Jakub J.

Jakub J. Graphic Designer

Temat: Allianz ubezpieczenia :)

Na ostatniej "popijawce" rozmawialiśmy między innymi na temat ubezpieczeń. Ja jestem zadowolony z ubezpieczenia a przede wszystkim samej obsługi i pomocy na jaką mogę liczyć ze strony jednego z agentów Allianz'a.

Kilka osób chciało kontakt do mego agenta więc podaję:

Krzysztof Dens
tel: 515139505

Jak będziecie dzwonić to powołajcie się na mnie - rozmawiałem z nim i prosił by właśnie w ten sposób się z nim kontaktować.

Jeżeli ktoś potrzebuje więcej informacji to służę pomocą.

JJ
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Allianz ubezpieczenia :)

Chyba będe szukał taniego AC... zatem powołam się na Ciebie... ;)

EDIT: Jakub, nie dopisałeś że pan Krzysztof jest z Łodzi... :)
na szczęście w dobie internetu nie jest to problemem ;)Jaromir W. edytował(a) ten post dnia 04.03.08 o godzinie 22:04

konto usunięte

Temat: Allianz ubezpieczenia :)

W takim razie może podpytam bo nie mam doświadczenia w tym temacie.

Czy ubezpieczenie AC w Allianz jest najtańszym ubezpieczycielem na rynku? Jak jakość do ceny?
Czy po ewentualnym wypdku, kradzieży etc. (tfu, tfu) wypłata odszkodowania to tylko formalność czy "droga przez męke"?

A jak inne towarzystwa ubezpieczeniowe? robiliście benchmarking?

Dziękuję z góry za opinie.
Jakub J.

Jakub J. Graphic Designer

Temat: Allianz ubezpieczenia :)

Jaromir W.:
Jakub, nie dopisałeś że pan Krzysztof jest zŁodzi... :)
na szczęście w dobie internetu nie jest to problemem ;)

Właśnie dla tego nie napisałem :P Rozmowa zbyt wiele nie kosztuje, a dowiedzieć się zawsze można.

Wojtek,odnośnie Twojego pytania. Nie da się na nie odpowiedzieć wprost. Każda ubezpieczalnia ma swoje widełki i produkty. W jednej jest taniej dla dużych miast a nadrabia to droższymi [w perspektywie rynkowej] ubezpieczeniami dla mniejszych miejscowości. Jedne ubezpieczalnie dzielą motocykle na pojemności inne dzielą nie.