Maciej W. Menedżer
Temat: Negatywnych wpisów w internecie nie należy ignorować.
Dynamiczny rozwój internetu spowodował nie tylko nowe możliwości promocji firmy, ale również nowe zagrożenia. W epoce przedinternetowej niezadowolony klient mógł przekazać negatywną opinię na temat firmy kilku, maksymalnie kilkunastu osobom. Siła rażenia takiej opinii nie była więc zbyt duża. Niewielkie możliwości w zakresie „czarnego PR-u” miała też konkurencja. Obecnie każda negatywna opinia zamieszczona w internecie czytana jest przez tysiące osób. A jedna taka opinia natychmiast powoduje lawinę – wątek się rozwija, przez co coraz lepiej pozycjonuje się w wyszukiwarkach internetowych i jest czytany przez coraz większą liczbę internautów poszukujących opinii na temat danej firmy. W efekcie potencjalny klient po zapoznaniu się z takimi wpisami z reguły odpuszcza nawiązanie kontaktu z daną firmą i szuka dalej. Negatywnych opinii w internecie nie należy więc ignorowaćhttp://www.proto.pl/artykuly/negatywnych-wpisow-w-inte...