Paweł Majnert

UX designer, strateg, socjolog, badacz, usability consultant, architekt informacji,
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Test A / B Axure Strategia biznesowa Digital Marketing Ekosystem Google Analytics Heuristic Analysis Ocena heurystyczna Architektura informacji Strategia IT Aplikacje mobilne Mobile Commerce Technologie mobilne Analiza potrzeb Public Relations Publikacje Scrum SEO Social Media Start-up Consulting Start-upy Strategia User Experience UX Design ux research reasearch UX Evaluation UX strategies

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
IA/UX Designer
Centralny Ośrodek Informatyki
Użyteczni.pl
UX Practitioner
- wspieranie Startupów w obszarze UX i strategii
- wpieranie agencji interaktywnych w obszarze UX i usability
- tworzenie architektury informacji dla klientów marki zarówno na rynek Polski jak i zagraniczny
- praca przy strategii (analiza potrzeb, analiza konkurencji, analiza i specyfikacja wymagań, analiza i specyfikacja kontekstu użycia ) istnienia produktów i usług w Internecie
- warsztaty z klientem z zakresu użyteczności i UX
- audyty eksperckie użyteczności produktów i usług w Internecie

Klienci/Brandy:
SkyCash, MobiParking, Winterfresh, Matruelle, UPC, IBM, Nowa Era, Samsung, HBO, Odbierz.to, Fundacja TechSoup, British Council, Tretorn, LabelsShop, Parlament Europejski i inni (o których nie możemy mówić)

Stała obsługa/współpraca:
SkyCash, RockPM, OSMG, LookSoft, ClearSence (PKT), CG AMK, Fenomem,
Kalicińscy.com
Strateg, UX Designer
- tworzenie architektury informacji (strony www, aplikacje desktopowe, aplikacje internetowe, aplikacje na Facebooka, aplikacje typu widget YouTube, strony mobilne, aplikacje mobilne: IOS,
Android, Windows Phone, aplikacje na telewizory typu Smart TV) dla klientów agencji zarówno na rynek Polski jak i zagraniczny

- praca przy strategii (analiza potrzeb, analiza konkurencji, analiza i specyfikacja wymagań, analiza i specyfikacja kontekstu użycia) istnienia produktów i usług w Internecie dla klientów agencji

- wpieranie działu kreacji w kreatywnych burzach mózgu

- warsztaty z klientem z zakresy użyteczności i UX

- prowadzenie prezentacji (strategia, architektura informacji, analityka)

- badanie zachowań użytkowników korzystających z zaprojektowanych wcześniej produktów internetowych (Google Analytics i Crazy Egg – analiza klikalności)

- śledzenie trendów UX na rynku Polskim i zagranicznym

Klienci/Brandy:
Knorr, ŚKODA, IKEA, Dove, AVON, ŻUBR, Wódka Żołądkowa Gorzka, Enel–Med, Bakoma, Grycan Express Ren a Car, Money Makers,
Agata Piotrowska
Agata Piotrowska · współpracownik
wystawiono
Bardzo dobrze wspominam współpracę w Pawłem. Jest wszechstronnym pracownikiem - doświadczonym architektem informacji z silnym zacięciem strategicznym, ma duże kompetencje z zakresu badań użyteczności, przygotowywania i przedstawiania prezentacji. Jest słowny i dotrzymuje terminów. Nastawiony jest na rozwiązywanie problemów, ma otwartą głowę i jest elastyczny w podejściu do zmian. Wnosi pozytywną energię do zespołu, praca z nim to prawdziwa przyjemność!
Maciej Kaliciński
Maciej Kaliciński · przełożony
wystawiono
Przez ponad 2 lata Paweł stanowił trzon działu AI/UX w Kalicińscy.com. Wszystkie najważniejsze projekty realizowane przez nas, powstawały przy jego współudziale. Cieszę się, że mogliśmy ten czas przepracować razem, wzajemnie się od siebie ucząc. Kibicuję dalszej drodze rozwoju Pawła i wiem, że jeszcze niejednym mnie pozytywnie zaskoczy na swojej drodze zawodowej. Powodzenia Paweł!
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Paweł świetnie potrafi oszacować stopień trudności i pracochłonność zadania które przed nim stoi i zawsze dotrzymuje ustalonych terminów. Jego doświadczenie w zarządzaniu projektami znakomicie przyczynia się do jakości i efektywności współpracy z działem ekanckim a umiejętność i chęć do współpracy i znajdowania rozwiązań powstających problemów do sukcesu projektu. Bardzo miło wspominam wspólną pracę.
UseLab Sp. z o.o.
Usability Consultant, Architekt Informacji
- projektowanie interakcji, projektowanie interface`ów, zgodnie z koncepcja funkcjonalną (analiza konkurencji, audyt ekspercki, tworzenie person, architektura informacji, testowania)

- badania użyteczności (testy z użytkownikami, audyty użyteczności, eyetracking)
- praca z klientem (warsztaty, prezentacje)
- project management (kontakt z klientem, współpraca z grafikami, działem IT i podwykonawcami)
- copywriting

Klienci/Brandy:
Bank BGŻ, Citi Handlowy, Plus, Orange, Net Bank
Michał M.
Michał M. · usługodawca
wystawiono
Współpracę z Pawłem oceniam bardzo dobrze. To zaangażowany i rzetelny profesjonalista. Na każdym etapie realizacji projektu nasza kooperacja przebiegała wzorowo, aż do pomyślnego finału.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Współpracowałem z Pawłem w zakresie badań użyteczności (obserwacja użytkownika i eyetracking). Badania były przeprowadzane dokładnie i sumiennie. Szybko zdobywał potrzebną wiedzę. W trakcie badań dobrze interpretował zachowania użytkowników, a jego rekomendacje zmian były konstruktywne i pożyteczne dla badanych serwisów.

Polecam współpracę z Pawłem - posiada zarówno odpowiednią wiedzę jak i umiejętności: samodzielność, planowanie pracy, bezkonfliktowość.
Logo
Badacz, Usability Consultant
wolny strzelec:)
UseLab (testy funkcjonalności, przygotowywanie prototypów do badań, badania eyetrackingowe, testy A/B, audyty użyteczności – praca dla polskich i zagranicznych klientów),

Agencja Badawcza BSM (IDI, analiza jakościowa wywiadów, tworzenie raportów),

Investi Capital (research)
Logo
badacz, metodolog badań
Komitywa.com
- projektowanie badań z wykorzystaniem eyetrackera
- rozbudowa istniejącej oferty o nowe narzędzia metodologiczne
- prowadzenie badań, analiza danych
- tworzenie raportów i prezentacji wyników
- udział w audytach serwisów: ewaluacja ekspercka użyteczności i audyt dostępności - śledzenie trendów (research)
Logo
freelancer prac remontowo-budowlancych New York City
Freelancer
Ciężka praca pozwalająca na życie w NY
Logo
młodszy ratownik wopr
MOSiR Ełk
- ratowanie ludzi:)
- nauka efektywnego pływania na kajaku:)
Logo
badacz
Ośrodku Badań nad Migracją Uniwersytetu Warszawskiego i Ministerstwa Spraw Zagranicznych
- przeprowadzenie badania pilotażowego
- analiza wyników
- realizacja własnego projektu (w ramach praktyk studenckich)
Logo
kelner
Mangia N.Y.

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
socjologia, licencjackie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Inne

Inne

Publikacje i wystąpienia:

Wykład gościnny na zajęciach mgr Agaty Pasikowskiej Projektowanie aplikacji internetowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie

Raport Internet dla użytkowników w wieku 50+. Najpopularniejsze w Polsce serwisy internetowe a dobre praktyki projektowania dla użytkowników 50+
http://dojrzaloscwsieci.pl/internet-dla-uzytkownikow-50.html

Dyskusja pod tytułem: Proces projektowania Architektury Informacji produktów interaktywnych na BarCampie GTUG Warszawa: http://warsaw.gtug.pl/gtug-barcamps/conceptional-design---theory-vs-practice

Warsztat Użyteczność (usability) internetowych serwisów i stron na NetWtorku w Warszawie:
http://netwtorek.pl/po-netwtorku-uzyteczni-pl

Podstawowe zasady użyteczności i ich wpływ na biznes – prezentacja dla klientów firmy ClearSensce (Pkt.pl)
http://www.akademiaclearsense.pl/prelegenci

Użyteczność i korzyści z zastosowania audytów użyteczności - szkolenie przedstawicieli handlowych firmy ClearSense (Pkt.pl)

Planowanie architektury informacji i aplikacji z zasadami UX – szkolenie dla pracowników agencji Fenomem

Artykuł na temat Projektowania formularzy: http://www.tymczasownik.pl/author/pawel-majnert

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Architektura Informacji
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
Axure RP
Axure RP
Zapraszam wszystkich którzy znają, chcą poznać, lub pracują w Axure RP, Axure RP Pro, lub poprostu prototypują
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania online
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
Eye tracking
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
Eyetracking w reklamie
Eyetracking w reklamie
nowatorski sposób badań jakościowych reklam , projektów graficznych , spotów reklamowych oraz ekspozycjiproduktu w miejscu sprzedaży - Eye Tracking czyli sledzenie ruchu gałek ocznych
FOREX
FOREX
Dla wszystkich, którzy chcą zarabiać z pasją.