Umiejętności
Marketing
Public Relations
komunikaty prasowe
relacje z mediami
Komunikacja kryzysowa
wystąpienia publiczne
Komunikacja w Social Media
praca w zespole i kierowanie zespołem
Eventy - planowanie i organizacja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Marketingu i Komunikacji || Rzecznik Prasowy
Zarządzanie zespołem ds. marketingu i komunikacji dwóch Spółek (LS Airport Services S.A. oraz LS Technics Sp. z o.o.), pełnienie funkcji ich rzecznika prasowego a także wykonywanie zadań wynikających z wcześniejszego zakresu obowiązków (poniżej).
Starszy Specjalista ds. komunikacji
Odpowiadam za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Spółek LS Airport Services S.A. oraz Spółki zależnej LS Technics zajmujących się obsługą naziemną samolotów.
Do moich obowiązków należy m.in.:
Wsparcie działań Zarządu w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółki.
1. Udział w opracowywaniu standardów dotyczących komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółki,
2. Implikowanie strategii komunikacyjnej Spółki oraz niezbędnych narzędzi,
3. Koordynacja projektów PR zleconych podmiotom zewnętrznym przez Spółkę,
4. Zarządzanie mediami społecznościowymi, tworzenie komunikatów prasowych,
5. Przygotowywanie tekstów i materiałów promujących Spółkę (działalność na rzecz wizerunku Spółki),
6. Zapewnienie efektywnego przepływu informacji na temat ważnych kwestii biznesowych Spółki przy wykorzystaniu najbardziej skutecznych kanałów komunikacji wewnętrznej,
7. Przygotowywanie prezentacji oraz raportów,
8. Odpowiedzialność za kontakt z podmiotami zewnętrznymi,
9. Nadzorowanie procesu redagowania gazetki firmowej Spółki,
10. Koordynacja projektu tworzenia strony internetowej Spółki,
11. Koordynacja realizacji projektów marketingowych Spółki (m.in. foto, video)...
Do moich obowiązków należy m.in.:
Wsparcie działań Zarządu w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółki.
1. Udział w opracowywaniu standardów dotyczących komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółki,
2. Implikowanie strategii komunikacyjnej Spółki oraz niezbędnych narzędzi,
3. Koordynacja projektów PR zleconych podmiotom zewnętrznym przez Spółkę,
4. Zarządzanie mediami społecznościowymi, tworzenie komunikatów prasowych,
5. Przygotowywanie tekstów i materiałów promujących Spółkę (działalność na rzecz wizerunku Spółki),
6. Zapewnienie efektywnego przepływu informacji na temat ważnych kwestii biznesowych Spółki przy wykorzystaniu najbardziej skutecznych kanałów komunikacji wewnętrznej,
7. Przygotowywanie prezentacji oraz raportów,
8. Odpowiedzialność za kontakt z podmiotami zewnętrznymi,
9. Nadzorowanie procesu redagowania gazetki firmowej Spółki,
10. Koordynacja projektu tworzenia strony internetowej Spółki,
11. Koordynacja realizacji projektów marketingowych Spółki (m.in. foto, video)...
Kierownik projektu
1) Koordynowanie pracy zespołu,
2) Planowanie oraz realizacja działań promocyjnych MPK-Łódź,
3) Kontakt z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi,
4) Obsługa klienta w zakresie komunikacji społecznej i przepływu informacji pasażerskiej,
5) Dbanie o komunikację wewnętrzną w Spółce,
6) Obsługa strony internetowej, dwóch Fanpage'ów MPK-Łódź na Facebooku, obsługa konta na Instagramie oraz Twitterze, tworzenie filmów i prowadzenie strony MPK-Łódź na Youtube,
7) Inicjowanie zmian wynikających z uwag zgłoszonych przez klientów i pracowników,
8) Prowadzenie vloga "Między Przystankami"
i wiele, wiele innych :)
2) Planowanie oraz realizacja działań promocyjnych MPK-Łódź,
3) Kontakt z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi,
4) Obsługa klienta w zakresie komunikacji społecznej i przepływu informacji pasażerskiej,
5) Dbanie o komunikację wewnętrzną w Spółce,
6) Obsługa strony internetowej, dwóch Fanpage'ów MPK-Łódź na Facebooku, obsługa konta na Instagramie oraz Twitterze, tworzenie filmów i prowadzenie strony MPK-Łódź na Youtube,
7) Inicjowanie zmian wynikających z uwag zgłoszonych przez klientów i pracowników,
8) Prowadzenie vloga "Między Przystankami"
i wiele, wiele innych :)
Rzecznik Prasowy
- obsługa klienta w zakresie komunikacji społecznej i przepływu informacji pasażerskiej,
- dbanie o komunikację wewnętrzną w Spółce,
- obsługa dziennikarzy, organizacja konferencji prasowych,
- obsługa strony www.mpk.lodz.pl oraz kanałów social media
(Facebook, Twitter, Instagram, Youtube),
- kreowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych Spółki,
- inicjowanie zmian wynikających z uwag zgłoszonych przez klientów,
- organizacja eventów,
- koordynowanie współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
- dbanie o komunikację wewnętrzną w Spółce,
- obsługa dziennikarzy, organizacja konferencji prasowych,
- obsługa strony www.mpk.lodz.pl oraz kanałów social media
(Facebook, Twitter, Instagram, Youtube),
- kreowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych Spółki,
- inicjowanie zmian wynikających z uwag zgłoszonych przez klientów,
- organizacja eventów,
- koordynowanie współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
specjalista w Biurze Prasowym MPK-Łódź
- wspieranie rzeczników prasowych,
- obsługa strony internetowej oraz portali społecznościowych,
- kreowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych Spółki,
- inicjowanie zmian wynikających z uwag zgłoszonych przez klientów,
- koordynowanie współpracy z instytucjami zewnętrznymi, organizacja eventów.
- obsługa strony internetowej oraz portali społecznościowych,
- kreowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych Spółki,
- inicjowanie zmian wynikających z uwag zgłoszonych przez klientów,
- koordynowanie współpracy z instytucjami zewnętrznymi, organizacja eventów.
Projekty
Tydzień Patriotyczny
to szereg wydarzeń organizowanych przez różne instytucje z okazji Święta Niepodległości. Pomysłodawcą i koordynatorem projektu są instruktorzy Okręgu Łódzkiego Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej. Elementem łączącym te wydarzenia jest patriotyzm, a inicjatywa została zapoczątkowana w 2008 roku w Łodzi. Obecnie adresatem akcji są mieszkańcy kilku miejscowości, w których inicjatywa zyskuje na popularności – dla nich i dzięki nim Tydzień Patriotyczny zyskał swój charakter. Staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom zarówno osób młodych, dla których dawne formy obchodów nie są atrakcyjne, jak i tych, którzy nie chcą jeszcze o tych formach zapominać. Łączymy tradycje z aktywnym działaniem.
Zakres obowiązków
Inicjator i koordynator społecznych obchodów Święta Niepodległości w Łodzi – „Tydzień Patriotyczny” – koordynowanie pracy kilkunastu organizacji pozarządowych oraz instytucji, organizacja gier miejskich, koncertów, spotkań i debat a także uroczystości związanych ze Świętem Niepodległości.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Zainteresowania
• Podróże;
• Gry planszowe;
• Sport;
• Historia;
• Literatura, teatr, kino.
• Gry planszowe;
• Sport;
• Historia;
• Literatura, teatr, kino.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.