Wypowiedzi
-
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.
Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100 -
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.
Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100 -
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.
Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100 -
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.
Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100 -
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.
Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach, gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS OBOP http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych (kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach, efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100Nikodem Krajewski edytował(a) ten post dnia 14.07.10 o godzinie 16:36 -
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.
Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w
sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego
produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Polish Sales Club
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trade Marketing
-
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.
Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w
sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego
produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rynek Farmaceutyczny
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations PRODUKTU
-
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.
Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w
sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego
produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100 -
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.
Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w
sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego
produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100 -
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.
Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach, gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS OBOP http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych (kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach, efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100Nikodem Krajewski edytował(a) ten post dnia 07.07.10 o godzinie 11:52 -
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.
Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i służę szczegółowymi informacjami).
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach, gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.
Producent/dystrybutor zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS OBOP http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili produkt konkurencyjny
Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...
Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych (kredyty, ubezpieczenia).
Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.
Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach, efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.
Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100Nikodem Krajewski edytował(a) ten post dnia 07.07.10 o godzinie 11:53 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trade Marketing
-
W systemie PromoRing został uruchomiony produkt "Link sponsorowany"
Dla stron uczestniczących w programie przeznaczona jest oferta specjalna:
http://promoring.pl/produkty
Dla wszystkich pozostałych - link jako forma reklamowa:
http://promoring.pl/reklama
W razie pytań - zachęcam do kontaktu.
Proszę pisać na adres n[at]promoring.pl -
Piotr S.:
A co z obiecanymi nagrodami dla tych, których nie trzeba było nawracać?
Panie Piotrze, pracujemy nad nową promocją. Dedykowana do sklepów, które są z nami najdłużej.
Szczegóły wkrótce.
Pozdrawiam -
Weryfikator skryptu został udoskonalony.
Jeszcze precyzyjniej bada strony pod kątem zawartości skryptu.
Weryfikator PromoRing został dodatkowo wyposażony w tzw. filtry "antyfraudowe" wykrywające sklepy zamieszczali skrypt lecz ukrywali pasek.
Aktualnie taka sytuacja jest już nie możliwa. Dzięki nowej edycji weryfikatora byliśmy w stanie skutecznie "nawrócić" partnerów naginających warunki współpracy;)
Wkrótce więcej informacji o postępach w rozwoju PromoRing. Na bieżąco będzie można je śledzić m.in. via blog:
http://blog.promoring.pl/
na który serdecznie zapraszam!:) -
@Piotr Sykulski
Co zamierzamy zrobić ze sklepami, które nie publikują wszędzie kodu?
Karać...z pewnością NIE;)
Namawiać, zachęcać jak najbardziej TAK.
Przede wszystkim należy pamiętać, że im mniej jest odsłon paska na stronie partnera tym mniej odsłon swojego linku on otrzymuje (i o tym skutecznie zamierzamy przypominać).
Dodatkowo sklepy, które mają pokrycie 90% (skryp znajduje się na wszystkich stronach poza stroną koszyka oraz stronami panelu dostępnego dla zalogowanego użytkownika) otrzymają dodatkowe korzyści z obecności w programie (szczegóły wkrótce).
Rekapitulując - zespołowi PromoRing przyświeca zasada "lepiej nagradzać niż karać".
Jeszcze raz dziękuję za wnikliwą obserwację i słuszny wniosek.
- 1
- 2