Marcin Domagała

Marcin Domagała

Specjalista w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Urząd Komunikacji Elektronicznej
Specjalista w Departamencie Analiz Rynku Telekomunikacyjnego
1. Udział w pracach przy sporządzaniu corocznych raportów o stanie polskiego rynku telekomunikacyjnego w zakresie rynku usług dostępu do sieci Internet;
2. Udział w pracach przy przeprowadzaniu analizy konkurencyjności rynków telekomunikacyjnych;
3. Analiza corocznej sprawozdawczości przedsiębiorców telekomunikacyjnych;
4. Zbieranie danych i współpraca z Komisją Europejską w zakresie rynków dostępu do lokalnej pętli abonenckiej i lokalnej podpętli abonenckiej, usług dostępu szerokopasmowego i detalicznego rynku usług dostępu
do sieci Internet;
5. Udział w przeprowadzeniu analiz poziomu struktury taryf usług dostępu
do lokalnej pętli abonenckiej i lokalnej podpętli abonenckiej, usług dostępu szerokopasmowego i detalicznego rynku usług dostępu do sieci Internet
w Polsce i krajach Unii Europejskiej;
6. Przygotowywanie okresowych badań ankietowych;
7. Aktualizacja i odpowiedzialność za dane systemu MARTa w zakresie usług dostępowych.
Główny Urząd Statystyczny
Specjalista w Departamencie Handlu i Usług
Współudział przy opracowywaniu założeń do kontroli arytmetyczno-logicznej rejestru firm, które będą odpowiedzialne za składanie deklaracji Intrastat;
Współpraca z Ministerstwem Finansów w zakresie obsługi rejestru firm;
Udział w ustalaniu wielkości progów statystycznych;
Współpraca w opracowaniu algorytmu szacunków danych w systemie Intrastat;
Nadzór nad opracowywaniem zbioru inicjalnego, wykorzystywanego do szacowania danych o podmiotach nie objętych obowiązkiem sprawozdawczym, bądź nie wywiązujących się z tego obowiązku;
Tworzenie tabel dynamiki i struktury handlu zagranicznego.
MSM S.C.
Specjalista ds. sprzedaży oprogramowania
Prowadzenie sprzedaży oprogramowania komputerowego i usług informatycznych będących w ofercie firmy;
Obsługa klientów – bezpośrednia oraz telefoniczna;
Bycie odpowiedzialnym za budowanie i rozwijanie trwałych relacji handlowych z klientem;
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Telemarketer
Pozyskiwanie nowych klientów;
Utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami firmy i proponowanie im nowych produktów firmy;
Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów;

Szkolenia i kursy

IX 2002 r. „Obsługa Komputera IBM – II stopnia” Studio Komputerowe EDIT;
XII 2002 r. „Obsługa Komputera IBM – III stopnia” Studio Komputerowe EDIT;
V 2006 LCCI International Qualification English for Business poziom 2;
VI – VIII 2006 r. „Program rozwoju kompetencji handlowych” - MSM Sp. z o.o.;
IV 2007 r. „Telefoniczna sprzedaż i kontakt z klientem” – MSM Sp. z o.o.;
IV 2008 r. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” na okres do IV 2018 r.;
IV 2008 r. MS Excel Arkusz kalkulacyjny – Krajowa Szkoła Administracji Publicznej;
V 2008 r. „Monitorowanie i stymulowanie rozwoju rynku telekomunikacyjnego” – Kancelaria Prawna Grynhoff, Woźny, Maliński;
X 2008 r. – I 2009 r. Kurs semestralny języka angielskiego „Unia Europejska aspekt gospodarczy – Krajowa Szkoła Administracji Publicznej;

Edukacja

Logo
Psychologia Kliniczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Collegium Civitas

Specjalizacje

Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Zainteresowania: Ekonomia, Unia Europejska, Podróże, Gotowanie, Muzyka, Hokej na lodzie, Piłka nożna, Siatkówka, Psychologia

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.