Umiejętności
Public Relations
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Negocjacje biznesowe
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
VULCAN jest prężnie rozwijająca się firma założoną w 2007 r. Działalność w świadczeniu usług transportowych prowadzona jest od 2000 roku. Realizujemy przewozy drogowe ładunków na terenie kraju oraz całej Unii Europejskiej. Biuro firmy znajduję się w miejscowości Dzierzgówek w powiecie Łowickim, w centralnej części Polski.
Od pierwszych dni swojego istnienia wraz z pracownikami stawiamy na jakość i solidność świadczonych usług. Staramy się budować partnerskie relacje z naszymi klientami. Zespół liczący 13 osób — to ambitni i zafascynowani transportem pracownicy, którzy odznaczają się ogromnym doświadczeniem oraz rzetelnym podejściem do wykonywania założonych zadań.
W poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników otworzyliśmy się na rynki wschodnie. Poprzez nawiązanie ścisłej współpracy z firmami headhunterskimi mamy w swoich szeregach wyłącznie wykwalifikowanych pracowników .
Od pierwszych dni swojego istnienia wraz z pracownikami stawiamy na jakość i solidność świadczonych usług. Staramy się budować partnerskie relacje z naszymi klientami. Zespół liczący 13 osób — to ambitni i zafascynowani transportem pracownicy, którzy odznaczają się ogromnym doświadczeniem oraz rzetelnym podejściem do wykonywania założonych zadań.
W poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników otworzyliśmy się na rynki wschodnie. Poprzez nawiązanie ścisłej współpracy z firmami headhunterskimi mamy w swoich szeregach wyłącznie wykwalifikowanych pracowników .
Przedstawiciel Medyczny Dywizja Żywności Medycznej
Promowanie produktów firmy w szpitalach ( lecznictwo zamknięte ) oraz w aptekach.
Teren Pracy : Część województwa mazowieckiego.
Obowiązki:
- Współpraca z aptekami szpitalnymi.
- Współpraca z działem przetargów w szpitalach.
- Przygotowanie i nadzorowanie przetargów szpitalnych
- Promowanie produktów wśród lekarzy i farmaceutów.
- Promocja sprzętu medycznego
- Udział w konferencjach szkoleniowych.
- Prowadzenie prezentacji szkoleniowych dla lekarzy i farmaceutów
- Współpraca z aptekami otwartymi.
Teren Pracy : Część województwa mazowieckiego.
Obowiązki:
- Współpraca z aptekami szpitalnymi.
- Współpraca z działem przetargów w szpitalach.
- Przygotowanie i nadzorowanie przetargów szpitalnych
- Promowanie produktów wśród lekarzy i farmaceutów.
- Promocja sprzętu medycznego
- Udział w konferencjach szkoleniowych.
- Prowadzenie prezentacji szkoleniowych dla lekarzy i farmaceutów
- Współpraca z aptekami otwartymi.
Przedstawiciel Medyczny OTX
Promocja produktów firmy w aptekach, sieciach aptecznych oraz hurtowniach na podległym terenie.
Teren pracy : 1/2 województwa mazowieckiego oraz podlaskiego.
Obowiązki:
- Współpraca z aptekami otwartymi
- Współpraca z sieciami aptecznymi tj:Cefarm Warszawa i Białystok, Bliska,
Na Zdrowie,Juventa, DOZ, Cosmedica, Super Pharma, Farmacja Podlaska.
- Współpraca z Hurtowniami tj: Cefarm Warszawa, Cefarm Białystok,
Farmacol Warszawa i Łomża, Prosper Warszawa, OPDF, Juventa, PGF Warszawa,
Slawex Warszawa, Torfarm Warszawa, MultiPharma Łomża.
- Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych oraz gazetek u swoich klientów.
- Dbanie o stany magazynowe
- Przeprowadzanie szkoleń i prezentacji.
Teren pracy : 1/2 województwa mazowieckiego oraz podlaskiego.
Obowiązki:
- Współpraca z aptekami otwartymi
- Współpraca z sieciami aptecznymi tj:Cefarm Warszawa i Białystok, Bliska,
Na Zdrowie,Juventa, DOZ, Cosmedica, Super Pharma, Farmacja Podlaska.
- Współpraca z Hurtowniami tj: Cefarm Warszawa, Cefarm Białystok,
Farmacol Warszawa i Łomża, Prosper Warszawa, OPDF, Juventa, PGF Warszawa,
Slawex Warszawa, Torfarm Warszawa, MultiPharma Łomża.
- Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych oraz gazetek u swoich klientów.
- Dbanie o stany magazynowe
- Przeprowadzanie szkoleń i prezentacji.
Przedstawiciel Handlowy ds.detalu i Kluczowych klientów
Zarządzanie procesem sprzedaży produktów Wasa Barilla na podległym terenie.Nadzór nad realizacją warunków umów podstawowych i promocyjnych.Nadzór nad wprowadzeniem produktów Wasa Barilla do polskich sieci handlowych
Kluczowi klienci, z którymi współpracowałem:
Tradis Sp. z o.o. Makroregion Centrum
Duo-Tess s.c. Grodzisk Mazowiecki
Mar-Ol Hurt Warszawa
MC Lane Polska Błonie
Farutex Warszawa
SaneChem Czosnów
Sieć sklepów Doroty
Sieć sklepów Euroschop
Kluczowi klienci, z którymi współpracowałem:
Tradis Sp. z o.o. Makroregion Centrum
Duo-Tess s.c. Grodzisk Mazowiecki
Mar-Ol Hurt Warszawa
MC Lane Polska Błonie
Farutex Warszawa
SaneChem Czosnów
Sieć sklepów Doroty
Sieć sklepów Euroschop
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Gastronomji i Detalu
Scholler Sp. z o.o.
Utrzymywanie dobrych stosunków handlowych z kluczowymi klientami detalicznymi i gastronomicznymi, takimi jak „ Hotel Centrum, Hotel 500, Sieć Restauracji Braci Zielińskich, Grand Hotel.”
Utrzymywanie dobrych stosunków handlowych z obsługiwanymi zachodnimi i polskimi sieciami handlowymi
Organizowanie promocji i reklamy oraz sponsorowania wybranych imprez regionalnych.Negocjowanie i podpisywanie umów na wyłączność dostarczania produktów przes firmę Scholler.
Utrzymywanie ciągłości finansowych u swoich klientów.
Kluczowi klienci, z którymi współpracowałem:
Stowarzyszenie Szefów Kuchni
Hotel 500 Stryków
Hotel Centrum Łódź
Grand Hotel Łódź
Hotel Polichno
Sieć Restauracji Braci Zielińskich
Utrzymywanie dobrych stosunków handlowych z obsługiwanymi zachodnimi i polskimi sieciami handlowymi
Organizowanie promocji i reklamy oraz sponsorowania wybranych imprez regionalnych.Negocjowanie i podpisywanie umów na wyłączność dostarczania produktów przes firmę Scholler.
Utrzymywanie ciągłości finansowych u swoich klientów.
Kluczowi klienci, z którymi współpracowałem:
Stowarzyszenie Szefów Kuchni
Hotel 500 Stryków
Hotel Centrum Łódź
Grand Hotel Łódź
Hotel Polichno
Sieć Restauracji Braci Zielińskich
Szkolenia i kursy
2009 Budowa i Utrzymywanie Relacji i Lojalności Klienta
2007 Akademia Handlu FMCG Skuteczny merchandiisink kontra layout
2006 Szkolenie z zakresu Techniki IndentyfikacjiPotrzeb Klienta.
2004 Szkolenie z zakresu Negocjacje Handlowe.
2002 Szkolenie z zakresu Doskonalenia umiejętności sprzedaży.
2002 Szkolenie z Minimum Socjalnego.
2001 Szkolenie z zakresu Aktywnych Metod Sprzedaży.
2000 Szkolenie z zakresu Aktywnych Metod Sprzedaży
2007 Akademia Handlu FMCG Skuteczny merchandiisink kontra layout
2006 Szkolenie z zakresu Techniki IndentyfikacjiPotrzeb Klienta.
2004 Szkolenie z zakresu Negocjacje Handlowe.
2002 Szkolenie z zakresu Doskonalenia umiejętności sprzedaży.
2002 Szkolenie z Minimum Socjalnego.
2001 Szkolenie z zakresu Aktywnych Metod Sprzedaży.
2000 Szkolenie z zakresu Aktywnych Metod Sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Motocykle Turystyczne
Grupy
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
sporty motocyklowe
Odkryj świat najpopularniejszych wyścigów motocyklowych, od zawodów MotoGP i Superbike, Motocrosuu aż do imprez żużlowych speedway
Informacje o wszystkim: od budowy motocykli, aż po opisy wyścigów i
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?