Katarzyna W.

Katarzyna W. "There is no end.
There is no
beginning. There is
only in...

Temat: wspina się ktoś w Rzeszowie?

w prawdzie jestem osobą początkującą w tym temacie.. i może jeszcze żadnego ze mnie pożytku na ścianie czy skale :) ale chętnie potrenuję i poduczę się porządnej wspinaczki..
wciąga ta wspinaczka oj wciąga..:)
ścianki to mamy raczej marne w tym rzeszowie.. ale może tak gdzieś w skałki ?:)

pozdrawiam
Kasia

Temat: wspina się ktoś w Rzeszowie?

skałki oczywiscie w Kamieńcu k/Krosna (patrząc na zdjęcie są Tobie znane) i przepiękne Prządki z tych najbliższych. trochę dalej Kamień Leski, Krajowice, Żurowa.
wspinających się w Rzeszowie ludzi szukaj na http://rkw.org.pl

pozdrawiam
Katarzyna W.

Katarzyna W. "There is no end.
There is no
beginning. There is
only in...

Temat: wspina się ktoś w Rzeszowie?

Tomek M.:
skałki oczywiscie w Kamieńcu k/Krosna (patrząc na zdjęcie są Tobie znane) i przepiękne Prządki z tych najbliższych. trochę dalej Kamień Leski, Krajowice, Żurowa.
wspinających się w Rzeszowie ludzi szukaj na http://rkw.org.pl

pozdrawiam
tak tak..prządkowe skałki są mi znane..tylko tak szukam może jakis chętnych choćby na jakąś sztuczną ściankę w Rzeszowie.. co by się poduczyć(?) chyba w ogóle nauczyć :) porządnie wspinać..no i systematycznie to robić :)

ale dziękuję za informację Tomku
:)

pozdrawiam

Temat: wspina się ktoś w Rzeszowie?

jeżeli w końcu zrobi się pogoda, zapraszam jutro do Kamieńca bo w niedzielę niestety trzeba będzie wyjechac stąd...
Katarzyna W.

Katarzyna W. "There is no end.
There is no
beginning. There is
only in...

Temat: wspina się ktoś w Rzeszowie?

ponawiam pytanie :)
jest ktos chetny z Rzeszowa/okolic albo i dalszych terenów na jakis wypad weekendowy na skałki..?:)
mogą byc prządkowe bo to blisko ale takze Jura wchodzi w grę na ktoryś weekend sierpniowy.

pozdrawiam
K.

konto usunięte

Temat: wspina się ktoś w Rzeszowie?