konto usunięte

Temat: co sądzicie o tzw. szkołach uwodzenia uczących technik NLP ?

czytałem chyba, w którejś Polityce o "szkołach uwodzenia", o ich skuteczności i wykorzystywaniu potem swoich umiejętności przez "absolwentów".

nie było to miłe.

czy to dziennikarska fantazja czy faktycznie NLP może być, aż tak skuteczne, a w niewłaściwych rękach może stac się narzędziem szkodzenia ludziom...?

konto usunięte

Temat: co sądzicie o tzw. szkołach uwodzenia uczących technik NLP ?

Piotr D.:
czytałem chyba, w którejś Polityce o "szkołach uwodzenia", o ich skuteczności i wykorzystywaniu potem swoich umiejętności przez "absolwentów".

nie było to miłe.

czy to dziennikarska fantazja czy faktycznie NLP może być, aż tak skuteczne, a w niewłaściwych rękach może stac się narzędziem szkodzenia ludziom...?

Też czytałem ten artykuł. Nie znam się zbyt dobrze na NLP ale pachnie mi to grubą przesadą. W niewłaściwych rękach wszystko może stać się narzędziem szkodzenia ludziom, czy to przedmiot, czy technika wywierania wpływu, czy ideologia, czy religia. Jeśli oszust zechce uwieść kobietę metodą "tradycyjną" tj. będzie jej codziennie przynosił kwiaty, klękał przed nią i patrząc w oczy żarliwie zapewniał o swoim szczerym i głębokim uczuciu - to też ma zapewne spore szanse na osiągnięcie celu, a z NLP ma to mało wspólnego.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: co sądzicie o tzw. szkołach uwodzenia uczących technik NLP ?

Piotr S.:
czy technika wywierania wpływu, czy ideologia, czy religia. Jeśli oszust zechce uwieść kobietę metodą "tradycyjną" tj. będzie jej codziennie przynosił kwiaty, klękał przed nią i patrząc w oczy żarliwie zapewniał o swoim szczerym i głębokim uczuciu - to też ma zapewne spore szanse na osiągnięcie celu, a z NLP ma to mało wspólnego.