Umiejętności
Prowadzenie spotkań
Marketing
Microsoft Exchange
Microsoft Office
Handel
Planowanie strategiczne
organizowanie czasu pracy
Planowanie działań sprzedażowych
organizowanie pracy własnej i zespołu
Organizowanie działań handlowych
rozmowa z klientem i negocjacje handlowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy Inter Cars grupa Siedlce region Lubelski
1.Realizacja strategii sprzedaży wobec klientów firmy
2.Maksymalizacja udziału w rynku, sprzedaży oraz wyników firmy.
3.Analiza, badanie rynku oraz potencjału obecnych i przyszłych klientów, pod kątem celów wyznaczonych przez firmę
4.Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją,
5.Pozyskiwanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firmy
6.Analiza dokumentów klienta w zakresie zabezpieczeń finansowych,
7.Zbieranie informacji o planach i działaniach firm konkurencyjnych,
2.Maksymalizacja udziału w rynku, sprzedaży oraz wyników firmy.
3.Analiza, badanie rynku oraz potencjału obecnych i przyszłych klientów, pod kątem celów wyznaczonych przez firmę
4.Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją,
5.Pozyskiwanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firmy
6.Analiza dokumentów klienta w zakresie zabezpieczeń finansowych,
7.Zbieranie informacji o planach i działaniach firm konkurencyjnych,
Przedstawiciel Handlowy Auto Partner S.A region Lubelski
1.Realizacja strategii sprzedaży wobec klientów firmy
2.Maksymalizacja udziału w rynku, sprzedaży oraz wyników firmy.
3.Analiza, badanie rynku oraz potencjału obecnych i przyszłych klientów, pod kątem celów wyznaczonych przez firmę
4.Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją,
5.Pozyskiwanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firmy
6.Analiza dokumentów klienta w zakresie zabezpieczeń finansowych,
7.Zbieranie informacji o planach i działaniach firm konkurencyjnych,
2.Maksymalizacja udziału w rynku, sprzedaży oraz wyników firmy.
3.Analiza, badanie rynku oraz potencjału obecnych i przyszłych klientów, pod kątem celów wyznaczonych przez firmę
4.Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją,
5.Pozyskiwanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firmy
6.Analiza dokumentów klienta w zakresie zabezpieczeń finansowych,
7.Zbieranie informacji o planach i działaniach firm konkurencyjnych,
Edukacja
Elektrotechniki i Informatyki
Politechnika Lubelska
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Grupy
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.