Umiejętności
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
W Divante, Grupa OEX strategicznie sprzedaż i wsparcie dla kluczowych klientów firmy.
Doradzam w e-Commerce dla Praktiker, INTERSPORT, TUI Polska, Mobile Net Sport.
Członek: e-Izba w e-Commerce Polska, Grupa Robocza E-commerce w IAB Polska.
Współtworzę blog ideas2action.pl, mówię o eBiznesie na konferencjach, w prasie i mediach.
Pisz mgorecki@divante.pl / dzwoń 512.319.188
https://www.facebook.com/marekgorecki1985
Doradzam w e-Commerce dla Praktiker, INTERSPORT, TUI Polska, Mobile Net Sport.
Członek: e-Izba w e-Commerce Polska, Grupa Robocza E-commerce w IAB Polska.
Współtworzę blog ideas2action.pl, mówię o eBiznesie na konferencjach, w prasie i mediach.
Pisz mgorecki@divante.pl / dzwoń 512.319.188
https://www.facebook.com/marekgorecki1985
Doradca ds. eCommerce
1. Wsparcie Klientów w skutecznym wykorzystaniu handlu w internecie.
2. Łączenie sprzedaży z pasją :-)
W szeregach Grupa Divante wspieram klientów, takich jak Intersport, TUI Poland, Praktiker, Gandal.com.pl w skutecznym wykorzystaniu sprzedaży internetowej.
Członek Grupy Roboczej E-commerce działającej w ramach IAB Polska.
Od 2009 r. związany z e-handlem i branżą interaktywną.
Współtworzę blog http://ideas2action.pl/, piszę o efekcie ROPO oraz zyskownych kanałach sprzedaży dla marek silnych w handlu tradycyjnym.
Często wypowiadam się o handlu internetowym w mediach, prasie biznesowej i konferencjach branży retail. Prezentacje na http://www.slideshare.net/MarekGorecki
2. Łączenie sprzedaży z pasją :-)
W szeregach Grupa Divante wspieram klientów, takich jak Intersport, TUI Poland, Praktiker, Gandal.com.pl w skutecznym wykorzystaniu sprzedaży internetowej.
Członek Grupy Roboczej E-commerce działającej w ramach IAB Polska.
Od 2009 r. związany z e-handlem i branżą interaktywną.
Współtworzę blog http://ideas2action.pl/, piszę o efekcie ROPO oraz zyskownych kanałach sprzedaży dla marek silnych w handlu tradycyjnym.
Często wypowiadam się o handlu internetowym w mediach, prasie biznesowej i konferencjach branży retail. Prezentacje na http://www.slideshare.net/MarekGorecki
Szkolenia i kursy
Edukuję z eCommerce pisząc na blogu http://ideas2action.pl/autorzy/mgorecki/
Inne kursy:
- 01.2009 Technik profesjonalnej rekrutacji i selekcji oraz przepisy GIODO-HRK S.A.
- 11.2008 Szkolenia z technik sprzedaży produktów bankowych dla klienta biznesowego-Bank BPH
- 06.2008 „Wprowadzenie do zarządzania projektami”-Human Lab
- 05.2008 „Osobista skuteczność w pracy”, „Obsługa klienta instytucji rynku pracy”, „Skuteczny kontakt z klientem w instytucjach rynku pracy” - cykl szkoleń „Profesjonalista Rynku Pracy” Asseco Business Solutions SA
- 08.2007 „Obsługa trudnego klienta” - szkolenie wewnętrzne.
- Prowadziłem cykliczne szkolenia dla personelu wewnętrznego o tematyce: „Działania marketingowe”, „Dobra kampania rekrutacyjna – budowanie bazy danych”, „Rekrutacja i selekcja, profesjonalna obsługa klienta – pracodawca/pracownik”
Inne kursy:
- 01.2009 Technik profesjonalnej rekrutacji i selekcji oraz przepisy GIODO-HRK S.A.
- 11.2008 Szkolenia z technik sprzedaży produktów bankowych dla klienta biznesowego-Bank BPH
- 06.2008 „Wprowadzenie do zarządzania projektami”-Human Lab
- 05.2008 „Osobista skuteczność w pracy”, „Obsługa klienta instytucji rynku pracy”, „Skuteczny kontakt z klientem w instytucjach rynku pracy” - cykl szkoleń „Profesjonalista Rynku Pracy” Asseco Business Solutions SA
- 08.2007 „Obsługa trudnego klienta” - szkolenie wewnętrzne.
- Prowadziłem cykliczne szkolenia dla personelu wewnętrznego o tematyce: „Działania marketingowe”, „Dobra kampania rekrutacyjna – budowanie bazy danych”, „Rekrutacja i selekcja, profesjonalna obsługa klienta – pracodawca/pracownik”
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Puls Biznesu - prasa codzienna :-)
Czasami długie spacery i wyjazdy w góry!
Czasami długie spacery i wyjazdy w góry!
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
- prawo jazdy - kategoria B (duże doświadczenie w prowadzeniu samochodu)
- umiejętność prezentacji w procesach handlowych
- biegła obsługa komputera
- umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku
- wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i organizacyjne
CECHY OSOBOWOŚCI:
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- otwartość na nowe wyzwania,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność i zdyscyplinowanie,
- dobra organizacja pracy zarówno własnej, jak i zespołu
- gotowość do częstych podróży służbowych
WIEDZA Z ZAKRESU:
- rynek eCommerce + praktyka
- technik sprzedaży
- przekonujące prezentacje
- prawo jazdy - kategoria B (duże doświadczenie w prowadzeniu samochodu)
- umiejętność prezentacji w procesach handlowych
- biegła obsługa komputera
- umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku
- wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i organizacyjne
CECHY OSOBOWOŚCI:
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- otwartość na nowe wyzwania,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność i zdyscyplinowanie,
- dobra organizacja pracy zarówno własnej, jak i zespołu
- gotowość do częstych podróży służbowych
WIEDZA Z ZAKRESU:
- rynek eCommerce + praktyka
- technik sprzedaży
- przekonujące prezentacje
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
B2B lead generation
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką generowania leadów handlowych i marketingowych w sektorze B2B.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.