: dziesięcioprzęsłowy, ciągły, z betonu sprężonego
II. 7 obiektów w postaci wiaduktów autostradowych w ciągu autostrady A4, w postaci ram jednonawowych o konstrukcji żelbetowej zaprojektowanych na obciążenia klasy „A” nr : WA 131; WA-132; WA134; PZDs1 ; WA-136;
III. WD-137 – Wiadukt nad łącznicą Autostradową węzła „Ropczyce” w postaci łuku stalowego o rozpiętości 72,0 m ze sprężoną płytą pomostu podwieszoną za pomocą wieszaków do łuku w układzie siatkowym, dla każdej łącznicy oddzielny obiekt mostowy.
IV. WD-138 – Wiadukt nad autostrad A4 o konstrukcji sprężonej, długość obiektu 85 [m]
Wartość kontraktu ok. 1,7 mld PLN (brutto)
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Infrastrukturalne
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Inne
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności:
- mostowej,
- drogowej,
- konstrukcyjno-budowlanej.
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- mostowej
- mostowej,
- drogowej,
- konstrukcyjno-budowlanej.
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- mostowej