Adam Bańkowski

Właściciel, aoB
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
aoB
Dierre Polska Sp. z o.o.
Dyrektor ds. handlowych
Dierre Polska Sp. z o.o. ,wyłączny przedstawiciel włoskiego producenta drzwi o
zwiększonej odporności na włamanie, przeciwpożarowych, technicznych oraz
wewnętrznych w Polsce,
Dyrektor ds. Handlowych
− Nadzór nad kierownikami projektu i działem ofertowania na terenie
Polski. Łącznie 21 przedstawicieli handlowych.
− Pozyskiwanie nowych przedstawicieli handlowych
− Projektowanie, wdrażanie i nadzór nad procesami zachodzącymi
pomiędzy poszczególnymi działami firmy; Zaprojektowanie procesów do
informatycznego sytemu zarządzania firmą,
− Odpowiedzialność za proces rekrutacji oraz zwolnień w poszczególnych
działach firmy,
− Tworzenie systemu wynagradzania dla poszczególnych działów,
− Ustanawianie i realizacja planów sprzedaży na rynku inwestycyjnym,
dealerskim oraz detalicznym,
− Bezpośrednia współpraca z Prezesami, Dyrektorami oraz pracownikami
działów handlowych poszczególnych jednostek Dierre w Polsce,
− Kontrolowanie przebiegów realizacji podpisanych kontraktów w
poszczególnych rejonach Polski,
− Spotkania handlowe na różnych szczeblach (Prezesi, dyrektorzy,
kierownicy projektów) z inwestorami i generalnymi wykonawcami oraz
towarzyszące im prezentowanie produktów, strategii firmy i negocjacje
handlowe,
− Spotkania z biurami projektowymi,
− Budżetowanie kluczowych projektów oraz współpraca ze strategicznymi
partnerami handlowymi,
− Pozyskiwanie i negocjacje z dostawcami produktów komplementarnych,
− Kontrola wydatków zewnętrznych,
− Przyjmowanie audytorów z instytutów badawczych w Polsce,
− Organizacja i obsługa wyjazdów audytorów do fabryk we Włoszech,
− Nadzorowanie i kontrola działu serwisu, technicznego, produkcji,
zamówień, sprzedaży,
− Tworzenie i modernizacja cenników detalicznych,
− Obliczanie progów rentowności dla poszczególnych grup
asortymentowych
− Optymalizacja kosztów operacyjnych oraz gospodarki magazynowej,
− Współpraca w zakresie tworzenia materiałów sprzedażowych oraz
reklamowych,
− Czynny udział w tworzeniu dokumentacji technicznych dla produktów
Dierre, w tym aprobat technicznych, KDZ, DTR, instrukcji obsługi itp.,
− Tworzenie formularzy i druków wewnętrznych oraz tych używanych na
zewnętrz, raportów, protokołów itp.,
− Wdrażanie nowych produktów i rozwiązań technicznych oraz
dostosowywanie produktów Dierre do oczekiwań rynku w Polsce,
Dierre Polska Sp. z o.o.
Dyrektor ds. marketingu
NSS Sp. z o.o.
Dyrektor działu handlowego
NSS Sp. z o.o., importer elektronicznych systemów zabezpieczeń - Telewizji
Przemysłowej, Systemów Sygnalizacji Włamań i Napadu oraz urządzeń do radiowej
transmisji sygnałów,
Dyrektor ds. Handlowych
− Nadzór nad kierownikami handlowcami stacjonarnymi , siedmiu
handlowców
− Przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży dla działu handlowego, z
podziałem na: rynek detaliczny, instalatorski, agencje ochrony, hurtowy,
− Ustanawianie systemu wynagradzania oraz punktowego systemu oceny
dla działu sprzedaży,
− Obsługa strategicznych klientów oraz pozyskiwanie nowych dużych
partnerów handlowych,
− Odpowiedzialność za proces rekrutacji oraz zwolnień w poszczególnych
działach firmy,
− Negocjacje z firmami przewozowymi w zakresie realizacji transportów
morskich, drogowych i lotniczych,
− Udział w tworzeniu materiałów handlowych i sprzedażowych, katalogów,
ulotek itp.,
− Tworzenie i modyfikacje cennika detalicznego,
− Stworzenie i wypromowanie dwóch Brandów dla dwóch linii produktów
skonstruowanych w oparciu o różnych producentów zagranicznych z
zakresu telewizji przemysłowej (BCS i GEOCAM), obydwie mocno
ugruntowane na rynku polskim
− Uczestnictwo w międzynarodowych targach systemów zabezpieczeń
SECUTECH, IFSEC, TAITRONIC w celu pozyskania nowych produktów
konkurencyjnych pod względem rozwiązań technicznych przy
jednoczesnym zachowaniu akceptowalnych cen rynkowych oraz
poszerzania oferty,
− Negocjacje z istniejącymi dostawcami,
− Rozwiązywanie problemów technicznych oraz dostosowywanie produktów
istniejących do aktualnych potrzeb rynkowych,
− Bezpośredni nadzór nad działami technicznym, zamówień zagranicznych,
realizacji zamówień krajowych oraz magazynem,
− Tworzenie raportów, druków zamówień oraz odpowiedniej ich kodyfikacji,
− Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników handlowych,
− Optymalizacja kosztów związanych z usługami outsourcingowanymi,
− Pozyskiwanie oraz negocjacje z dostawcami polskimi w zakresie
przewodów niskoprądowych, akumulatorów, obudów do SSWiN itp.,
− Pełna korespondencja z dostawcami zagranicznymi – kierunki: Chiny,
Tajwan, Korea, Izrael, Niemcy, Wielka Brytania.
Specjalista ds. zamówień i realizacji
− Realizacja zamówień krajowych, otrzymywanych z działu handlowego,
− Tworzenie zapotrzebowania do dostawców zagranicznych,
− Koordynacja dostaw zagranicznych: przygotowanie dokumentów
potrzebnych do odprawy dla Urzędów Celnych, zlecenia transportowe do
firm spedycyjnych, konsolidacja towarów z Dalekiego Wschodu przy
realizacji transportów morskich,
− Kontrola stanów magazynowych oraz ustalanie minimalnych stanów
magazynowych dla poszczególnych grup towarów,
− Przyjmowanie do systemu magazynowego towarów zakupionych w
Polsce i za granicą,
− Fakturowanie,
− Tworzenie zestawień dla przełożonego,
− Wprowadzanie procesów usprawniających wewnętrzne funkcjonowanie
firmy,
− Zamawianie towarów od dostawców krajowych,
− Negocjacje stawek z firmami przewozowymi, DPD (MASTERLINK) , Szybka
Paczka, DHL, itp.,
− Ustanawianie gospodarki magazynowej.
Logo
Sprzedawca
REMIX MEDYCZNY
sprzedawca artykułów medycznych - glukometry, ciśnieniomierze,
otoskopy, stetoskopy itp.
− zabezpieczanie stanu magazynowego sklepu
− utrzymywanie i zmiany ekspozycji
− dbałość o dobry wizerunek sklepu

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Akademia Menedżerska - Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Ekonomika Biznesu Międzynarodowego, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie