Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Co sądzicie?? Jak dla mnie rewelacja...

http://www.youtube.com/watch?v=-s0qaqyr34A
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Co sądzicie?? Jak dla mnie rewelacja...

Jedna z lepszych reklam tego roku, przede wszystkim nowy pomysł a nie wałkowanie tego samego z każdej strony pod dwa razy :)
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Co sądzicie?? Jak dla mnie rewelacja...

...Piotr L. edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 02:17
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Co sądzicie?? Jak dla mnie rewelacja...

..Piotr L. edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 02:17
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Co sądzicie?? Jak dla mnie rewelacja...

.Piotr L. edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 02:17

konto usunięte

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Marcin Plewka:
Co sądzicie?? Jak dla mnie rewelacja...

Rzeczywiście, subiektywnie rzecz biorąc jest niezła.
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Hipis - Nowa klasa E

e tam... hipis w taksówce?
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Jesli celem bylo utrzymanie prestizu, ale jednoczesnie odmlodzenie wizerunku - moium zdaniem strzal w dziesiatke.
Nie stac mnie (jeszcze ;) ) na klase E, ze nie wspomne o tym ze niegdy bym takiego auta nie rozwazal. Po tej reklamie zlapalem sie na tym ze gdzies na horyzoncie pojawil sie dla mnie mercedes.

Trafia do mnie.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

a ja za diabła nie rozumiem tej reklamy.. wytłumaczy mi ktoś, bo od poniedziałku pewnie jestem ociężały umysłowo.. :)
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Stanisław Grabowski:
Po tej reklamie zlapalem sie na tym ze gdzies na horyzoncie pojawil sie dla mnie mercedes.

uhm, jak już miłościwie nam panujący zagrabią Twoją emeryturę będziesz jeździł taksówką żeby przeżyć. Można by rzec, że to wizja, nie reklama. ;)

A serio - w moich oczach absolutnie nic nie ratuje mercedesa przed faktem, że to znana marka taksówek. Reklama świetna, ale moim zdaniem marka strzela sobie w stopę pozwalając na jej doszczętne staksówkowienie a przez to zvolkswagenowanie.
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: Hipis - Nowa klasa E

A widzieliście reklamę A klasy? przecudowna, aż ciarki przechodzą :) majstersztyk :)
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Fajne, ze smaczkiem.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Tak. Spot bardzo dobry - zarówno kreacyjnie, jak i strategicznie świetnie opracowany.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

ale co w nim takiego świetnego, w tym spocie?? młody przyjechał mesiem, stary przeczytał napis, zamruczał I knew, it.. hippie.."..
co w tym świetnego??? ludzie wytłumaczcie mi!
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Arkadiusz Piotr Z.:
ale co w nim takiego świetnego, w tym spocie?? młody przyjechał mesiem, stary przeczytał napis, zamruczał I knew, it.. hippie.."..
co w tym świetnego??? ludzie wytłumaczcie mi!

1. To, że w nienachalny i zabawny sposób informuje o "przyjaznej środowisku" technologii BlueEfficiency
2. To, że doskonale wpasowuje się w pragnienia pokolenia baby-boomers i post baby-boomers: łączy ich wartości (ekologia) z tym, czego symbolem był dotychczas marka Mercedes: mieszczańskość, stablizacja, sukces materialny (tego oczekuje ojciec od przyszłego zięcia!).
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Jarosław Koć:
Arkadiusz Piotr Z.:
ale co w nim takiego świetnego, w tym spocie?? młody przyjechał mesiem, stary przeczytał napis, zamruczał I knew, it.. hippie.."..
co w tym świetnego??? ludzie wytłumaczcie mi!

1. To, że w nienachalny i zabawny sposób informuje o "przyjaznej środowisku" technologii BlueEfficiency
2. To, że doskonale wpasowuje się w pragnienia pokolenia baby-boomers i post baby-boomers: łączy ich wartości (ekologia) z tym, czego symbolem był dotychczas marka Mercedes: mieszczańskość, stablizacja, sukces materialny (tego oczekuje ojciec od przyszłego zięcia!).

Chyba nie da się lepiej tego opisać :)

Mnie urzeka poczucie humoru w tym spocie. Lekko ironiczny, subtelny i hmmm....trochę angielski??

konto usunięte

Temat: Hipis - Nowa klasa E

swietna i nienachalna reklama ... mozna by powiedziec ze klasy mercedesa:)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Hipis - Nowa klasa E

ale co w tym super? dla mnie banał. dzięki za wyjaśnienia.
Marcin Plewka

Marcin Plewka ALD Automotive
Polska

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Piotr F.:
swietna i nienachalna reklama ... mozna by powiedziec ze klasy mercedesa:)

A ja bym rzekł, że nawet klasę wyżej :P
Anna J.

Anna J. ipsa sua melior fama

Temat: Hipis - Nowa klasa E

Jarosław Koć:
1. To, że w nienachalny i zabawny sposób informuje o "przyjaznej środowisku" technologii BlueEfficiency
zapytalam pare kobiet na goraco u mnie w pracy co sadza o tej reklamie.
podobnie jak ja nie mialy pojecia co to jest BlueEfficiency, co rozklada cała reklame na łopatki.
moze to ja jestem głupia a "cały sqwiat" wie, ze to kojarzy sie z jakas tam eko-inwencją, a śmiem twierdzic, ze jak ktos wyznaje zasade "wóz jak wóz, byle dupe wiózł" i ma w głębokim powazaniu nowinki z tej dziedziny - to reklama merca go średnio "dotknie"

Następna dyskusja:

MARKETING ZAPACHOWY/nowa fo...




Wyślij zaproszenie do