Jarosław Zieliński

Jarosław Zieliński politolog,
dziennikarz,
informatyk

No właśnie, co wiadomo o Solaris Gate i od kogo?

Jarosław Zieliński
Wiadomo, ze Solaris ma miec premiere w styczniu, wiadomo ze to nie portal a 4 w 1, ktore Tworcy nazywaja multispace lub multisfera (fajne nazwy), wiadomo rowniez ze to nie tyle spolecznosciowka co portal edukacyjny i wiadomo rowniez ze tworzy i wprowadza go firma Infnity. To wiadomo z internetu (fora i blogi).

Ze strony Infinity S.A. (http://infinitysa.pl) wiadomo ze prezesem jest Piotr Tymochowicz.
I z stamtad i z bloga Tymochowicza wiadomo rowniez ze celem Solarisa jest humanizowanie internetu - cokolwiek to znaczy oraz to ze jest to rzecz made in poland.

Reszta to ogromna niewiadoma. Na pewno uciete zostaly plotki, ze to tylko eksperyment czy zwykla podpucha (casting na testerow "z ulicy" trwa).
Nie wiadomo tez jak wyglada ten twór. To chyba najbardziej interesuje interenautów.
Mateusz Figat

Mateusz Figat Student, Wyższa
Szkoła Zarządzania i
Marketingu w
Warszawie

nieźle zebrane informacje znalazłem na blogu: http://www.brzoskowski.pl/2010/01/solaris-gate-is-futu...
Anna Rudzińska

Anna Rudzińska własna działalność

ale się koleś postarał:) tam jest więcej niż na stronie Solarisa...
a swoją drogą to ostatnio modny temat i już na parunastu blogach czytałam mniej lub bardziej wyczerpujące artykuły na temat tego przedsięwzięcia:)
po prostu kampania zadziałała... teraz jest moda na pisanie o solarisie na blogach... szkoda tylko ze nie pojawia sie nic nowego z oficjalnego zrodła, wtedy kampania by sie rozwijała i rozwijała
Bartek Guzik

Bartek Guzik bartekguzik.pl
business coaching

Maciej Hołownia:
po prostu kampania zadziałała... teraz jest moda na pisanie o solarisie na blogach... szkoda tylko ze nie pojawia sie nic nowego z oficjalnego zrodła, wtedy kampania by sie rozwijała i rozwijała

I chyba oto chodzi w tej kampanii , wywołanie kontrowersji wzbudzenie ciekawości tak aby coraz więcej ludzi zaczęło na ten temat mówić i spekulować.Dodatkowo Marketing szeptany robi swoje. No powiedzcie, sami nie możecie się doczekać by to zobaczyć. To jest tak jak z reklamą kasowego filmu im więcej szumu tym więcej ludzi w kinach.Tajemniczość też przyciąga. Tylko żeby nie wyszło z tego przereklamowanie.
Kamil P.

Kamil P. Marketing, Social
Media, Digital
Marketing, Media i
Reklama

Dlatego tak bardzo czekam na konkrety.
Ciekawość mnie zżera, bo od jakiegoś czasu brakowało kogoś tak przekonanego o sile swojego projektu, bądź tak oślepionego pozytywami.

Niech to się dzieje szybciej! ;)
Anna Rudzińska

Anna Rudzińska własna działalność

niby z dnia na dzień powinno być wiadomo coraz więcej ale nie jest.... a tak z ciekawości czy ktoś z forumowiczów jest wśród testujących??
Agnieszka K.

Agnieszka K. public relatons:
PR-omocja,
szkolenia, internet

Anna Pawlikowska:
niby z dnia na dzień powinno być wiadomo coraz więcej ale nie jest.... a tak z ciekawości czy ktoś z forumowiczów jest wśród testujących??

Dziś na Blipie twórcy Solaris Gate odpowiadali na pytania internautów - przebieg konferencji można prześledzić w tagu #solarispress
Anna Rudzińska

Anna Rudzińska własna działalność

czytałam dzięki:) moim zdaniem taka konferencja powinna się odbyć wieczorem, wtedy więcej ludzi ma czas:)

konto usunięte

Bartek Guzik:
Maciej Hołownia:
po prostu kampania zadziałała... teraz jest moda na pisanie o solarisie na blogach... szkoda tylko ze nie pojawia sie nic nowego z oficjalnego zrodła, wtedy kampania by sie rozwijała i rozwijała

I chyba oto chodzi w tej kampanii , wywołanie kontrowersji wzbudzenie ciekawości tak aby coraz więcej ludzi zaczęło na ten temat mówić i spekulować.Dodatkowo Marketing szeptany robi swoje. No powiedzcie, sami nie możecie się doczekać by to zobaczyć. To jest tak jak z reklamą kasowego filmu im więcej szumu tym więcej ludzi w kinach.Tajemniczość też przyciąga. Tylko żeby nie wyszło z tego przereklamowanie.

Jeżeli by chodziło o szum, to widać, że kampania nie wykorzystuje swojego pełnego potencjału.

Ludzie zaczęli mówić o tym projekcie po moim wywiadzie z Piotrem Tymochowiczem na blogu. Potem poszło na Antyweba i stamtąd rozprzestrzeniło się na inne serwisy. Ale patrzcie, jak mało z tego wynika - 25 członków obrandowanej grupy na Goldenline, tylko 70 fanów na facebooku.

Jeżeli chodzi o szum, mogło być znacznie lepiej. Chyba, że to dopiero początek.
Bartek Guzik

Bartek Guzik bartekguzik.pl
business coaching

Michał Sobczyk:
Bartek Guzik:
Maciej Hołownia:
po prostu kampania zadziałała... teraz jest moda na pisanie o solarisie na blogach... szkoda tylko ze nie pojawia sie nic nowego z oficjalnego zrodła, wtedy kampania by sie rozwijała i rozwijała

I chyba oto chodzi w tej kampanii , wywołanie kontrowersji wzbudzenie ciekawości tak aby coraz więcej ludzi zaczęło na ten temat mówić i spekulować.Dodatkowo Marketing szeptany robi swoje. No powiedzcie, sami nie możecie się doczekać by to zobaczyć. To jest tak jak z reklamą kasowego filmu im więcej szumu tym więcej ludzi w kinach.Tajemniczość też przyciąga. Tylko żeby nie wyszło z tego przereklamowanie.

Jeżeli by chodziło o szum, to widać, że kampania nie wykorzystuje swojego pełnego potencjału.

Ludzie zaczęli mówić o tym projekcie po moim wywiadzie z Piotrem Tymochowiczem na blogu. Potem poszło na Antyweba i stamtąd rozprzestrzeniło się na inne serwisy. Ale patrzcie, jak mało z tego wynika - 25 członków obrandowanej grupy na Goldenline, tylko 70 fanów na facebooku.

Jeżeli chodzi o szum, mogło być znacznie lepiej. Chyba, że to dopiero początek.

No masz rację Michał. Ja sam oglądam regularnie twoje nagrania,i przyznam że robisz naprawdę fajną rzecz. Oczywiście że kampania nie wykorzystuje całego potencjału. pan Tymochowicz mówi o rewolucji internetu o pokonaniu facebooka, to mocne słowa i w ten sposób stawia poprzeczkę bardzo wysoko. Reklama nie trafiła do masmediów. Natomiast na razie wszystko odbywa sie w obszarze internetu. Można powiedzieć że jest mocno ale ostrożnie. Jeśli nie wypali to najwyżej paru internautów sie poirytuje i szybko zapomną. I nie zagrozi to raczej wizerunkowi Tymochowicza ani notowaniom spółki. Wydaje mi sie że nie ma co startować z drogą kampanią do puki projekt nie ujrzał światła dziennego i nie wiadomo jak sie przyjmie. Ale to tylko moje zdanie. Man nadzieje że projekt stanie się ogólnoświatowym portalem na miare facebooka a nawet wiekszym.Bartek Guzik edytował(a) ten post dnia 23.01.10 o godzinie 12:23
Sergiusz Ślosarczyk

Sergiusz Ślosarczyk Director of Quality
Assurance

Dużo gadania póki co, a mało konkretów (do tego śmieszny layout, który kojarzy mi się ze scjentologami).
Dla mnie dzisiejsze szkolenie poprzez vidnet okazało się klapą, z powodu przeciążonych serwerów. Ciekawe ilu osobom udało się je zobaczyć?
Agnieszka K.

Agnieszka K. public relatons:
PR-omocja,
szkolenia, internet

Sergiusz Ślosarczyk:
Dużo gadania póki co, a mało konkretów (do tego śmieszny layout, który kojarzy mi się ze scjentologami).
Dla mnie dzisiejsze szkolenie poprzez vidnet okazało się klapą, z powodu przeciążonych serwerów. Ciekawe ilu osobom udało się je zobaczyć?

Witam,
niestety wczoraj tak dużo osób próbowało się zalogować do systemu, że serwery padły. Dlatego zostało ono przełożone na dzisiaj - o czym wszyscy zarejestrowani otrzymali informację drogą mailową.

Tu informacja na ten temat od samego prowadzącego:

http://www.youtube.com/watch?v=nZ8Byj_YR9Q&feature=pla...
Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

A oto fotka z wczorajszego wieczora:


Obrazek
Jacek Dudzic edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 15:30
Agnieszka K.

Agnieszka K. public relatons:
PR-omocja,
szkolenia, internet

Dzisiejsze szkolenie już za pół godziny!

Już teraz zapraszamy wszystkich zainteresowanych na http://vidnet.pl/solarisgate

konto usunięte

...Telezakupy Mango
Mateusz Bałdys

Mateusz Bałdys Student, Uniwersytet
Śląski w Katowicach

Spodziewałem się czegoś ciekawszego... wykład, który ponoć kosztuje ponad 1000 zł można zobaczyć na youtube, wystarczy wejść na konto pana Tymochowicza. Końcówka to dla mnie totalne nieporozumienie - życzyć sobie 397 zł za coś takiego i nazywać to okazją? Czuję, że ten projekt upadnie szybciej niż wiele osób się tego spodziewało.
Marcin Hinz

Marcin Hinz Dział Ciągłego
Doskonalenia ;)

Mateusz Bałdys:
Spodziewałem się czegoś ciekawszego... wykład, który ponoć kosztuje ponad 1000 zł można zobaczyć na youtube, wystarczy wejść na konto pana Tymochowicza. Końcówka to dla mnie totalne nieporozumienie - życzyć sobie 397 zł za coś takiego i nazywać to okazją? Czuję, że ten projekt upadnie szybciej niż wiele osób się tego spodziewało.
Tak. W internecie możesz również ściągnąć sobie dvd Piotra, Windowsa, programy do obróbki video które normalnie kosztują po kilkanaście tys. pln. I co z tego ? Dość wschodnie myślenie.
Agnieszka K.

Agnieszka K. public relatons:
PR-omocja,
szkolenia, internet

Firma Infinity, organizator wczorajszego szkolenia Piotra Tymochowicza oraz twórca portalu Solaris Gate informuje, iż promocja ogłoszona pod koniec wykładu została przedłużona jeszcze na dzisiejszy dzień (czwartek).

Z powodu czasowego utrudnionego dostępu do strony i z uwagi na duże zainteresowanie, jakie wzbudziła oferta - będzie obowiązywać ona jeszcze dzisiaj (czwartek, 28 stycznia do północy) pod podanym wcześniej adresem: http://solarisgate.pl/komunikatotwarty/

Jednocześnie bardzo dziękujemy za zainteresowanie i wszelkie uwagi zgłaszane przez Państwa za pośrednictwem forum oraz maili i zapewniamy, że wszystkie głosy są dla nas bardzo cenne i na pewno weźmiemy je pod uwagę.

Zapraszamy też do śledzenia bloga projektu: http://blog.solarisgate.pl/, który jest na bieżąco uaktualniany.

Wyślij zaproszenie do