Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Comarch również jest bardzo silnym graczem na rynku CRM. Główne moduły systemu to:
• Comarch CRM Sales Management – wsparcie sprzedaży
– pozyskiwanie nowych klientów, optymalizacja sprzedaży z wykorzystaniem technik cross i up selling, zarządzanie strukturą sprzedaży, monitorowanie i raportowanie realizacji celów sprzedażowych.
• Comarch CRM Campaign Management – zarządzanie komunikacją – całościowe zarządzanie komunikacją z klientami, w tym kampanie sprzedażowe, informacyjne, obsługa całego cyklu kampanii: przygotowanie, planowanie, realizacja, monitorowanie i raportowanie.
• Comarch CRM Loyalty Management – budowanie trwałych relacji z klientami – budowanie schematów lojalnościowych i zarządzanie programami lojalnościowymi i retencyjnymi, obsługa przyznawania i dystrybucji nagród.
• Comarch CRM Analysis – przetwarzanie i analiza danych – zarządzanie danymi klientów, budowanie i modyfikowanie modeli statystycznych, realizacja złożonych analiz dużej ilości danych, rozbudowane techniki wizualizacji danych uwzględniające specyfikę danych oraz typ użytkowników.
W przypadku zaintersowania chętnie służę pomocą.