Umiejętności
sprzedaż rozwiązań
Prowadzenie szkoleń
Prawo jazdy kat B
prowadzenie negocjacji handlowych
Wdrażanie systemów informatycznych
zarządzanie procesem sprzedaży
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Sprzedaży
Zarządzam lejkiem sprzedaży – pozyskuję nowych klientów oraz sprzedaję produkty i usługi naszej firmy do obecnych klientów firmy. Prowadzę rozmowy i negocjacje handlowe z potencjalnymi klientami, analizuję potrzeby klientów na konkretne rozwiązania informatyczne. Prowadzę prezentacje handlowe oraz techniczne. Biorę udział w branżowych konferencjach, prowadzę tam prezentacje naszych produktów i usług. Współpracuję z zespołem wytwarzania oprogramowania oraz z zespołem realizacji podczas wdrożeń systemu.
Starszy konsultant ds. wdrożeń produktów własnych
Zajmowałem się kompleksową obsługa klienta systemu informatycznego do obsługi bibliotek Prolib – współtworzyłem analizy przedwdrożeniowe, brałem udział w realizacji wdrożeń, prowadziłem szkolenia z obsługi systemu, uczestniczyłem w odbiorach wdrożeń, analizowałem uwagi zgłaszane przez klientów, brałem udział w testowaniu oprogramowania.
Konsultant
Eurodesk Polska
Przez cztery lata prowadziłem Regionalny Punkt Informacyjny Eurodesk w Katowicach. Zajmowałem się udzielaniem informacji zarówno młodzieży przychodzącej do punktu jak i innym konsultantom z sieci Eurodesku obejmującej ponad 1000 punktów informacyjnych w całej Europie.
Prowadziłem szkolenia, lekcje informacyjne z młodzieżą licealną i zajmowałem się propagowaniem sieci Eurodesku w regionie.
Byłem również koordynatorem sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych w województwie śląskim i opolskim. Punkty lokalne zajmują się mniej więcej tym samym, co regionalne ale działają w mniejszej skali, w swoim lokalnym środowisku.
Prowadziłem szkolenia, lekcje informacyjne z młodzieżą licealną i zajmowałem się propagowaniem sieci Eurodesku w regionie.
Byłem również koordynatorem sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych w województwie śląskim i opolskim. Punkty lokalne zajmują się mniej więcej tym samym, co regionalne ale działają w mniejszej skali, w swoim lokalnym środowisku.
Bibliotekarz
Wyższa Szkoła Humanitas
Podczas weekendowych, najbardziej intensywnych dyżurów wykonywałem "pracę u podstaw", czyli obsługiwałem czytelników w wypożyczalni i czytelni biblioteki Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.
Podczas nieco mniej intensywnych chwil zajmowałem się opracowaniem formalnym księgozbioru biblioteki, utrzymywałem przy życiu biblioteczne komputery, aktualizowałem stronę internetową biblioteki, stworzyłem i wdrożyłem też wewnętrzny system komunikacji w bibliotece oparty o stronę typu wiki.
Podczas nieco mniej intensywnych chwil zajmowałem się opracowaniem formalnym księgozbioru biblioteki, utrzymywałem przy życiu biblioteczne komputery, aktualizowałem stronę internetową biblioteki, stworzyłem i wdrożyłem też wewnętrzny system komunikacji w bibliotece oparty o stronę typu wiki.
Nauczyciel-bibliotekarz
W Pałacu Młodzieży pracowałem w bibliotece oraz w Ośrodku Informacji Młodzieżowej, przy którym istnieje Regionalny Punkt Informacyjny Eurodesk (patrz wyżej).
Wykonywałem zarówno typowe prace biblioteczne - wypożyczanie, udostępnianie, opracowanie, jak i te "okołobiblioteczne" - lekcje biblioteczne, edukacja czytelnicza i medialna, zajęcia pozalekcyjne, wyjazdy na konferencje i szkolenia.
Utrzymywałem w działaniu infrastrukturę informatyczną biblioteki, zarządzałem działaniem systemu bibliotecznego, tworzyłem i administrowałem stronę internetową biblioteki.
Wykonywałem zarówno typowe prace biblioteczne - wypożyczanie, udostępnianie, opracowanie, jak i te "okołobiblioteczne" - lekcje biblioteczne, edukacja czytelnicza i medialna, zajęcia pozalekcyjne, wyjazdy na konferencje i szkolenia.
Utrzymywałem w działaniu infrastrukturę informatyczną biblioteki, zarządzałem działaniem systemu bibliotecznego, tworzyłem i administrowałem stronę internetową biblioteki.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z prowadzenia negocjacji handlowych przeprowadzone przez firmę Door
Specjalizacje
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
fotografia, góry, polska fantastyka
Organizacje
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, koło przy Instytucie Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Śląskiego
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Biblioterapia. Bajkoterapia.
Forum dla osób zajmujących się lub zainteresowanych biblioterapią, bajkoterapią, bajkami psychoterapeutycznymi i psychoedukacyjnymi oraz wszystkim co z tym związane.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Dziennik Internautów
Dyskusje o DI oraz komunikaty DI - dla użytkowników, miłośników, klientów, krytyków oraz pracowników Dziennika Internautów (di.com.pl)