Ewa S.

Ewa S. Specjalista ds.
Projektów
Internetowych

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Witam,
czy slyszeliscie o takim szkoleniu?
potrzebuje wiecej inforamcji.
pozdrawiam.
Cyprian Szyszka

Cyprian Szyszka trener freelancer

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Ewa - przecież to Wy jesteście specjalistami od emarketingu - badasz rynek/konkurencję? :)
Ewa S.

Ewa S. Specjalista ds.
Projektów
Internetowych

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Nie, po prostu interesuje mnie temat szkolenia i chętnie się na takie wybiorę.

Myślisz, że być specjalistą = urodzić się specjalistą?

pozdrawiam.
Cyprian Szyszka

Cyprian Szyszka trener freelancer

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Myslę, że być specjalistą = mieć lata doświadczeń

Robię takie szkolenia, ale dla chcących zakładać własne firmy i start-upów. Za szkolenie profesjonalistów w temacie ich pracy się nie wezmę:)

pozdrawiam,
Cyprian
Ewa S.

Ewa S. Specjalista ds.
Projektów
Internetowych

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Tak, zgodzę się z latami doświadczeń.

Dziękuję za informacje.
pozdrawiam
Iwona J.

Iwona J. specjalista zdrowia
publicznego,
kosmetolog

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Ewo,sprawdź ofertę studiów podyplomowych SGH
pozdrawiam
Małgorzata Dwornikiewicz - Opalińska

Małgorzata Dwornikiewicz -
Opalińska
Trenerka
umiejętności
psychospołecznych,
pedagog, coach i...

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Ewo nie polecę Ci szkolenia w temacie, który Ciebie interesuje, ale
polece dwie strony internetowe

1. Moja przyjaciółka, doradca, a przede wszytkim kobieta sukcesu, współpracująca m.in. z J. Abrahamem ( tak, tak, tym samym), Wanda Loskotuczy tu marketingu i to wprost z USA ( bedziesz miała przewagę, gdy poznasz metody jakie ona proponuje).


http://sukcestwojejfirmy.com/images/STF-120-ani.gif" alt="Obrazek" class="autolinked" />


2. Strony Piotra Majewskiego ( same strony sa juz dobrym przykładem na to jak podejśc do marketingu w sieci
- wpisz w google Piotr M. ...
a swoją droga 1 marca 2007 w Warszawie jest calodniowa
Konferencja CzasNaE-Biznes ( http://arp.cneb.pl/cgi-bin/arp3/arp3-t.pl?l=94&c=21822...
pozdrawiam
Małgorzata Dwornikiewicz - Opalińska

Małgorzata Dwornikiewicz -
Opalińska
Trenerka
umiejętności
psychospołecznych,
pedagog, coach i...

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Ewo
Znalazlam cos takiego:

Konferencja E-MARKETING. Przyszłość dzieje się teraz.
Cel:
Konferencja jest poświęcona wykorzystaniu narzędzi e-marketingu, dla których prognozuje się największy potencjał wzrostu w ciągu najbliższych 3 lat.
Program konferencji:

9:00 - 9:50 rejestracja uczestników

9:50 - 10:00 przywitanie gości

10:00 - 10:30 Marketing w sieci - trendy i kierunki ewolucji.
Sebastian Bykowski, Press Service

10:30 - 11:30 Web 2.0. - od modnego hasła do realnej interakcji z klientami - case study.
Michał Lach, K2 Internet

11:30 - 11:50 przerwa na kawę

11:50 - 12:50 Reklama internetowa - optymalne wydatkowanie budżetu.
Marcin Szporka, Onet.pl

12:50 - 13:50 Zintegrowany marketing - sojusz internetu z tradycyjnymi mediami.
Olgierd Cygan, Digital One

13:50 - 14:50 lunch

14:50 - 15:50 Z perspektywy produktu czy klienta? Budowanie relacji poprzez efektywną komunikację marki online.
Mariusz Bednarko, Paweł Stempniak Infinity Group

15:50 - 16:10 przerwa na kawę

16:10 - 17:00 Prawa autorskie do zasobów internetowych - zdjęcia, teksty, artykuły.
Mikołaj Sowiński, Kancelaria Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak / Corbis

17:00 - 17:10 zakończenie konferencji



Miejsce: Centrum Zielna, ul. Zielna 37, Warszawa
Koszt uczestnictwa: 500 zł netto/osobę.

Cena obejmuje: udział w konferencji, raport o potencjale i nowych trendach w e-marketingu na podstawie analizy prasy marketingowej i gospodarczej, materiały drukowane i na nośnikach elektronicznych, lunch i przerwy kawowe.

Szczegółowe informacje o rabatach i ofertach łączonych:
Kinga Szydzińska
Wydawnictwo Marketing w Praktyce
022 353 25 10
kinga.szydzinska@marketing.org.pl
http://marketing.org.pl

konto usunięte

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

ja jestem zapisana rowniez na to: http://www.szkoleniait.com/szkolenie-e-marketing-trend...

Serdecznie zapraszamy na kolejne szkolenie z cyklu E-firma
pod tytułem E-marketing odbywające się 26 lutego 2007 w Warszawie.

W dzisiejszej rzeczywistości sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Z drugiej strony ciągle rozwijające się nowe technologie narzucają nowe kanały komunikacji. Dlatego też pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.

W trakcie szkolenia poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie. Główną zasadą przyświecającą szkoleniu jest to, aby po jego zakończeniu uczestnicy byli świadomi zasad działania w Internecie i tego co oferuje. Warto posiąść wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych.

Firmy, które jako pierwsze opanują dynamiczne środowisko jakim jest Internet uzyskają przewagę, która szybko przełoży się na wzrost zaufania, wizerunek, znajomość marki oraz wyniki finansowe.

Program szkolenia obejmuje nastepujące zagadnienia:

1. Witryna internetowa – podstawa e-marketingu

* Rodzaje serwisów internetowych
* Zasady konstruowania dobrego serwisu internetowego
* Funkcje realizowane przez witrynę
* Kluczowe czynniki sukcesu: treść, nawigacja, projekt graficzny, mechanizmy i moduły
* Content Management System – co to jest i jak go wybrać?
* Etapy realizacji projektów WWW - kluczowe fazy
* Najlepsze i najgorsze praktyki z rynku
* Case studies

2. Intranet i Extranet w służbie e-marketingu

* Wykorzystanie sieci intranetowej do działań e-marketingowych oraz komunikacji wewnętrznej
* Extranet - platforma komunikacji z partnerami w sieci
* Case studies

3. Reklama internetowa

* Rodzaje i formy reklamy internetowej
* Zasady budowy reklam interaktywnych
* Metody pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie
* Jak przygotować i przeprowadzić kampanię reklamową on-line
* Case studies

4. Badania marketingowe w sieci

* Internet na tle innych mediów i profil użytkowników sieci
* Sposoby pomiaru efektywności projektów internetowych
* Narzędzia i systemy monitoringu działań w sieci
* Analiza i interpretacja wyników badań
* Case studies
Pobierz
formularz
zgłoszeniowy


Patronaty
medialne:



















































5. Internet PR

* Typy projektów Internet PR
* Narzędzia budowania wizerunku w sieci
* Media relations w Internecie
* Sytuacje kryzysowe i jak nimi zarządzać
* Case studies

6. Społeczności internetowe i Web 2.0

* Zjawisko i znaczenie wirtualnych społeczności dla biznesu
* Praktyczne zastosowanie społeczności w biznesie
* Liderzy opinii - znaczenie, identyfikacja, jak ich wykorzystać?
* Idea Web 2.0
* Case studies

7. Współpraca z agencją interaktywną

* Rynek agencji interaktywnych
* Jak napisać Brief dla agencji?
* Jak wybrać odpowiednią agencje?
* Zasada pracy z agencją interaktywną

Zajęcia odbywaja się w godzinach 9-17.

Cena:

* 790 zł – zgłoszenie udziału od 13 lutego do 19 lutego
* 890 zł – zgłoszenie udziału od 20 lutego

Cena szkolenia zawiera udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwę kawową oraz obiad.


Wypełnij formularz zgłoszeniowy już dziś i wyślij faxem lub pocztą!

Trener:
dr Grzegorz Mazurek
- Niezależny konsultant i trener w obszarach e-marketingu, internetPR oraz zastosowania nowoczesnych technologii w biznesie. Od 2000 roku związany z branżą internetową. Podczas pracy w K2 Internet S.A. – wiodącej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów e-marketingowych i internetPR takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy. Przed dołączeniem do K2, współtworzył bankowość internetową Kredyt Banku S.A., zajmując się również e-marketingiem.

Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych w Polsce, tj. Marketing w Praktyce, Brief, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media, a także szereg prezentacji na konferencjach międzynarodowych.

Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu gdzie prowadzi zajęcia m.in. na studiach MBA. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.

Michał Pągowski

Michał Pągowski Dyrektor, AIFS Inc.
(Central Europe)

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Bylem ostatnio na takim szkoleniu organizowanym przez firme "Sun Solutions" - prowadzil wykladowca z Kozminskiego, niezle zorientowany w temacie - ogolnie bylo ok. Przydaloby sie na takie szkolenie wiecej czasu, jeden dzien to za malo (przypuszczam, ze prowadzacy staral sie skondensowac w jedno szkolenie zawartosc kilku/nastu/ wykladow, stad nie mogl sie nadmiernie wglebiać). Ale moi pracownicy byli zadowoleni. Oto link: http://www.szkoleniait.com/szkolenie-e-marketing-trend...

konto usunięte

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Ja również brałam udział w szkoleniu e-marketing firmy Sun Solution. Polecam osobom zaczynającym działania e-marketingowe. Bardziej zaawansowani mogą się nudzić :) Tymbardziej, że nie ma czasu na dyskusje nad indywidualnymi problemami. Mimo wszystko polecam: Dobry, szybki przekaz.
MF

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Słyszałem że te szkolenia są całkiem dobre i z podobnego zakresu tematycznego.
pozdrawiam

adres:
http://rozwijamyebiznes.pl
Maciek Majkusiak

Maciek Majkusiak product manager,
biznes i marketing
internetowy,
emarketing

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Witam serdecznie,

Dziękuję za pozytywne komentarze oraz uwagi na temat realizowanego przez nas szkolenia "e-marketing".

Rzeczywiście szkolenie jest prowadzone w szybkim tempie. Staramy się przekazać uczestnikom efektywnie jak najwięcej wiedzy a tematyka jest szeroka.

Chciałbym przekazać również, iż zgodnie z Państwa uwagami zawartymi na stronach GL oraz w ankietach przygotowujemy szkolenie E-marketing dla zaawansowanych oraz sprzedaż Online.

pozdr.
Maciek M.

konto usunięte

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

rowniez bralam udzial w szkoleniu e-marketig
wrazenia jak najbardziej pozytywne
faktycznie duzo -wiedzy malo czasu
ale tak przekazane, ze trafia do uczestnika:)
warto bylo posluchac mimo tego,iz wiekszosc zagadnien byla mi znana
chetnie skorzystam ze szkolenia zaawansowanego a tym bardziej sprzedazy online
generalnie polecam
aha no i duzym + jest mala grupa mozna smialo pytac czy dyskutowac
Mariola G.

Mariola G. IT Inspire

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Polecam :)
http://informedia-polska.pl/client/Index.aspx?id=confe...
Maciek Majkusiak

Maciek Majkusiak product manager,
biznes i marketing
internetowy,
emarketing

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Witam serdecznie,

Zgodnie z obietnicami przygotowaliśmy szkolenie
EFEKTYWNA SPZEDAŻ ON-LINE
http://szkoleniait.com/szkolenia-efektywna-sprzedaz-on...

Zapraszam również na e-PR INTERNET W SŁUŻBIE PUBLIC RELATIONS

19 kwietnia 2007 ostatnie piętro budyneku Intraco w Warszawie.
są jeszcze wolne miejsca.
http://szkoleniait.com/szkolenia-e-pr.html

oraz szkolenia z cyklu e-marketing TRENDY
http://www.szkoleniait.com/szkolenie-e-marketing-trend...

Pozdrawiam,
Maciek MajkusiakMaciek Majkusiak edytował(a) ten post dnia 13.04.07 o godzinie 12:13
Maciek Majkusiak

Maciek Majkusiak product manager,
biznes i marketing
internetowy,
emarketing

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

E-marketing TRENDY warsztaty już po raz piąty!
21.06.2007

W dzisiejszej rzeczywistości sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Z drugiej strony ciągle rozwijające się nowe technologie narzucają nowe kanały komunikacji.

W trakcie szkolenia poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego.

Doświadczony trener i konsultant, jakim jest dr Grzegorz Mazurek,
przekaże Państwu na jakie cechy strony internetowej należy zwrócić
uwagę, jakie są najczęstsze błędy przy projektowaniu stron, które
popełniają nawet duże firmy i instytucje.

Planując swoją obecność w Internecie warto również rozważyć kilka konceptów witryn: produktową, korporacyjną, mikrowitrynę, serwis kampanii PR lub inną formę portalu. Równie ważne jak sama wygląd, technologia i funkcjonalność strony www jest popularyzacja serwisu.

O tym wszystkim, omawiając konkretne przykłady, dowiedzą się Państwo na warsztacie „e-marketing TRENDY”. Małe 12 osobowe grupy gwarantują, iż będą Państwo mogli swobodnie zadawać pytania, porozmawiać na szkoleniu lub podczas przerw.

Więcej informacji na stronie
http://www.szkoleniait.com/szkolenie-e-marketing-trend...
Zapraszamy do kontaktu info@SzkoleniaIT.comMaciek Majkusiak edytował(a) ten post dnia 12.06.07 o godzinie 17:31

konto usunięte

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie


Obrazek

Zapraszamy w lipcu na szkolenie:
E-marketing: promocja i reklama firmy w internecie

12-13 lipca 2012, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto 1490 zł, szkolenie 2-dniowe
Trener: Artur Maciorowski

INNE SZKOLENIA Z KATEGORII E-MARKETING:
Usability – projektowanie użytecznych stron www i mobilnych
Trener: Piotr Jardanowski

Mobilny marketing – mobilne serwisy i aplikacje
Trener: Artur Maciorowski


Atrium w Google+Beata Skorubska edytował(a) ten post dnia 09.06.12 o godzinie 10:31
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: szkolenie e-marketing w biznesie

Polecam, ciekawy program, case studies, wykwalifikowana kadra prowadząca.

Adresaci szkolenia:
- Pracownicy działów reklamy i promocji.
- Specjaliści ds. PR i komunikacji
- Wydawcy serwisów internetowych.

Szkolenie przybliża szerokie spektrum wiedzy na temat internetu, zatem mogą z niego skorzystać wszyscy, którzy prowadzą lub chcą prowadzić serwisy internetowe (portale, wortale, serwisy korporacyjne, strony firmowe, blogi, e-sklepy itp.).

Z założenia szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu, promocji, reklamy i PR-u. Korzystają z niego również osoby z prywatnych firm, ale także urzędnicy, wydawcy gazet, dziennikarze oraz przedstawiciele szkół, uczelni oraz organizacji pozarządowych, którzy chcą wykorzystać sieć do celów promocyjnych.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przedstawienie internetu jako taniego i niezwykle skutecznego kanału pozwalającego promować instytucje, firmy, usługi, produkty, projekty, wydarzenia kulturalne i imprezy, a nawet pojedyncze osoby.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak zbudować i poprowadzić profesjonalną stronę internetową, by zainteresować nią nie tylko internautów, ale także wyszukiwarki. Poznają tajniki reklamy graficznej i kontekstowej. Zdobędą wiedzę na temat mailingu oraz promocji w wyszukiwarkach. Nauczą się również uprawiać skuteczny marketing szeptany w sieci i otrzymają wskazówki, jak budować społeczność internetową wokół własnej marki.

Prowadzący:

Przemysław Pruchniewicz

Z mediami i branżą internetową związany od 15 lat. Pracował dla redakcji regionalnych i ogólnopolskich. Doskonale zna specyfikę dzienników, tygodników, magazynów i portali. Wprowadzał na rynek kilka serwisów oraz nadzorował prace nad wieloma stronami internetowymi ...więcej

Program szkolenia:
2 dni szkolenia (16 x 45min)

1. Strona internetowa jako podstawowe narzędzie e-marketingu

- dobór atrakcyjnej domeny;
- tworzenie specyfikacji technicznej dla wykonawcy serwisu;
- projektowanie układu strony (usability, eyetracking);
- redagowanie treści i zarządzanie kontentem na stronie;
- rozwój serwisu w oparciu o analizę statystyk.

2. Promocja przez reklamę internetową

- rozwoj reklamy internetowej w Polsce;
- profil polskich e-konsumentów;
- rodzaje i formy e-reklamy (display, kontekst, mailing);
- modele rozliczeń kampanii;
- budowa skutecznej strategii reklamowej;
- nowe trendy w e-reklamie (np. reklama wideo lub w urzędzeniach mobilnych).

3. Mailing jako forma kontaktu z otoczeniem:

- newslettery – informacje dla użytkowników;
- presslettery – sposób na dotarcie do mediów;
- tworzenie bazy adresatów i netykieta.

4. Podstawowe zasady pozycjonowania i promocji w wyszukiwarkach (SEM/SEO)

- co wpływa na naszą pozycję w wyszukiwarce;
- jak się wyróżnić na tle innych wyników;
- linki i boksy sponsorowane.

5. Kreowanie wizerunku w serwisach społecznościowych (case study)

- fanpage na Facebooku;
- profil firmowy na Google+;
- mikroblogi (Twitter, Blip);
- blogosfera.

6. Marketing wirusowy i szeptany w sieci (case study)

- virale na YouTube;
- kampanie wirusowe na Facebooku;
- fora dyskusyjne;
- marketing wirusowy a polskie prawo.

7. Pytania, odpowiedzi, dyskusja.

III. Forma

Szkolenie obejmuje część teoretyczną i tzw. case study. Zakres i czas trwania szkolenia ustalany jest indywidualnie z klientem i uzależniony od potrzeb grupy szkoleniowej.

http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/e_marketing__e_...

Następna dyskusja:

Zapraszamy na szkolenie Soc...




Wyślij zaproszenie do