Temat: Play Fresh - plagiat?
Paweł Tkaczyk:
Bart R.:
"Czy logo rewolucyjnej oferty Play jest plagiatem? Tak uważa właściciel warszawskiego klubu The Fresh i żąda od operatora wycofania znaku graficznego."
Przecież to pachnie PR-em na milę. „Logo rewolucyjnej oferty”? Nie mówi się tak o kimś, kogo oskarżamy o kradzież ;)
W pierwszej chwili pomyślałem, że PR-ową akcję robi sobie klub ale odwrócenie sytuacji jest znacznie ciekawsze, i w swej niezaprzeczalnej logice bardziej przewrotne, dla mnie bardziej pociągające:) W konteście akcji product PR Play, mógłby to być kolejny skandalizujący wątek, jak sama marka i rodzące się wokół jej komunikacji kontrowersje począwszy od launchu,wpisuje
się to znacznie lepiej w dotychczasowe poczynania P4 Play niż klubu Fresh:)
mimo wszystko jednak myślę, że jest to inspirowane ze strony klubu nie operatora.
Łukasz Olszewski edytował(a) ten post dnia 12.07.09 o godzinie 15:33