Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Plagiat - czy zawsze do uniknięcia?
Jan J.:
Łukasz Walat:
Leszek Dariusz Salomon:
Łukasz Walat:
Nie spotkałem jeszcze projektanta, który z korzyścią zaingerowałby w plany marketingowe na jakimkolwiek poziomie (czy to strategicznym, czy operacyjnym"
Kolejny stereotyp - to że go nie spotkałeś nie znaczy że nie istnieje.
Aha i jak to oceniłeś że nie wpłynął?
hm, nie twierdzę, że nie istnieje - tego nie napisałem
napisałem, że takiego nie spotkałem
sposób oceny - empiryczny
(dobry) projektant potrafi "zwizualizować" intencję marketingowca - jeśli obaj sie dobrze zrozumieją - tym lepiej
dotyczy to ich współpracy we wszelkich projektach
strategia (również wizerunkowa) powstaje we właściwych jednostach organizacyjnych firmy (czasem w niewłasciwych - fakt); badania, analizy, założenia strategiczne, misja etc...
potem spójny - konkretny (na ile to możliwe) brief
potem współpraca marketingowiec-projektant
udział projektanta w tworzeniu strategii wizerunkowej - raczej zerowy
Strategia wizerunkowa przedsiębiorstwa nie jest bytem samoistnym
To część straregii ogólnej.
kurna, czlowieku, naucz sie przynajmniej jednego - skracac cytaty! Ile razy i ile osob ma Cie prosic?!