Aleksander
Bąk
aleksanderbak.pl —
projektuję, bo
lubię.
Temat: POZnan*
Logotyp marki Poznań *Kreacja — Agencja JUST (Poznań)
A~
--
*Z prezentacji logo marki miasta Poznań — 02.04.2009
POZ
Powiększenie trzech pierwszych liter odwołuje się do indywidualnego i uniwersalnego skrótu nazwy miasta, który funkcjonuje na całym świecie. Znamy go między innymi z lotnisk.
POZnan
Graficzne rozszerzenie dwóch sylab pomaga w rytmicznym akcentowaniu i zapamiętywaniu nazwy miasta. To ułatwia życie obcokrajowcom.
POZnan*
Gwiazdka nad słowem Poznań podkreśla jego wielowymiarowość. Nie ma jednego słowa, zdania czy obrazu, który jest w stanie opisać naraz wszystkie zalety, przewagi, benefity Poznania. Gwiazdka jest symbolem wielowymiarowości i wszechstronności marki Poznań.
POZnan*
*Miasto know-how
Użycie w przypisie terminu „know-how” jest wskazaniem głównej cechy wyróżniającej miasto i jego mieszkańców. KNOW-HOW (z ang. wiedzieć jak). Termin określający szczegółową wiedzę i umiejętności, które pozwalają na wykonanie czegoś w najbardziej profesjonalny i skuteczny sposób. Nie każdy może mieć know-how.
Aleksander Bąk edytował(a) ten post dnia 03.04.09 o godzinie 02:49