konto usunięte

Temat: w trosce o przestrzen, w trosce o jakosc?

http://miastomojeawnim.pl/

MiastoMojeAwNim to inicjatywa, której celem jest obrona polskich miast przed inwazją reklam. Chcemy doprowadzić do uchwalenie przez sejm RP Ustawy o estetyce przestrzeni publicznej, na podobieństwo rozwiązań prawnych funkcjonujących w krajach Unii Europejskiej.

Cenna inicjatywa dla podwyższenia jakosci calego rynku reklam czy zamach i spisek? Czy drozsze ale mniej pospolite reklamy to kierunek w jakim powinna podazac reklama w Polsce?

Wedlug mnie reklama mniej powszechna jest w ogóle do zapamiętania. W gaszczu i reklamowym hałasie malo kto skupi uwagę na reklamie.

http://miastomojeawnim.pl/index.php/page/4/

Mieszkańcy, firmy reklamy zewnętrznej, agencje reklamy, władze miasta, architekci, proponują dwa wyjścia. Jedni chcą kodeksu reklamy (w Warszawie jest szansa na sfinalizowanie go po długich negocjacjach) podpisywanego przez miasto i firmy, drudzy proponują nową ustawę. Za takim rozwiązaniem opowiada się stowarzyszenie MiastoMojeAwNim i zbiera na swojej stronie podpisy popierające ideę. Aby Sejm rozpatrzył ten projekt, potrzeba ich 100 tys. Opinie firm outdoorowych na temat kolejnej ustawy są podzielone. Niektóre chcą ustawy, inne twierdzą, że ufają bardziej etycznym porozumieniom i obywatelskim paktom. Pora na powszechną dyskusję, w jaki sposób najskuteczniej ucywilizować reklamę na ulicach.