Temat: MARKETING PARTYZANCKI - PRZYKŁADY

ELo,

Cieszę się, iż pojawiło się forum dotyczące "partyzantki".
Jeśli ktoś z Was zajmuje się tym zagadnieniem od strony praktycznej i ma doświadczenia którymi chciałby się podzielić, albo po prostu znalazł coś ciekawego w sieci lub slyszał o interesujących projektach w tej dziedzinie to śmiało....

Wbrew ogólnemu przeświadczeniu w branży, wydaje się iż temat w cale nie jest taki łatwy i z trudem odnajduje się info o dobrze zrealizowanych akcjach na rynku rodzimym...
..stąd wnioski (może błędne? jeśli tak to mnie poprawcie), iż u nas dzieje się całkiem niewiele..

Ze swojej strony postaram się wrzucać jakieś uwagi tudzież ciekawe linki w tym temacie, aby każdy mógł w najprostszy sposób zobaczyć o co właściwie chodzi..
(http://www.bullseye.webzine.pl/2007/guerrilla-marketing/)

Pzdr dla wszystkich.
Artur Kępa

Artur Kępa web designer,
developer, project
manager

Witam

Akcjami partyzanckimi zajmuję się od ponad roku. W tym celu wraz z kilkoma znajomymi utworzyliśmy Kolektyw Partyzantz.com (http://partyzantz.com)
Serdecznie zapraszam na stronę oraz do zadawania ewentualnych pytań tu na forum :)

Pozdrawiam
Art
Sztab Dowodzenia
Kolektyw Partyzantz.com
Monika Czaplicka

Monika Czaplicka Wobuzz, "Zarządzanie
kryzysem w social
media"
(czaplicka.eu)

A jakieś konkretne akcje, żeby można było zobaczyć o co chodzi. Bo link Oktawiusza nie działa, a strona partyzantów taka troszkę nieaktualizowana..

konto usunięte

Co prawda nie do końca rynek polski, ale sporo przykładów jest na Adevrblogu oraz w polskim serwisie Marketing przy Kawie...

konto usunięte