Umiejętności
B2B
Komercjalizacja
Internet
Media
Outlets
Public Relations
Jakość Usług
Social Media
Social Media Marketing
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Negocjacje kontraktu
Strategia biznesowa
Reklama
Strategia marketingowa
Analiza rynku
zarządzanie marką
Zarządzanie kryzysem
marketing produktu
sponsoring
Zarzadznie Projektami
ATL/BTL Projects
komercjalizacja obiektów handlowych
Negocjacje międzynarodowe
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Komercjalizacji & Dyrektor Centrum Handlowego
Centrum Handlowe Sukcesja Łódź
Nadzorowanie komercjalizacji oraz tematów związanych z zarządzaniem Centrum Handlowego 46.300 sqm GLA
Codzienne zarządzanie Centrum Handlowym 17.000 sqm GLA
•Nadzór nad bieżącymi działaniami operacyjnymi w zakresie nieruchomości
•Bezpośrednia współpraca z najemcami w zakresie ich funkcjonowania w Centrum Handlowym
•Przygotowywanie szczegółowych raportów operacyjnych dla właściciela
•Identyfikacja możliwości zwiększenia rozwoju Centrum Handlowego
•Koordynacja procesów komercjalizacji długoterminowej
•Przygotowywanie i koordynacja komercjalizacji krótkoterminowej
•Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi obiekt
•Kierowanie zespołem zajmującym się zarządzaniem operacyjnym centrum handlowego
•Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór strategii marketingowej
• Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór budżetu OPEX i CAPEX
• Kontrola związana z realizacją Umów Najmu zawartych z Najemcami
• Kontrola związana z płatnościami, procesem windykacji i sprawami sądowniczymi
• Prowadzenie i nadzorowanie procesu komercjalizacji krótko i długo terminowej
Codzienne zarządzanie Centrum Handlowym 17.000 sqm GLA
•Nadzór nad bieżącymi działaniami operacyjnymi w zakresie nieruchomości
•Bezpośrednia współpraca z najemcami w zakresie ich funkcjonowania w Centrum Handlowym
•Przygotowywanie szczegółowych raportów operacyjnych dla właściciela
•Identyfikacja możliwości zwiększenia rozwoju Centrum Handlowego
•Koordynacja procesów komercjalizacji długoterminowej
•Przygotowywanie i koordynacja komercjalizacji krótkoterminowej
•Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi obiekt
•Kierowanie zespołem zajmującym się zarządzaniem operacyjnym centrum handlowego
•Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór strategii marketingowej
• Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór budżetu OPEX i CAPEX
• Kontrola związana z realizacją Umów Najmu zawartych z Najemcami
• Kontrola związana z płatnościami, procesem windykacji i sprawami sądowniczymi
• Prowadzenie i nadzorowanie procesu komercjalizacji krótko i długo terminowej
Dyrektor Centrum Handlowego
Codzienne zarządzanie Centrum Handlowym 17.000 sqm GLA
•Nadzór nad bieżącymi działaniami operacyjnymi w zakresie nieruchomości
•Bezpośrednia współpraca z najemcami w zakresie ich funkcjonowania w Centrum Handlowym
•Przygotowywanie szczegółowych raportów operacyjnych dla właściciela
•Identyfikacja możliwości zwiększenia rozwoju Centrum Handlowego
•Koordynacja procesów komercjalizacji długoterminowej
•Przygotowywanie i koordynacja komercjalizacji krótkoterminowej
•Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi obiekt
•Kierowanie zespołem zajmującym się zarządzaniem operacyjnym centrum handlowego
•Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór strategii marketingowej
• Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór budżetu OPEX i CAPEX
• Kontrola związana z realizacją Umów Najmu zawartych z Najemcami
• Kontrola związana z płatnościami, procesem windykacji i sprawami sądowniczymi
•Nadzór nad bieżącymi działaniami operacyjnymi w zakresie nieruchomości
•Bezpośrednia współpraca z najemcami w zakresie ich funkcjonowania w Centrum Handlowym
•Przygotowywanie szczegółowych raportów operacyjnych dla właściciela
•Identyfikacja możliwości zwiększenia rozwoju Centrum Handlowego
•Koordynacja procesów komercjalizacji długoterminowej
•Przygotowywanie i koordynacja komercjalizacji krótkoterminowej
•Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi obiekt
•Kierowanie zespołem zajmującym się zarządzaniem operacyjnym centrum handlowego
•Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór strategii marketingowej
• Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór budżetu OPEX i CAPEX
• Kontrola związana z realizacją Umów Najmu zawartych z Najemcami
• Kontrola związana z płatnościami, procesem windykacji i sprawami sądowniczymi
Dyrektor Centrum Handlowego
Codzienne zarządzanie Centrum Handlowym 25.000 sqm GLA (Galeria Jurowiecka):
•Nadzór nad bieżącymi działaniami operacyjnymi w zakresie nieruchomości
•Bezpośrednia współpraca z najemcami w zakresie ich funkcjonowania w Centrum Handlowym
•Przygotowywanie szczegółowych raportów operacyjnych dla właściciela
•Identyfikacja możliwości zwiększenia rozwoju Centrum Handlowego
•Koordynacja procesów komercjalizacji długoterminowej
•Przygotowywanie i koordynacja komercjalizacji krótkoterminowej
•Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi obiekt
•Kierowanie zespołem zajmującym się zarządzaniem operacyjnym centrum handlowego
•Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór strategii marketingowej
• Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór budżetu OPEX i CAPEX
• Kontrola związana z realizacją Umów Najmu zawartych z Najemcami
• Kontrola związana z płatnościami, procesem windykacji i sprawami sądowniczymi
•Nadzór nad bieżącymi działaniami operacyjnymi w zakresie nieruchomości
•Bezpośrednia współpraca z najemcami w zakresie ich funkcjonowania w Centrum Handlowym
•Przygotowywanie szczegółowych raportów operacyjnych dla właściciela
•Identyfikacja możliwości zwiększenia rozwoju Centrum Handlowego
•Koordynacja procesów komercjalizacji długoterminowej
•Przygotowywanie i koordynacja komercjalizacji krótkoterminowej
•Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi obiekt
•Kierowanie zespołem zajmującym się zarządzaniem operacyjnym centrum handlowego
•Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór strategii marketingowej
• Przygotowywanie, wdrażanie i nadzór budżetu OPEX i CAPEX
• Kontrola związana z realizacją Umów Najmu zawartych z Najemcami
• Kontrola związana z płatnościami, procesem windykacji i sprawami sądowniczymi
Dyrektor ds. Marketingu, PR i Komercjalizacji
Zarządzanie inwestycjami (Galeria Rzeszów, Galeria Graffica Rzeszów, Galeria Nova Rzeszów, Center Park Rzeszów, Capital Park Rzeszów, Galeria Europa Rzeszów, Galeria Europa II Plaza Nowy Sącz) Współpraca marketingowa Hotel Rzeszów****, Hotel Forum Rzeszów***
- komercjalizacja i związane z nią zagadnienia
- Zarządzanie obiektem Centrum Handlowego oraz zespołem pracowników
- Przygotowanie i realizacja założeń budżetu Centrum Handlowego
- Współpraca z najemcami i właścicielem Centrum Handlowego
- zarządzanie podległymi Centrami Handlowymi od strony marketingu i PR
- kreowanie strategii marketingowej
- opracowywanie kampanii reklamowych ATL i BTL
- opracowanie i wdrożenie systemu lojalnościowego (Karta Rabatowa Galerii Rzeszów)
- przygotowywanie i wdrażanie budżetu marketingowego
- współpraca z agencjami marketingowymi i reklamowymi
- dbanie i wizualizację inwestycji (marketing, dekoracje okolicznościowe itp)
- przygotowywanie i nadzorowanie rożnego rodzaju eventów
- przygotowanie i nadzór koncertów muzycznych
- przygotowywanie i negocjowanie umów marketingowo handlowych
- kreowanie wizerunku firmy
- zarządzanie działem i pracownikami
- rekrutacja pracowników
- kontakty z mediami (pisanie tekstów, wywiady, konferencje prasowe)
- sprzedaż powierzchni reklamowych
- spotkania z najemcami i firmami zewnętrznymi
- opracowywanie współpracy sponsoringowej (np Asseco Resovia Poland)
- ścisła współprac z innymi działami (prawnym, komercjalizacji, księgowości i finansowym)
- komercjalizacja i związane z nią zagadnienia
- Zarządzanie obiektem Centrum Handlowego oraz zespołem pracowników
- Przygotowanie i realizacja założeń budżetu Centrum Handlowego
- Współpraca z najemcami i właścicielem Centrum Handlowego
- zarządzanie podległymi Centrami Handlowymi od strony marketingu i PR
- kreowanie strategii marketingowej
- opracowywanie kampanii reklamowych ATL i BTL
- opracowanie i wdrożenie systemu lojalnościowego (Karta Rabatowa Galerii Rzeszów)
- przygotowywanie i wdrażanie budżetu marketingowego
- współpraca z agencjami marketingowymi i reklamowymi
- dbanie i wizualizację inwestycji (marketing, dekoracje okolicznościowe itp)
- przygotowywanie i nadzorowanie rożnego rodzaju eventów
- przygotowanie i nadzór koncertów muzycznych
- przygotowywanie i negocjowanie umów marketingowo handlowych
- kreowanie wizerunku firmy
- zarządzanie działem i pracownikami
- rekrutacja pracowników
- kontakty z mediami (pisanie tekstów, wywiady, konferencje prasowe)
- sprzedaż powierzchni reklamowych
- spotkania z najemcami i firmami zewnętrznymi
- opracowywanie współpracy sponsoringowej (np Asseco Resovia Poland)
- ścisła współprac z innymi działami (prawnym, komercjalizacji, księgowości i finansowym)
współpracownik
wystawiono
Radykalnie niekonwencjonalny i dynamiczny Manager.
Bezkompromisowy entuzjasta dążący do wyznaczonego celu.
Mistrz strategii opartej na relacjach i komunikacji personalnej.
Bezkompromisowy entuzjasta dążący do wyznaczonego celu.
Mistrz strategii opartej na relacjach i komunikacji personalnej.
współpracownik
wystawiono
Zaangażowany w realizację powierzonych zadań w 100 %, skuteczny, kreatywny i entuzjastyczny w działaniu. Polecam i dziękuję za dotychczasową współpracę.
Dyrektor ds. Projektów
Zarządzanie działem Eksportu i Klientów Kontraktowych
- opieka nad klientami eksportowymi oraz klientami kontraktowymi w Polsce i na świecie
- negocjacje z sieciami handlowymi w rynku nowoczesnym w Polsce i za granicą
- negocjacje z klientami zagranicznymi i Polskimi
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie kalkulacji cenowych dla klientów w Polsce i za granicą
- organizowanie oraz udział w targach w Polsce i na świecie
- pozyskiwanie dotacji unijnych PARP
- wprowadzanie produktów na nowe rynki w Polsce i na świecie
- współpraca z działem handlowym Ambasady Polski
- opracowywanie i wdrażanie Marki Własnej
- współpraca z działem jakości, działem zakupów oraz działem technologicznym
- ścisła współpraca z producentami zapraw (Döhler, Wild, Etol)
- zarządzanie pracownikami działu
Zarządzanie działem marketingu:
- opracowywanie strategii marketingowej firmy (BTL i ATL)
- opracowywanie budżetu marketingowego
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- wizualizacja nowych produktów
- nadzór nad stronami www
- organizowanie i udział w targach w Polsce i za granicą
- koordynowanie trade marketingu
- kreowanie marketingu wewnętrznego
- negocjacje z domami mediowy, drukarniami,
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych i POS
- nadzór nad przygotowywaniem projektów graficznych
- zarządzanie pracownikami działu
Zarządzanie działem HR:
- kreowanie kultury organizacji w firmie
- opracowanie struktury zarządzania w firmie
- opracowanie i wdrożenie systemu motywującego i premiowego w firmie
- przygotowywanie, prowadzenie oraz nadzorowanie procesu rekrutacji w firmie
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń
- coaching pracowników działu sprzedaży
- przeprowadzania badań satysfakcji pracowników firmy
- wizyty u kluczowych klientów z pracownikami działu sprzedaży
- wsparcie działu sprzedaży (hurt, detal, rynek nowoczesny)
- ścisła współpraca z działem kadr i zarządem firmy
- zarządzanie pracownikami działu
- opieka nad klientami eksportowymi oraz klientami kontraktowymi w Polsce i na świecie
- negocjacje z sieciami handlowymi w rynku nowoczesnym w Polsce i za granicą
- negocjacje z klientami zagranicznymi i Polskimi
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie kalkulacji cenowych dla klientów w Polsce i za granicą
- organizowanie oraz udział w targach w Polsce i na świecie
- pozyskiwanie dotacji unijnych PARP
- wprowadzanie produktów na nowe rynki w Polsce i na świecie
- współpraca z działem handlowym Ambasady Polski
- opracowywanie i wdrażanie Marki Własnej
- współpraca z działem jakości, działem zakupów oraz działem technologicznym
- ścisła współpraca z producentami zapraw (Döhler, Wild, Etol)
- zarządzanie pracownikami działu
Zarządzanie działem marketingu:
- opracowywanie strategii marketingowej firmy (BTL i ATL)
- opracowywanie budżetu marketingowego
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- wizualizacja nowych produktów
- nadzór nad stronami www
- organizowanie i udział w targach w Polsce i za granicą
- koordynowanie trade marketingu
- kreowanie marketingu wewnętrznego
- negocjacje z domami mediowy, drukarniami,
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych i POS
- nadzór nad przygotowywaniem projektów graficznych
- zarządzanie pracownikami działu
Zarządzanie działem HR:
- kreowanie kultury organizacji w firmie
- opracowanie struktury zarządzania w firmie
- opracowanie i wdrożenie systemu motywującego i premiowego w firmie
- przygotowywanie, prowadzenie oraz nadzorowanie procesu rekrutacji w firmie
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń
- coaching pracowników działu sprzedaży
- przeprowadzania badań satysfakcji pracowników firmy
- wizyty u kluczowych klientów z pracownikami działu sprzedaży
- wsparcie działu sprzedaży (hurt, detal, rynek nowoczesny)
- ścisła współpraca z działem kadr i zarządem firmy
- zarządzanie pracownikami działu
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Rynek apteczny (OTC, Suplementy diety)
Rynek masowy/tradycyjny
Sprzedaż (zarządzanie RKS i PA, budżetowanie)
Marketing Zewnętrzny (ATL + BTL)
Marketing Wewnętrzny
Export
Rynek masowy/tradycyjny
Sprzedaż (zarządzanie RKS i PA, budżetowanie)
Marketing Zewnętrzny (ATL + BTL)
Marketing Wewnętrzny
Export
Dyrektor Marketingu
Handlopex S.A. - Opony na każde koło
Nadzorowanie Marketingu wewnętrznego i zewnętrznego.
Opracowywanie i analizowanie danych statystycznych. Wsparcie w przygotowywaniu budżetu sprzedaży.
Wizualizacja firmy oraz jej oddziałów.
Przygotowywanie i nadzorowanie kampanii reklamowych.
Organizowanie targów branżowych.
Graficzne opracowywanie materiałów marketingowych. Budowanie wizerunku firmy.
Tworzenie systemu partnerskiego.
Nadzorowanie sklepu internetowego.
Aktualizacja strony www oraz budowanie bazy klientów.
Kontakty z mediami.
Opracowywanie i analizowanie danych statystycznych. Wsparcie w przygotowywaniu budżetu sprzedaży.
Wizualizacja firmy oraz jej oddziałów.
Przygotowywanie i nadzorowanie kampanii reklamowych.
Organizowanie targów branżowych.
Graficzne opracowywanie materiałów marketingowych. Budowanie wizerunku firmy.
Tworzenie systemu partnerskiego.
Nadzorowanie sklepu internetowego.
Aktualizacja strony www oraz budowanie bazy klientów.
Kontakty z mediami.
Dyrektor Sprzedaży ds. Korporacji
Nadzór nad procesami efektywnych szkoleń w zakresie obsługi klienta, technik sprzedaży prowadzonych dla podległych pracowników w Polsce i za granicą.
Przygotowywanie budżetu i nadzór jego realizacji.
Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Codzienny monitoring efektów sprzedaży.
Przygotowywanie harmonogramu pracy dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
Organizowanie i nadzorowanie pracy działu sprzedaży.
Ścisłą współpraca z działem produkcji i działem obrotu towarowego.
Organizowanie imprez wspomagających promowanie marki.
Dbanie o odpowiedni image firmy (marketing)
Przygotowywanie budżetu i nadzór jego realizacji.
Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Codzienny monitoring efektów sprzedaży.
Przygotowywanie harmonogramu pracy dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
Organizowanie i nadzorowanie pracy działu sprzedaży.
Ścisłą współpraca z działem produkcji i działem obrotu towarowego.
Organizowanie imprez wspomagających promowanie marki.
Dbanie o odpowiedni image firmy (marketing)
Vice Prezes/Dyrektor Operacyjny - Członek Zarządu
Rena Spółdzielnia Dziewiarsko Ortopedyczna
Zarządzanie wielosegmentowym przedsiębiorstwem – ponad 240 osób (produkcja, marketing, sprzedaż, usługi).
Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Doświadczenie związane z zarządzaniem zakładem pracy chronionej – NFZ. Znajomość przygotowywania oraz obsługi przetargów i zamówień publicznych. Nadzór nad tworzeniem sieci sklepów własnych i franczyzowych. Doskonała znajomości reguł strategicznego Key Account Managementu. Zarządzanie całym pionem administracyjno – usługowo – handlowym. Odpowiedzialność finansowo – prawna. Doświadczenie w zarządzaniu produkcją dziewiarską oraz przygotowywaniem kolekcji. Kontrola nad zakupami w całej firmie. Nadzorowanie produkcji i sprzedaży produktów dziewiarskich, ortopedycznych i obuwniczych oraz wprowadzanie ich na rynek.
Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Doświadczenie związane z zarządzaniem zakładem pracy chronionej – NFZ. Znajomość przygotowywania oraz obsługi przetargów i zamówień publicznych. Nadzór nad tworzeniem sieci sklepów własnych i franczyzowych. Doskonała znajomości reguł strategicznego Key Account Managementu. Zarządzanie całym pionem administracyjno – usługowo – handlowym. Odpowiedzialność finansowo – prawna. Doświadczenie w zarządzaniu produkcją dziewiarską oraz przygotowywaniem kolekcji. Kontrola nad zakupami w całej firmie. Nadzorowanie produkcji i sprzedaży produktów dziewiarskich, ortopedycznych i obuwniczych oraz wprowadzanie ich na rynek.
Szef Działu Handlowego
Zarządzanie działem handlowym oraz call-center w międzynarodowej korporacji (handlowcy, doradcy handlowi, dział obsługi klienta). Tworzenie i kontrola budżetu, przygotowanie i realizacja planu sprzedaży, szkolenia handlowe, itp. Nadzór pod względem logistyki. Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy. Kontrolowanie łańcucha dostaw. Projekty związane z Logistyką Magazynową oraz Dystrybucją.
Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Senior Manager - Comercial and Logistics Departament
Tesco Ltd Wielka Brytania
Nadzorowanie ponad 70 pracowników różnego szczebla. Organizowanie pracy całego sklepu (sprzedaż – zakupy – promocja - reklama). Kontrola nad zamówieniami, magazynem oraz wydajnością finansową. Szkolenia z zakresu personalnego. Zatrudnianie pracowników różnego stopnia. Kontrola logistyczna sieci kilkunastu sklepów w regionie. Zarządzanie dostawami i wywozami towarów oraz stokiem magazynowym
C&EE Systems Product Manager
Pregis - branża opakowaniowa
Zarządzanie procesem sprzedaży i zakupu na terenie Europy Centralnej i Wschodniej (Polska, Węgry, Rumunia, Czechy, Słowacja, Rosja, Litwa, Łotwa, Estonia i Ukraina). Zarządzanie kilkudziesięcioma PH i technikami oraz koordynacja pracy działów obsługi klienta.
Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Koordynacja pracy oddziałów. Organizacja pracy, zamówień, instalacji oraz przygotowanie i realizacja budżetu. Odpowiedzialność za proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowiska w kraju i za granicą. Organizacja targów – Promocja – Reklama (marketing). Prowadzenie międzynarodowych projektów związanych z pakowaniem i logistyką.
Całościowe przygotowanie i zaimplementowanie systemów opakowaniowych w Polsce oraz C&EE
Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Koordynacja pracy oddziałów. Organizacja pracy, zamówień, instalacji oraz przygotowanie i realizacja budżetu. Odpowiedzialność za proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowiska w kraju i za granicą. Organizacja targów – Promocja – Reklama (marketing). Prowadzenie międzynarodowych projektów związanych z pakowaniem i logistyką.
Całościowe przygotowanie i zaimplementowanie systemów opakowaniowych w Polsce oraz C&EE
współpracownik
wystawiono
Zaangażowany, ambitny i bardzo energiczny pracownik.
wystawiono
Miałem okazję przez ponad trzy lata współpracować z Sebastianem. Zapisał się w mojej pamięci jako osoba szalenie rzeczowa i zdecydowana, a jednocześnie pełna pasji i kreatywna. O takich ludziach mówi się, że lubią swoją pracę. Seba, dziękuję za udaną współpracę:)
Dział Techniczno - Handlowy
Symag International
Przygotowywanie i prezentacja materiałów Informatyczno-marketingowych, organizowanie i obsługa targów oraz spotkań handlowych, negocjacje handlowe. Redagowanie materiałów dla prasy. Samodzielna organizacja pracy całego biura w Warszawie. Testowanie i wdrożenia systemów IT (back-office, front-office), wsparcie od strony serwisowo-fiskalnej, bezpośredni nadzór nad otwieraniem nowych hipermarketów w Polsce i za granicą, szkolenie kasjerów i kadry kierowniczej.
Projekty
Outlet Graffica Rzeszów
Komercjalizacja Outletu (prowadzenie rozmów z potencjalnymi najemcami, przygotowanie Umów Najmu)
Współpraca przy opracowaniu strategii marketingowej.
Nadzorowanie funkcjonowania Outletu po otwarciu.
Przygotowanie otwarcia, otwarcie i nadzorowanie funkconowania pierwszego na Podkarpaciu i w Rzeszowie Outletu.
adres strony: http://outletgraffica.pl/
adres FB: https://www.facebook.com/outletgraffica/
adres strony: http://outletgraffica.pl/
adres FB: https://www.facebook.com/outletgraffica/
Zakres obowiązków
Przygotowanie do przekształcenie Galerii Graffica w Outlet Graffica Rzeszów.Komercjalizacja Outletu (prowadzenie rozmów z potencjalnymi najemcami, przygotowanie Umów Najmu)
Współpraca przy opracowaniu strategii marketingowej.
Nadzorowanie funkcjonowania Outletu po otwarciu.
Galeria Jurowiecka Białystok
- Zarządzanie pracownikami działu
- Firmy Ochroniarskie
- Firmy Sprzątające
- Firmy nadzoru technicznego
- Firmy zarządzające odpadami
- Agencje Marketingowe
- Nadzór budowlany
- Straż pożarna
- Nadzorowanie kampanii marketingowych
- Planowanie i organizowanie eventów okolicznościowych
- Kontakty z mediami
- Redagowanie materiałów dla prasy
- Nadzór nad stroną www i FB
- Współpraca z istniejącymi najemcami
- Komercjalizacja
- Zarządzanie budżetem
- Negocjowanie warunków handlowych z najemcami i partnerami zewnętrznymi
- Przygotowywanie Umów Handlowych, Marketingowych, Technicznych
Nadzorowanie otwarcia i funkcjonowanie w pierwszym okresie po otwarciu Galerii Jurowieckiej w Białymstoku.
adres strony: http://galeriajurowiecka.com.pl/
adres FB: https://www.facebook.com/GaleriaJurowieckaOficjalnie/
adres strony: http://galeriajurowiecka.com.pl/
adres FB: https://www.facebook.com/GaleriaJurowieckaOficjalnie/
Zakres obowiązków
Nadzorowanie wszystkich prac związanych z otwarciem i funkcjonowaniem Galerii Jurowieckiej:- Zarządzanie pracownikami działu
- Firmy Ochroniarskie
- Firmy Sprzątające
- Firmy nadzoru technicznego
- Firmy zarządzające odpadami
- Agencje Marketingowe
- Nadzór budowlany
- Straż pożarna
- Nadzorowanie kampanii marketingowych
- Planowanie i organizowanie eventów okolicznościowych
- Kontakty z mediami
- Redagowanie materiałów dla prasy
- Nadzór nad stroną www i FB
- Współpraca z istniejącymi najemcami
- Komercjalizacja
- Zarządzanie budżetem
- Negocjowanie warunków handlowych z najemcami i partnerami zewnętrznymi
- Przygotowywanie Umów Handlowych, Marketingowych, Technicznych
C&EE Air Cushioning Systems
Wprowadzenie do Europy Centralno Wschodniej w tym Polski systemów do produkcji poduszek automatycznie wypełnianych powietrzem (ACT3000, AIR6000 , AIR9000). Systemy z sukcesem funkcjonują do tej pory. Zorganizowanie sieci serwisów zewnętrznych bezpośrednio powiązanych z firmą matka.
Zakres obowiązków
Zarządzanie projektem na terenie CEE. Nadzór oraz bezpośrednie pozyskiwanie klientów. Nadzór nad serwisem po sprzedażowym. Organizowanie i udział w targach branżowych. Prowadzenie negocjacji i zawieranie Umów Handlowych. Zarządzanie pracownikami rożnego szczebla.
Szkolenia i kursy
1. Situational Sales Negotiation in Barcelona by BAY GROUP INTERNATIONAL US
2. Situational Sales Negotiation in Cannes by BAY GROUP INTERNATIONAL US
3. Budowanie Skuteczności Osobistej w Kontaktach z Klientami - Polska - SOPOCKA GRUPA Szkoleniowo Doradcza
4. UK Tesco Academy - Szkolenia z zakresu zarządzania personelem, delegowaniem uprawnień, zarządzania stresem.
5. EFQM - System zarządzania jakością.
6. Lean management - Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem.
7. Metody i techniki marketingu bezpośredniego - Akademia Rozwoju Goodyear
8. Corel x4 & Photshop Cs5 - Basic level course.
9. OINpharma Akademia Product Managera - E-marketing Rx, OTC - Współpraca z agencją mediową i PR przy pomocy promocji produktów leczniczych.
10. Monitorowanie działań niepożądanych produktów leczniczych - Science Pharma
11. ISO 22000:2005 szkolenie wprowadzające w zagadnienia Normy - LRQA Business Assurance
12. Zasady bezpiecznego przetwarzania danych osobowych - PIN Colsunting
13. Certyfikacja Standardów Postępowania w Biznesie (SOBC) - CBRE
14. Prywatność i ochrona danych osobowych: prawdziwy świat - CBRE
15. Doktor How: Historia z zakresu konfliktu interesów - CBRE
16. Zwalczanie korupcji i przekupstwa: zwalczanie korupcji w skali globalnej - CBRE
17. Ramowa metoda ułatwiająca podejmowanie etycznych decyzji - CBRE
17. Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu - CBRE
18. Uprawnienia SEP w zakresie dozoru.
2. Situational Sales Negotiation in Cannes by BAY GROUP INTERNATIONAL US
3. Budowanie Skuteczności Osobistej w Kontaktach z Klientami - Polska - SOPOCKA GRUPA Szkoleniowo Doradcza
4. UK Tesco Academy - Szkolenia z zakresu zarządzania personelem, delegowaniem uprawnień, zarządzania stresem.
5. EFQM - System zarządzania jakością.
6. Lean management - Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem.
7. Metody i techniki marketingu bezpośredniego - Akademia Rozwoju Goodyear
8. Corel x4 & Photshop Cs5 - Basic level course.
9. OINpharma Akademia Product Managera - E-marketing Rx, OTC - Współpraca z agencją mediową i PR przy pomocy promocji produktów leczniczych.
10. Monitorowanie działań niepożądanych produktów leczniczych - Science Pharma
11. ISO 22000:2005 szkolenie wprowadzające w zagadnienia Normy - LRQA Business Assurance
12. Zasady bezpiecznego przetwarzania danych osobowych - PIN Colsunting
13. Certyfikacja Standardów Postępowania w Biznesie (SOBC) - CBRE
14. Prywatność i ochrona danych osobowych: prawdziwy świat - CBRE
15. Doktor How: Historia z zakresu konfliktu interesów - CBRE
16. Zwalczanie korupcji i przekupstwa: zwalczanie korupcji w skali globalnej - CBRE
17. Ramowa metoda ułatwiająca podejmowanie etycznych decyzji - CBRE
17. Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu - CBRE
18. Uprawnienia SEP w zakresie dozoru.
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Socjologia, Pedagogika Pracy, Logistyka, Wędkarstwo, Piłka Nożna, product management.
Zgadzam się na przetwarzanie przez ...................................................................danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV, dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.
Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji
Zgadzam się na przetwarzanie przez ...................................................................danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV, dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.
Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji
Inne
Uprawnienia SEP w dozorze
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Hurt farmaceutyczny
Grupa dla kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla zarządzającej hurtowniami farmaceutycznymi . Forum do wymiany doświadczeń, wiedzy i poglądów.