konto usunięte
Temat: BP, czyli lojalność ukarana
Jestem stałą klientką BP.Naprawdę uważam, że to wspaniała marka: bardzo udany rebranding, dbałość o potrzeby klienta, całkiem przyzwoita obsługa (no, o 2 w nocy w Bełchatowie to już różnie, ale jak się kogoś lubi to mu się takie drobiazgi wybacza). Bardzo mi się podoba logo i lubię Wild Bean Cafe; uważam że to jedna z niewielu opcji jadalnego jedzenia w trasie.
Z przyjemnością zbierałam punkty na kartę BP, choć przecież mam
wszystkie pozostałe karty stacji paliwowych, więc nie powino robić różnicy - a jakoś robi. Nawet nie dla prezentów, wymieniłam punkty raz w życiu na czajnik elektryczny do nowego biura. Jakoś tak, dla przyjemności.
A tu - Payback. Ja nie chcę karty Payback, chcę z powrotem kartę BP! Po co mi real i TPSA do spółki, żadna z tych marek do mnie nie przemawia. I podobno przelicznik punktów jest niekorzystny, czyli ... MOJA marka mnie zawiodła? A mnie nie przyszło do głowy, żeby sprawdzić w regulaminie.
Czy BP nie ceni swoich stałych klientów?Agnieszka Górnicka edytował(a) ten post dnia 05.10.09 o godzinie 17:44