Łukasz Szczekala
Rzeszów,
podkarpackie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Właściciel - Dyrektor Generalny
BagIt Poland
Jestem współwłaścicielem polskiego oddziału firmy Bag It Don't Bin It Ltd.
Zajmujemy się produkcją toreb ekologicznych wykonanych z naturalnych materiałów: bawełny, płótna oraz juty. Wykonujemy nadruki metodą sitodruku, metodą cyfrową oraz offsetem.
Jako Dyrektor Generalny do moich obowiązków należy m. in.
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw - torby importujemy bezpośrednio z Indii, z fabryk certyfikowanych przez FairTrade oraz ISO9001.
- Zarządzanie kondycją finansową firmy
- Zarządzanie Relacjami z Klientem
- Tworzenie strategii rozwoju oraz współpracy z angielskim oddziałem firmy
Zajmujemy się produkcją toreb ekologicznych wykonanych z naturalnych materiałów: bawełny, płótna oraz juty. Wykonujemy nadruki metodą sitodruku, metodą cyfrową oraz offsetem.
Jako Dyrektor Generalny do moich obowiązków należy m. in.
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw - torby importujemy bezpośrednio z Indii, z fabryk certyfikowanych przez FairTrade oraz ISO9001.
- Zarządzanie kondycją finansową firmy
- Zarządzanie Relacjami z Klientem
- Tworzenie strategii rozwoju oraz współpracy z angielskim oddziałem firmy
Konsultant ds. Metodyki Nauczania Zarządzania Projektami za Pomocą Narzędzi Multimedialnych
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu
Opracowanie "Metodyki Nauczania Wybranych Przedmiotów Za Pomocą Narzędzi Multimedialnych Na Kierunku Budownictwo”, gdzie jestem autorem rozdziału: „Zarządzanie Projektami W Budownictwie – Dobór Kryteriów i Ocena Ofert”.
Project Manager
Bag It Don't Bin It Ltd.
Byłem odpowiedzialny za otworzenie oddziału angielskiej firmy w Polsce. Zakres obowiązków obejmował m.in.:
- pozyskanie funduszy UE na pokrycie zakupu części parku maszyn
- pozyskanie dostawców na rynku lokalnym
- analiza konkurencji oraz odbiorców produktów
- stworzenie startegii marketingowej przedsiębiorstwa
- stworzenie strategii cenowej przedsiębiorstwa
- pozyskanie funduszy UE na pokrycie zakupu części parku maszyn
- pozyskanie dostawców na rynku lokalnym
- analiza konkurencji oraz odbiorców produktów
- stworzenie startegii marketingowej przedsiębiorstwa
- stworzenie strategii cenowej przedsiębiorstwa
Szkolenia i kursy
2010 - 14. Konferencja Project Management INNOWACJE 2010 - Innowacje siłą rozwoju Unii Europejskiej
2010 - Uczestnik projektu 3xC "Coordination, Cooperation, Cultural Context" Tandem Learning Program for Transnational Cooperation for SME-s
2009 - PRINCE2 Foundation
2009 - Flying Start National Council for Graduate Entrepreneurship
2009 - Venture Forward - An enterprise day for students
Sheffield Hallam University
2009 - Advanced Team Leader Training
SIFE UK (Studenci dla Przedsiębiorczości, Wielka Brytania)
2009 - UK Entrepreneurial Summit 2009
Sheffield University
2008 - North West Student Enterprise Conference
SIFE Salford, University of Salford
2008 - SIFE UK Leadership Weekend
2010 - Uczestnik projektu 3xC "Coordination, Cooperation, Cultural Context" Tandem Learning Program for Transnational Cooperation for SME-s
2009 - PRINCE2 Foundation
2009 - Flying Start National Council for Graduate Entrepreneurship
2009 - Venture Forward - An enterprise day for students
Sheffield Hallam University
2009 - Advanced Team Leader Training
SIFE UK (Studenci dla Przedsiębiorczości, Wielka Brytania)
2009 - UK Entrepreneurial Summit 2009
Sheffield University
2008 - North West Student Enterprise Conference
SIFE Salford, University of Salford
2008 - SIFE UK Leadership Weekend
Edukacja
Zainteresowania
Piłka Nożna
Podróże
Podróże
Organizacje
2008 - 2009 Students Entrepreneur Network Salford
2008 - 2009 SIFE Salford (Students in Free Enterprise, Studenci dla Przedsiębiorczości) - Dyrektor Komunikacji
2003 – 2006 Marketingowe Forum Naukowe przy Zakładzie Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie - V-ce Prezydent
2008 - 2009 SIFE Salford (Students in Free Enterprise, Studenci dla Przedsiębiorczości) - Dyrektor Komunikacji
2003 – 2006 Marketingowe Forum Naukowe przy Zakładzie Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie - V-ce Prezydent
Grupy
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania.
The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Zasypiam.pl lepiej niż w hotelu
Jak szybko i tanio znaleźć oraz zarezerwować komfortowy nocleg? Czym tam dojechać? Gdzie warto się wybrać i co zwiedzić po przyjeździe? Tego wszystkiego dowiesz się w grupie Zasypiam.pl - ZAPRASZAMY :