konto usunięte
Pawel
Adamowski
zintegrowana
komunikacja
marketingowa
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
WItam Panie MIchaleMożliwości jest wiele, miałem przyjemność planować i realizować projekty dla tzw. "trudnych" produktów niszowych.
Sugerował bym wykorzystanie zintegrowanej komunikacji marketingowej - a nie tylko marketingu bezpośredniego który jest ważnym lecz nie jedynym narzędziem dotarcia.
pozdrawiam
Paweł
konto usunięte
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Witam Panie Pawle!Chyba po prostu potrzebny nam jest energiczny handlowiec z wyobraźnią. Może poleci mi Pan kogoś??
Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Hmm a byc moze to Pan Pawel ma racje? Najpierw plan jak to sprzedac i komu, a dopiero handlowiec?Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
----Jarosław Zuchora edytował(a) ten post dnia 13.06.07 o godzinie 16:01konto usunięte
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Na pewno Pan Paweł ma rację. Pisząc "z wyobraźnią" miałem na myśli handlowca, który zaplanuje jak i komu sprzedawać. Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.
Mariusz
Korzeniecki
Psuję i naprawiam
internety.
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Michał W.:
Na pewno Pan Paweł ma rację. Pisząc "z wyobraźnią" miałem na myśli handlowca, który zaplanuje jak i komu sprzedawać. Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.
To może niech Pan opowie trochę o tym produkcie i napisze do jakiego odbiorcy chciałby go skierować. Coś pomożemy:)
Pozdr
konto usunięte
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Witam Panie MichaleGrupą docelowa potencjalnych klientów jest branża IT.Sugerował Bym Panu podkupienie Handlowca z branży, lub zatrudnienie osoby z doświdczeniem w pozyskiwaniu klientów biznesowych.
Pozdr
rl
konto usunięte
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Panowie, a gdzie plan marketingowy, zdefiniowanie rynku, potencjalnych klientów.. no ale bez większej ilości informacji nic nie da się powiedzieć. Jeśli to ma być produkt btb to właśnie MB jest do tego stworzony..Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Michał W.:
Mam rewelacyjny, specjalistyczny produkt dla branży IT, mam zadowolonych klientów, ale jak pomyślę o sprzedaży na szerszą skalę, to ręce mi opadają... Jesteśmy dobrzy w tworzeniu, ale ze sprzedażą jest kłopocik. Może ktoś nam pomoże?
Skoro produkt jest specjalistyczny, czyli skierowany do określonego segmentu rynku. Przy sprzedaży tego rodzaju produktów polecam sprzedaż osobistą (jest najefektywniejsza). Jeśli firma przy okazji chce zaistnieć na rynku polecam publikacje w pismach branżowych.
Jeżeli chodzi o tworzenie czegokolwiek w przyszłości, to dobrze jest zbadać rynek. Określić jakie są jego potrzeby i na podstawie tych informacji tworzyć produkty, (o ile chce się mieć z tego finansowe korzyści). Znam ludzi którzy tworzą z pasją różne rzeczy nie zwracając uwagi na sferę finansową(ale ich na to stać).
konto usunięte
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Moim zdnaniem żaden produkt nie jest niszowy tylko na niektóre trudniej znaleźć klientów ;)) Na początku zrobiłbym segmentacje potencjalnych klientów i popracowal na potencjałach. Każda firma ma swój potencjał zakupowy i może sie okazać że zamiast handlowca pownienien Pan zastanowić się nad ciekawym mailingiem z elementami respons. Bez dokładnych informacji ciężko cokolwiek doradzić ale z pewnościa "prężny" handlowiec jest na samym końcu...
Wojtek
Rogański
Prezes Zarządu,
Grupa Marketingowa
TAI
Temat: Jak dotrzeć do klientów?
Przyjrzałem sie po krótce produktom jakie oferuje firma Pana Pawła, nie zadałem sobie trudu aby sprawdzić jak wyglądają kwestie związane z konkurencją komercyjna czy też aplikacjami freeware tego rodzaju, trochę się rozczarowałem zakładka na stronie o znaczącym w kontekscie produktów tytule "baza wiedzy" - jakoś mnie nie przekonała, ale nie poświeciłem jej wiećej niż 2 minuty. Podsumowując - jeżeli analiza rynku wskaże, że jest popyt na tego rodzaju produkt, a zakładam, że jest szereg podmiotów zmuszonych do gromadzenia dużych zasobów wiedzy pozwalających na szybkie wyszukiwanie i łatwe zarządzanie ich treścią i zakładając, że produkt Pana Pawła jest konkurencyjny sprzedaż rozpocząłbym od 3 rzeczy:1. Segmentacji grup klienckich (zakładam, że IT to za szerokie pojęcie, są (pod)branże które wyrózniają się wiekszym popytem - np. wszelkie firmy zajmujące się przygotowaniem biuletynów publicznych itp, dostawcy oprogramowania do obsługi call i contact center - wiem z doświadczenia, że tam dobra baza z łatwym interfejsem przeglądania i zarządzania jest bardzo ważna.
2. Stworzenia (na podstawie własnych wcześniejszych doświadczeń z Klientami i sprzedażą produktu) optymalnego sposobu prezentacji w kontekście sprzedaży korzyści i wyróżnienia atutów naszej aplikacji,
3. Zaplanowania działań w oparciu o komunikacje wielokanałową (choć bez przesady, moim zdaniem wystarczy dobry telemartketing połączony z e-mailingiem + handlowiec, który poprowadzi sprzedaż i ją zamknie) w stosunku do wcześniej ustalonych grup celowych.
I przypominam, że zawsze można takie rzeczy zrobić korzystając z firmy zewnętrznej - w razie czego pozostaję do usług:-)
Podobne tematy
-
Marketing Bezpośredni » Obiadki służbowe, czyli gdzie zaproszacie swoich Klientów. -
-
Marketing Bezpośredni » PH i podejście bezpośrednie jak zaczynać? -
-
Marketing Bezpośredni » Baza klientów indywidualnych -
-
Marketing Bezpośredni » Jak przygotować i przeprowadzić skuteczną kampanię... -
-
Marketing Bezpośredni » Jak generować leady sprzedażowe w B2B? -
-
Marketing Bezpośredni » Jak podłączyć papierowy materiał reklamowy do portu USB... -
-
Marketing Bezpośredni » Kupię bazę klientów indywidualnych -
-
Marketing Bezpośredni » Poszukiwana baza klientów -
-
Marketing Bezpośredni » 10 zasad skutecznego wciągania swoich klientów w sieć... -
-
Marketing Bezpośredni » RR w DirectMail - B2C do grupy stałych klientów. -
Następna dyskusja: