Nikodem Krajewski

Strategy Director

Wypowiedzi

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
    14.07.2010, 16:40

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
    internetowych.

    Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
    w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
    służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
    kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
    ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
    gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
    OBOP
    http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
    nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
    produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
    produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
    do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
    materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
    (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
    internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
    użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
    wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
    efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Nowe trendy w sieci w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
    14.07.2010, 16:39

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
    internetowych.

    Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
    w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
    służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
    kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
    ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
    gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
    OBOP
    http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
    nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
    produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
    produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
    do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
    materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
    (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
    internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
    użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
    wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
    efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
    14.07.2010, 16:38

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
    internetowych.

    Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
    w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
    służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
    kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
    ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
    gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
    OBOP
    http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
    nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
    produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
    produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
    do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
    materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
    (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
    internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
    użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
    wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
    efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Marka i branding w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
    14.07.2010, 16:37

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
    internetowych.

    Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
    w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
    służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
    kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
    ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
    gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
    OBOP
    http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
    nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
    produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
    produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
    do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
    materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
    (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
    internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
    użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
    wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
    efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Media Planning w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
    14.07.2010, 16:34

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.

    Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach, gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS OBOP http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach, efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100Nikodem Krajewski edytował(a) ten post dnia 14.07.10 o godzinie 16:36

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Sprzedaż bis w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
    8.07.2010, 08:44

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
    internetowych.

    Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w
    sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
    służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
    kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego
    produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
    gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
    OBOP
    http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
    nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
    produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
    produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
    do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
    materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
    (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
    internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
    użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
    wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
    efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Polish Sales Club w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Polish Sales Club

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Trade Marketing w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trade Marketing

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Sales Manager w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
    7.07.2010, 11:57

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
    internetowych.

    Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w
    sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
    służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
    kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego
    produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
    gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
    OBOP
    http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
    nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
    produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
    produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
    do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
    materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
    (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
    internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
    użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
    wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
    efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Rynek Farmaceutyczny w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rynek Farmaceutyczny

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Public Relations PRODUKTU w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations PRODUKTU

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Inegrated Medical Communications Forum w temacie Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?
    7.07.2010, 11:54

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
    internetowych.

    Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w
    sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
    służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
    kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego
    produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
    gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
    OBOP
    http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
    nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
    produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
    produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
    do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
    materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
    (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
    internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
    użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
    wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
    efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie FMCG Sprzedaż tradycyjna w temacie Czy reklama brandów w sklepach internetowych ma sens?
    7.07.2010, 11:53

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
    internetowych.

    Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w
    sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
    służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
    kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego
    produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
    gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
    OBOP
    http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
    nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
    produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
    produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
    do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
    materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
    (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
    internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
    użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
    wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
    efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Brand Manager Club w temacie Czy reklama brandów w sklepach internetowych ma sens?
    7.07.2010, 11:47

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.

    Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach, gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS OBOP http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach, efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100Nikodem Krajewski edytował(a) ten post dnia 07.07.10 o godzinie 11:52

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie BRAND w temacie Czy reklama brandów w sklepach internetowych ma sens?
    7.07.2010, 11:47

    Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.

    Wątek oprę o stworzoną przez PromoRing.pl sieć reklamy w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i służę szczegółowymi informacjami).

    Co to jest ePOS?
    ePOS to usługa służącą:
    - wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano nawet 10 krotny wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji)
    - promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach, gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

    Producent/dystrybutor zyskuje:
    - promocję produktu w miejscu sprzedaży
    - wzrost sprzedaży w kanale internetowym
    - wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS OBOP http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
    - poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta nowe miejsca sprzedaży
    - działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili produkt konkurencyjny

    Więcej o korzyściach:
    http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

    Do czego można wykorzystać ePOS?
    Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych (kredyty, ubezpieczenia).

    Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.

    Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach, efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

    Zachęcam również do kontaktu z nami,
    Nikodem Krajewski
    http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
    m. nkrajewski@promoring.pl
    tel. 508 208 100Nikodem Krajewski edytował(a) ten post dnia 07.07.10 o godzinie 11:53

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Trade Marketing w temacie Czy trade marketing w Internecie działa?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trade Marketing

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Promoring w temacie Link Sponsorowany
    28.07.2009, 09:35

    W systemie PromoRing został uruchomiony produkt "Link sponsorowany"

    Dla stron uczestniczących w programie przeznaczona jest oferta specjalna:
    http://promoring.pl/produkty

    Dla wszystkich pozostałych - link jako forma reklamowa:
    http://promoring.pl/reklama

    W razie pytań - zachęcam do kontaktu.
    Proszę pisać na adres n[at]promoring.pl

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Promoring w temacie Efektywność Promoring.pl
    28.07.2009, 09:18

    Piotr S.:
    A co z obiecanymi nagrodami dla tych, których nie trzeba było nawracać?

    Panie Piotrze, pracujemy nad nową promocją. Dedykowana do sklepów, które są z nami najdłużej.

    Szczegóły wkrótce.

    Pozdrawiam

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Promoring w temacie Efektywność Promoring.pl
    27.07.2009, 14:10

    Weryfikator skryptu został udoskonalony.
    Jeszcze precyzyjniej bada strony pod kątem zawartości skryptu.

    Weryfikator PromoRing został dodatkowo wyposażony w tzw. filtry "antyfraudowe" wykrywające sklepy zamieszczali skrypt lecz ukrywali pasek.

    Aktualnie taka sytuacja jest już nie możliwa. Dzięki nowej edycji weryfikatora byliśmy w stanie skutecznie "nawrócić" partnerów naginających warunki współpracy;)

    Wkrótce więcej informacji o postępach w rozwoju PromoRing. Na bieżąco będzie można je śledzić m.in. via blog:
    http://blog.promoring.pl/
    na który serdecznie zapraszam!:)

  • Nikodem Krajewski
    Wpis na grupie Promoring w temacie Efektywność Promoring.pl
    13.07.2009, 15:43

    @Piotr Sykulski

    Co zamierzamy zrobić ze sklepami, które nie publikują wszędzie kodu?

    Karać...z pewnością NIE;)
    Namawiać, zachęcać jak najbardziej TAK.

    Przede wszystkim należy pamiętać, że im mniej jest odsłon paska na stronie partnera tym mniej odsłon swojego linku on otrzymuje (i o tym skutecznie zamierzamy przypominać).

    Dodatkowo sklepy, które mają pokrycie 90% (skryp znajduje się na wszystkich stronach poza stroną koszyka oraz stronami panelu dostępnego dla zalogowanego użytkownika) otrzymają dodatkowe korzyści z obecności w programie (szczegóły wkrótce).

    Rekapitulując - zespołowi PromoRing przyświeca zasada "lepiej nagradzać niż karać".

    Jeszcze raz dziękuję za wnikliwą obserwację i słuszny wniosek.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do