Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Witam Was serdecznie ,
mam pytanie czy uważacie ,ze przewodnik turystyczny połaczony z treścia dobraną do potrzeb klienta ,obrandowany reklamami klienta jest trafionym giftem reklamowym dla ostatecznego klienta ?czy pracownicy marketingów obawiają sie "książki " jako takiej ? traktuja ją jako skomplikowany temat ....
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Przewodnik turystyczny.

Samo mówi za siebie - nic dodać, nic ująć...
Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Rafał H.:
Przewodnik turystyczny.

Samo mówi za siebie - nic dodać, nic ująć...
puk, puk....niebardzo rozumiem tej odpowiedzi ....sami korzystamy z przewodników gdy wyruszamy w podróż a jeśli miałbyś dostac w prezencie w jakiejs akcji marketingowej z logo firmy x-to nie wziąłbyś ?
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Rafał H.:
Przewodnik turystyczny.

Samo mówi za siebie - nic dodać, nic ująć...

Dokładnie, przewodnik to nie książka. To raczej poradnik co, gdzie, jak. Jest jak użyteczny gadżet (scyzoryk), pod ręką i z praktycznymi (do zastosowania) informacjami.
Należy jedynie uważać na branże dla jakiej taki przewodnik ma być gadżetem. Osobiście nie widzę związku (praktycznego zastosowania), takiego przewodnika dla np. zakładu mięsnego.
Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Wojciech G.:
Rafał H.:
Przewodnik turystyczny.

Samo mówi za siebie - nic dodać, nic ująć...

Dokładnie, przewodnik to nie książka. To raczej poradnik co, gdzie, jak. Jest jak użyteczny gadżet (scyzoryk), pod ręką i z praktycznymi (do zastosowania) informacjami.
Należy jedynie uważać na branże dla jakiej taki przewodnik ma być gadżetem. Osobiście nie widzę związku (praktycznego zastosowania), takiego przewodnika dla np. zakładu mięsnego.

hm....a przewodnik kulinarny, który jest sprzedawany na rynku otwartym ? np. Polska , Francja , Chorwacja , Wegry , Egipt itp.
Jakub Kacprzak

Jakub Kacprzak marketing
interaktywny i
sportowy

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Pani Mileno,

napisze tak - wydany przez Was samochodowy mini przewodnik bedacy rownoczesnie reklama Skody Roomster - doskonaly pomysl.

Generalnie przewodniki, atlasy czy mapy maga byc doskonalymi nosnikami reklamy, oczywiscie kontekstowo powiazanej z ich trescia.

pzdr

jakub
Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

jakub k.:
Pani Mileno,

napisze tak - wydany przez Was samochodowy mini przewodnik bedacy rownoczesnie reklama Skody Roomster - doskonaly pomysl.

Generalnie przewodniki, atlasy czy mapy maga byc doskonalymi nosnikami reklamy, oczywiscie kontekstowo powiazanej z ich trescia.

pzdr

jakub


...dzieki za racjonalną ocenę sytuacji :)
pozdrawiam słonecznie Panie Jakubie .
Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk MTG World, Head of
ad-sales and
marketing

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Milena, Patrycja S.:
jakub k.:
Pani Mileno,

napisze tak - wydany przez Was samochodowy mini przewodnik bedacy rownoczesnie reklama Skody Roomster - doskonaly pomysl.

Generalnie przewodniki, atlasy czy mapy maga byc doskonalymi nosnikami reklamy, oczywiscie kontekstowo powiazanej z ich trescia.

pzdr

jakub


...dzieki za racjonalną ocenę sytuacji :)
pozdrawiam słonecznie Panie Jakubie .

Medium kontekstowe jest zapewne skuteczniejsze od medium masowego, niestargetowanego. Jeżeli tylko tylko koszt dotarcia do grupy celowej jest na odpowiednim poziomie to jest to ciekawe medium :)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Milena, Patrycja S.:
Rafał H.:
Przewodnik turystyczny.
Samo mówi za siebie - nic dodać, nic ująć...
puk, puk....niebardzo rozumiem tej odpowiedzi ....sami korzystamy z przewodników gdy wyruszamy w podróż a jeśli miałbyś dostac w prezencie w jakiejs akcji marketingowej z logo firmy x-to nie wziąłbyś ?

Pewnie i bym wziął ;)
ALE akurat przewodniki turystyczne wolę dobrać do celu podróży... a tu wybór należy do turysty:
rowerem po Dolnym Śląsku / autem po Hiszpanii itp.

Tak więc otrzymany gadżet od firmy X pewnie i zachowam... nawet jak nie będzie okazji wybrać się tam, gdzie można po lekturze takiego przewodnika...
Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Rafał H.:
Milena, Patrycja S.:
Rafał H.:
Przewodnik turystyczny.
Samo mówi za siebie - nic dodać, nic ująć...
puk, puk....niebardzo rozumiem tej odpowiedzi ....sami korzystamy z przewodników gdy wyruszamy w podróż a jeśli miałbyś dostac w prezencie w jakiejs akcji marketingowej z logo firmy x-to nie wziąłbyś ?

Pewnie i bym wziął ;)
ALE akurat przewodniki turystyczne wolę dobrać do celu podróży... a tu wybór należy do turysty:
rowerem po Dolnym Śląsku / autem po Hiszpanii itp.

Tak więc otrzymany gadżet od firmy X pewnie i zachowam... nawet jak nie będzie okazji wybrać się tam, gdzie można po lekturze takiego przewodnika...

ok to ostatnie pytanie:) -czy taki obrandowany przewodnik nawet nieużywany ,może zwrócić uwagę na reklamowany produkt lub firmę ?

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Jeśli jest to produkt związany z podróżowaniem i przydatny w jej trakcie to z pewnością zwłaszcza jak dobrze opisane jest jego zastosowanie i zalety.
Jeżeli zupełnie nie dotyczy ani miejsca opisanego w przewodniku ani produktu który przyda się w podróży to nie liczyłabym na zbyt duży sukces.
Zwrócić uwagę pewnie zwróci ale czy zostanie zapamiętany albo skupi uwagę hmmmm nie sądzę.

konto usunięte

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Katarzyna T.:
Jeśli jest to produkt związany z podróżowaniem i przydatny w jej trakcie to z pewnością zwłaszcza jak dobrze opisane jest jego zastosowanie i zalety.
Jeżeli zupełnie nie dotyczy ani miejsca opisanego w przewodniku ani produktu który przyda się w podróży to nie liczyłabym na zbyt duży sukces.
Zwrócić uwagę pewnie zwróci ale czy zostanie zapamiętany albo skupi uwagę hmmmm nie sądzę.


zgadzam siez powyższą wypowiedzią.
Jesli otrzymam przewodnik np po Beskidach, a będzie oblepiony reklamą np. stoczni. To nic mi po takim przewdoniku. Natomiast jeśli będzie obrandowany np. firmą produkujaca liny do wspinaczki, tudzież komapsy, albo GPSy.. to już inna sprawa...

pozdrawiam
Dorcia
Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Dorota I.:
Katarzyna T.:
Jeśli jest to produkt związany z podróżowaniem i przydatny w jej trakcie to z pewnością zwłaszcza jak dobrze opisane jest jego zastosowanie i zalety.
Jeżeli zupełnie nie dotyczy ani miejsca opisanego w przewodniku ani produktu który przyda się w podróży to nie liczyłabym na zbyt duży sukces.
Zwrócić uwagę pewnie zwróci ale czy zostanie zapamiętany albo skupi uwagę hmmmm nie sądzę.


zgadzam siez powyższą wypowiedzią.
Jesli otrzymam przewodnik np po Beskidach, a będzie oblepiony reklamą np. stoczni. To nic mi po takim przewdoniku. Natomiast jeśli będzie obrandowany np. firmą produkujaca liny do wspinaczki, tudzież komapsy, albo GPSy.. to już inna sprawa...

pozdrawiam
Dorcia


oczywiście proponujemy branding przewodników tematycznie kojarzonych z produktem badź z firma ....a mimo to opór , opór , opór, statystycznie 1 przewodnik Pascala czyta 3,5 osoby i powiedzmy sobie szczerze ,ze przewodnik jako "nośnik" nie ląduje w koszu , latami pracuje na marke (produkt) ,którą jest obrandowany -nie ukrywam ,ze mamy sprzedaż świtną ale ...
Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk MTG World, Head of
ad-sales and
marketing

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Milena, Patrycja S.:
Dorota I.:
Katarzyna T.:
Jeśli jest to produkt związany z podróżowaniem i przydatny w jej trakcie to z pewnością zwłaszcza jak dobrze opisane jest jego zastosowanie i zalety.
Jeżeli zupełnie nie dotyczy ani miejsca opisanego w przewodniku ani produktu który przyda się w podróży to nie liczyłabym na zbyt duży sukces.
Zwrócić uwagę pewnie zwróci ale czy zostanie zapamiętany albo skupi uwagę hmmmm nie sądzę.


zgadzam siez powyższą wypowiedzią.
Jesli otrzymam przewodnik np po Beskidach, a będzie oblepiony reklamą np. stoczni. To nic mi po takim przewdoniku. Natomiast jeśli będzie obrandowany np. firmą produkujaca liny do wspinaczki, tudzież komapsy, albo GPSy.. to już inna sprawa...

pozdrawiam
Dorcia


oczywiście proponujemy branding przewodników tematycznie kojarzonych z produktem badź z firma ....a mimo to opór , opór , opór, statystycznie 1 przewodnik Pascala czyta 3,5 osoby i powiedzmy sobie szczerze ,ze przewodnik jako "nośnik" nie ląduje w koszu , latami pracuje na marke (produkt) ,którą jest obrandowany -nie ukrywam ,ze mamy sprzedaż świtną ale ...

to może koszt reklamy jest zbyt wysoki?
Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?


oczywiście proponujemy branding przewodników tematycznie kojarzonych z produktem badź z firma ....a mimo to opór , opór , opór, statystycznie 1 przewodnik Pascala czyta 3,5 osoby i powiedzmy sobie szczerze ,ze przewodnik jako "nośnik" nie ląduje w koszu , latami pracuje na marke (produkt) ,którą jest obrandowany -nie ukrywam ,ze mamy sprzedaż świtną ale ...

to może koszt reklamy jest zbyt wysoki?

nie narzekamy na brak odbiorców :) choć ,mogłoby to grono sie powiększyć oczywiście ...jeśli chodzi o koszta staramy się dopasować :)...zauważyłam ,że dopiero jak klient przekona się, nabierze sił na spotkanie- by zobaczyc jakiś produkt brandowany z wcześniejszej akcji to całkowicie zmienia zdanie i na 10 przypadków 8 wieźmie :)chcialam zobaczyć jak reaguja ludzie niezwiązani z dzialem marketingu , reklamy , zakupów...
Katarzyna Wylon

Katarzyna Wylon Menedżer Personalny
Regionu / HR
Business Partner

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

no to rzeczywiście wybrałaś świetne forum :D

konto usunięte

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Oczywiście że jest to super medium pod warunkiem, że reklamodawca wie co chce z nim zrobić;-)
Pamiętam jednak straszną beznadzieję oferty Pascalowej dla telekomu i ubezpieczeń (bez urazy Pani Mileno Patrycjo);
Swoją drogą - czy Pani (i Państwo czytelnicy forum) uważa, że wykorzystanie Pani przewodnika do zareklamowania certyfikacji i szkoleń informatycznych dla obcokrajowców zwiedzających nasz kraj ma sens? I ile to kosztuje na rynku skandynawskim i brytyjskim?
Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Katarzyna W.:
no to rzeczywiście wybrałaś świetne forum :
:) Kasiu chciałam poprostu zobaczyć jak reagują konsumenci ,którzy dostają takie gifty od np. Orbisu "gdzie jesć , gdzie spac ", piwa carlsberg "seria przewodników na wakacje" etc.
Milena Patrycja Smolicka

Milena Patrycja Smolicka project manager,
Grupa Bilboteam

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Paweł B.:
Oczywiście że jest to super medium pod warunkiem, że reklamodawca wie co chce z nim zrobić;-)
Pamiętam jednak straszną beznadzieję oferty Pascalowej dla telekomu i ubezpieczeń (bez urazy Pani Mileno Patrycjo);
Swoją drogą - czy Pani (i Państwo czytelnicy forum) uważa, że wykorzystanie Pani przewodnika do zareklamowania certyfikacji i szkoleń informatycznych dla obcokrajowców zwiedzających nasz kraj ma sens? I ile to kosztuje na rynku skandynawskim i brytyjskim?

Panie Pawle ,
szczerze mówiąc , nawet jeśli my mamy jakiś pomysł na tytuł dla klienta to on uważa ,że to jest za drogie , za cienkie , niewygodne, treści nietakie ...po czym podpisując wybiera treści , ktore uważa za stosowne i okazuja sie nieciekawe dla ostatniego odbiorcy ...klient Nasz Pan :(
Panie Pawle to moze powinnismy się spotkać ?
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Przewodnik turystyczny jako nośnik reklamy-czy to jet ok?

Milena, Patrycja S.:
ok to ostatnie pytanie:) -czy taki obrandowany przewodnik nawet nieużywany ,może zwrócić uwagę na reklamowany produkt lub firmę ?

Wszystko zależy... jeśli przewodnik trafi to do człowieka z targetu firmy, która zamieściła reklamę na waszym przewodniku, to OK - być może odniesie to oczekiwany efekt.

Ale w Polsce większość osób "leci" na gratisy - jak muchy do lepu - bo za darmo, a potem te gratisy...



Wyślij zaproszenie do