konto usunięte

Temat: Nowa kapela

Witajcie,

Pracujemy nad wykreowaniem nowego zespołu. Z chęcią przyjmę konstruktywną krytykę.
Szczegóły i próbka możliwości na:

http://blade.net.pl

Pozdr

konto usunięte

brawo za szczerosc

konto usunięte

po kolei.

wchodzę: genialnie. strona bardzo mi się podoba, nie mam żadnych zastrzeżeń, ale nie znam się na technice, więc wypowiadam sie tylko jako człowiek, kobieta, meloman itp.

co do samej strony - jest specjalna grupa do oceniania serwisów www, tam zapytaj webmasterów, fachowe rady dają:)

druga sprawa - od razu szukam działu MUZA.

i???

po trzech sekundach NIE klikam NEXT !!! :-)
czyli: spodobało się:-))

słucham czwartego kawałka i jak na razie wszystko mi się podoba, ale to po prostu... mój styl;-))
jedna uwaga: angielski. sukces komercyjny to słowa po polsku. co zrobić, taka karma.

chyba że zespół nie jest zainteresowany sukcesem komercyjnym;-))

teraz pytanie: czy jest ktoś, kto zajmuje się tylko i wyłaczniem śledzeniem netu, wysyłaniem demówki na wszelkie festiwale, przeglądy, koncerty itp.?

aha, uwaga w trakcie przeglądania serwisu: galeria nie chce się zaladować.

konto usunięte

głos wokalisty najlepiej brzmi w kawałku numer pięć, to zdecydowanie jego tonacja

konto usunięte

kurwa, muza zaaajebitsa!!!!!!!!!!!!!

napiszcie teksty po polsku!!!!!!!

:))

logo wyświetlane z projektora jest milion razy lepsze niż ten krwisty baner:-)))Sybilla Malina W. edytował(a) ten post dnia 04.02.08 o godzinie 23:59

konto usunięte

Marek Socha:
Witajcie,

Pracujemy nad wykreowaniem nowego zespołu. Z chęcią przyjmę konstruktywną krytykę.
Szczegóły i próbka możliwości na:

http://blade.net.pl

Pozdr

green day, stone stour, bon jovi, nightwish i to po angielsku!
Mały Solfeż zamiast MTV...

Kopiować należy inteligentnie = po polsku, bo za oceanem nikt już tego nie kupi.

Brawo za chęć do poświęceń.

konto usunięte