Temat: Kto przygarnie Szpeciaka ? - Szpeciaki wspierają dzieciaki
Panie Mrozowski: WDECH, WYDECH, WDECH, WYDECH
Jeszcze raz powoli niech Pan sobie przeczyta.
Ja napisalam, ze nie mam nic przeciw takim akcjom i nikt niema, a nawet jakby miał to zostalby napietnowany gdyby sie przyznal. Sama tez sie angazuje ale w pomysłowe albo nawet zwyczajne akcje.
napisałam akcja Radnej kojarzy mi sie z zapożyczeniem pomysłu, ktory ujdzie,przejdzie i lepiej wyglada i nikt głosno nic nie powie bo chodzi o dzieci.
Mi chodzi o forme a nie cel i ze to 'wymyslila' agencja.
Panskie spazmy słowne to jakies emocjonalne wywody a ja mowie o konkretach. Jest agencja kgtóra posluzyla sie pewnym juz funkcjonujacym i ciekawy pomysłem [samym w sobie], a moim zdaniem ratuje to wlasnie cel charyatywny. taka jest moja opinia.
Pana tlumaczenie jest takie i z niego wynika, ze jakby to były nie
http://paskudy.pl tylko Coca-Cola to tez Radna moglaby zaadaptowac i kazac przelewac napoj podobny do Coli, z podobnymi naklejkami i obrandowaniem, podobna kampania i pomysł,
ale o nazwie Coca-Colka, przelewac albo sprzedawac napoj przez znanych i zaprzyjazionych i z celem charytatywnym,
a Panskie tłumaczenie by bylo że mozna i ze nie jest to
nieładne zapozyczenie pomysłu choc dla ładnego celu bo:
"bo Coca-Cola to moloch i gigant i paskudna komercja" i dlatego wolno" [/b]
Moim zdaniem pododnie jak tu,lepiej by wygladalo tylko z powodu zaangazowania w cel charytatywny, jak w przypadku zapozyczonego pomyslu paskudy.pl przez agencję Radną.
PS Z C'MON i innymi nie ma tu nic wspolnego. są odrebnymi dzialaniami i pomysłami. szkoda ze Pan tego nie widzi.
Andrzej Mrozowski:
Scyzoryk mi się otworzył. Polecam więcej wnikliwości i odkrycia jasnych strony życia w sobie. Są różnice. Sorry, ale "www.paskudy.pl" to jakaś obsrana, masowa komercha, dziargana rączkami dzieci dysydentów w zapomnianym przez świat laogai. Dziewczyno, jak nie widzisz różnicy, to nie przepłacaj. Kup sobie "fajną" paskudę i wspieraj reżim eksterminujący Tybetańczyków, zamiast wspierać Wioski Dziecięce w Polsce. Większość agencji reklamowych od dawna zaangażowana jest w akcje charytatywne i jakoś to nikogo (może poza środowiskiem Radia Maryja i Naszego Dziennika) nie dziwi. Dziwi mnie za to cały czas krytyka akcji charytatywnych od owsiakowych przez pah'owską do szpeciakowej. Zrób coś sama, zanim zaczniesz krytykować. Pomysł wykorzystania szmacianek też nie jest nowy. Przypomnę Ci tylko kampanię opla C'MON (jakby pogrzebać, to znalazłoby się tego więcej). Przy okazji pozdrów swoich "paskudnych" popidoli. Ciekawe ile dostali za swoje twarze w tej akcji.
Kinga Stępowska edytował(a) ten post dnia 07.12.07 o godzinie 18:56