Umiejętności
Handel
Marketing
formowanie misji
Negocjacje
Reklama
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
rekrutowanie procowników
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
Zakłady Mięsne ,, Berger" (Rydułtowy)
Zarządzanie sprzedażą firmy w kanale tradycyjnym : sklepy firmowe sieci franczyzowe i nowoczesnym.; sieci handlowe Auchan, Carrefour, Tesco Prowadzenie negocjacji handlowych podpisywanie Umów.Przeprowadzanie prezentacji, akcji promocyjnych i reklamowych.Prowadzenie działu handlowego.Reprezentowanie firmy.
Manager Sprzedaży i Marketingu
Zakład Przetwórstwa Mięsnego. ,,Jan Bielesz " Sp. z o.o.
Reprezentowanie firmy. Realizacja targetów sprzedażowych i marketingowych.Odpowiedzialność za wprowadzanie strategii sprzedaży w podległym rejonie.Negocjowanie umów handlowych.Rozwój portfolio klientów i dystrybucji na rynku hurtowym w kanale sieci handlowych. Monitorowanie poziomu sprzedaży, realizacji płatności, oraz akcji promocyjnych we współpracy z klientami; Organizacja konferencji, targów, imprez handlowych. Prowadzenie dokumentacji i korespondencji. Przeprowadzanie analiz i oceny sytuacji rynkowej. Tworzenie strategii rozwoju. Dbałość o wdrażanie i egzekwowanie standardów i procedur dotyczących współpracy z klientami zgodnie z polityką firmy.
Dyrektor Handlowy
BASCO” WRÓBEL I WSPÓLNICY
„BASCO” WRÓBEL I WSPÓLNICY Spółka Jawna Przetwórstwo i handel mięsem i wyrobami mięsnymi (Bielsko-Biała)
Odpowiedzialność za planowanie oraz nadzór nad realizacją produkcji i sprzedaży. Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów. Kontrolowanie kosztów i obsługa administracyjna firmy.Nadzór nad zespołem pracowników obsługi sprzedaży w firmie produkcyjno- handlowej rozbioru mięsa.Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów mięsnych.Zarządzanie zespołem Przedstawicieli handlowych Odpowiedzialność za planowanie i nadzór nad realizacją Zamówień. Prowadzenie działalności reklamowej i marketingowej.Pozyskiwanie nowych klientów na rynku detalicznym i wśród producentów.Kontrolowanie płatności, oraz akcji marketingowych.
Odpowiedzialność za planowanie oraz nadzór nad realizacją produkcji i sprzedaży. Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów. Kontrolowanie kosztów i obsługa administracyjna firmy.Nadzór nad zespołem pracowników obsługi sprzedaży w firmie produkcyjno- handlowej rozbioru mięsa.Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów mięsnych.Zarządzanie zespołem Przedstawicieli handlowych Odpowiedzialność za planowanie i nadzór nad realizacją Zamówień. Prowadzenie działalności reklamowej i marketingowej.Pozyskiwanie nowych klientów na rynku detalicznym i wśród producentów.Kontrolowanie płatności, oraz akcji marketingowych.
Dyrektor ds. handlu i marketingu
SZERWAL 2000 Sp. z o.o. Centrum Dystrybucji wędlin i drobiu (Bielsko-Biała)
SZERWAL 2000 Sp. z o.o. Centrum Dystrybucji wędlin i drobiu (Bielsko-Biała)
Zorganizowanie i prowadzenie działu handlowego w hurtowni. Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i koszty. Zarządzanie zespołem Przedstawicieli handlowych i pracowników telemarketingu..Pozyskiwanie nowych klientów. Negocjowanie warunków i podpisywanie umów handlowych, kontraktów,przetargów. Ustalanie i dobór produktów do sprzedaży. Nadzór nad zamówieniami i sprzedażą.Kontrola płatności.Ustalanie strategii rozwoju i reklamy. Redagowanie gazetek i plakatów. Kreowanie akcji marketingowych.Coaching, szkolenie pracowników w zakresie obsługi klienta.
Zorganizowanie i prowadzenie działu handlowego w hurtowni. Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i koszty. Zarządzanie zespołem Przedstawicieli handlowych i pracowników telemarketingu..Pozyskiwanie nowych klientów. Negocjowanie warunków i podpisywanie umów handlowych, kontraktów,przetargów. Ustalanie i dobór produktów do sprzedaży. Nadzór nad zamówieniami i sprzedażą.Kontrola płatności.Ustalanie strategii rozwoju i reklamy. Redagowanie gazetek i plakatów. Kreowanie akcji marketingowych.Coaching, szkolenie pracowników w zakresie obsługi klienta.
District Manager
AHOLD POLSKA Sp.z o.o. sieć handlu detalicznego (Kraków)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem podległych placówek handlu detalicznego- sklepy discontowe i supermarkety. Realizacja strategii firmy w tym zakresie.Realizacja założonych celów i poziomu sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sklepów.Analiza wyników sprzedaży w podległym rejonie i podejmowanie działań umożliwiających poprawę tych wyników.Nadzór nad prawidłowymi zamówieniami towarów.Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta. Zarządzanie zespołem pracowników pracujących w 10 - 20 sklepach. Odpowiedzialność za sprawy pracownicze.Rekrutacja i selekcja. Przeprowadzanie oceny okresowej pracowników. Coaching, szkolenie pracowników. Tworzenie procedur i nadzór nad ich przestrzeganiem. Podpisywanie umów z firmami zewnętrznymi i wykonawcami. Nadzór nad realizacją prac w zakresie inwestycji i remontów. Koordynacja działań promocyjnych i reklamowych. Uruchamianie nowych placówek handlowych.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie ludźmi - efektywność interpersonalna.*
Budowanie zespołów i organizacji.*
Zarządzanie czasem.*
Systemy oceny pracowników.*
Szkolenia dla liderów organizacji - techniki organizowania grup, zarządzania, rozwiązywania problemów.*
Szkolenia i kursy potwierdzone certyfikatami
Budowanie zespołów i organizacji.*
Zarządzanie czasem.*
Systemy oceny pracowników.*
Szkolenia dla liderów organizacji - techniki organizowania grup, zarządzania, rozwiązywania problemów.*
Szkolenia i kursy potwierdzone certyfikatami
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
jazda konna, turystyka ,sztuka