Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia
Witam,
Jestem współorganizatorką ogólnopolskiego Seminaruim Nowych Technologii i Biznesu
NetVision odbywającego się już 9 rok na Politechnice Gdańskiej. Termin:23-26 kwietnia 2009r.
Jestem menedżerem ścieżki tematycznej
BRAND MANAGEMENT i poszukuję osób chętnych do poprowadzenia wykładów i szkoleń związanych marką i wizerunkiem.
Umieszczam krótki opis czym jest NetVision oraz wstępny zarys ścieżki BRAND MANAGEMENT. Szczegółowy zakres jest do ustalenia.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany współpracą, proszę napisać e-maila na adres
e.bator@onet.eu a prześlę ofertę i przedstawię co możemy zaoferować ze swojej strony.
Hasło przewodnie tegorocznej edycji NetVision to „Kreacja mobilnego jutra”. Ma ono uzmysłowić potrzebę tworzenia użytecznych rozwiązań biznesowych i technologicznych, które będą kształtować nasze życie w przyszłości oraz umożliwią pełną personalizację dostępnych usług.
Projekt realizowany jest przez najzdolniejszych studentów Politechniki Gdańskiej, we współpracy z międzynarodową organizacją studencką ESTIEM oraz największymi ośrodkami akademickimi z całej Polski.
Celem NetVision jest integracja środowiska studenckiego ze światem biznesu. Uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności podczas wykładów i szkoleń prowadzonych przez ekspertów z całej Polski. Prelegenci mają natomiast okazję do zaprezentowania swoich umiejętności, osiągnięć własnej firmy oraz zdobycia partnerów biznesowych.
Do udziału w NetVision pragniemy zaprosić ponad 500 osób- najlepszych studentów z ośrodków akademickich w całej Polsce, przedstawicieli sektora MSP, a także prelegentów z największych korporacji międzynarodowych.
NetVision jest największym przedsięwzięciem studenckim w północnej Polsce. Na stałe wpisało się w kalendarz projektowy wielu firm w Polsce. Od lat cieszy się uznaniem i patronatem władz regionu, organizacji biznesu oraz mediów. W ciągu ośmiu lat współpracowaliśmy z 380 firmami i umożliwiliśmy zdobycie praktycznej wiedzy ponad 2100 uczestnikom.
Ramowy plan ścieżki BRAND MANAGEMENT:
Jak cię widzą, tak cię piszą, czyli wizerunek podstawą sukcesu.
-NLP kluczem do umysłu klienta czyli technika wywierania wpływu
-Nieważne jak, byle o tobie mówili-różne sposoby kreowania wizerunku firmy.
Propozycje na panel dyskusyjny i case studies:
-Marka WWWizytówką firmy czyli nowoczesny Web-branding
-"być aktorem w świecie biznesu"- czyli kreowanie wizerunku osoby
-Jak sprostać konkurencji pod własną marką?
-Emotional branding- marka jako nośnik emocji
-Efektywna rewitalizacja, czyli jak odświeżyć starą markę?