Kupiec operacyjny

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • tworzeniem oraz wdrażaniem strategii zakupowych dla konkretnych kategorii produktów,
  • poszukiwaniem, weryfikacją, wyborem, oceną i audytem dostawców, a także zarządzaniem dostawcami w systemie SRM,
  • podpisywaniem umów handlowych oraz negocjowaniem warunków współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
  • strategicznym poszukiwaniem alternatywnych dostawców w Polsce i zagranicą,
  • optymalizacją kosztów zakupów,
  • bieżącą współpracą wewnątrz i na zewnątrz firmy w tym komunikacją w ramach procesu zakupu,
  • czuwaniem nad terminowymi dostawami materiałów zgodnie z ustalonym harmonogramem i stanami magazynowo - produkcyjnymi,
  • przygotowywaniem różnorodnych raportów oraz aktualizowaniem danych w systemie ERP,
  • przygotowywaniem oraz realizacją zapytań ofertowych i zamówień.

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe - najlepiej techniczne lub ekonomiczne,
  • możesz pochwalić się kilkuletnim (min. 3-letnim) doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • posiadasz doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej SAP) oraz znasz dobrze pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel,
  • cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne,
  • potrafisz planować, tworzyć strategie, a także właściwie organizować swój czas pracy,
  • jesteś osobą zaangażowaną, rzetelną, dokładną i samodzielną,
  • masz bardzo dobrze rozwiniętą umiejętność analitycznego myślenia i analizy danych,
  • potrafisz efektywnie ustalać priorytety w pracy, a także samodzielnie kontrolować swoje zadania tak aby wszystkie transakcje i zamówienia były realizowane terminowo i na czas,
  • posiadasz znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie umożliwiającą swobodny kontakt z dostawcami,
  • jesteś gotowy/-a do odbywania podróży służbowych w tym zagranicznych,
  • masz prawo jazdy kat. B.

Co otrzymasz w zamian:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe w przedziale pomiędzy 6000 a 6500 PLN netto + system premiowy,
  • możliwość ciągłego rozwoju zawodowego,
  • dużą samodzielność działania w organizacji i sposobie pracy,
  • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • nowoczesne narzędzia pracy (telefon, laptop również do użytku prywatnego),
  • pracę w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze w firmie,
  • liczne benefity (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kart sportowych, dofinansowanie do nauki i szkoleń, w tym języków obcych, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne, parking dla pracowników, paczki świąteczne, wyprawki dla dzieci, imprezy okolicznościowe dla pracowników oraz ich rodzin itp.),
  • dodatkowe świadczenia socjalne.

Agencja zatrudnienia - nr wpisu 5355


Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży technicznej - szukamy osób do pracy na stanowisku: Kupiec operacyjny, miejsce pracy: Gdynia/Rumia.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

BUSINESS BRIDGE GROUP Sp. z o.o.


Rumia, pomorskie

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 18 dni

Benefity

Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Spotkania integracyjne
Dofinansowanie nauki języków
Kawa / herbata
Parking dla pracowników
Dofinasowanie wakacji dzieci
Wyprawka szkolna
Dodatkowe świadczenia socjalne
Paczki świąteczne
Program rekomendacji pracowników
Program emerytalny
Bony żywieniowe