Wojciech Diduszko

Wojciech Diduszko MEDICSOFT SP.Z O.O.
- księgowość i
komputery

Temat: szukam CRMa

Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: szukam CRMa

Witam,

Generalnie systemy klasy CRM mają budowę modułową wiec w 100% nie jestem w stanie odpowiedziec na Twoje zapytanie, jednak mogę polecić do przestudiowania poniższe produkty ;

http://okaycrm.com
http://teta.com.pl
http://update.com

Do wyboru do koloru ...

pozdrawiam
BartoszBartosz Zieliński edytował(a) ten post dnia 21.08.07 o godzinie 11:26
Wojciech Diduszko

Wojciech Diduszko MEDICSOFT SP.Z O.O.
- księgowość i
komputery

Temat: szukam CRMa

Okey i tete przegladałem. Sa nastawione na typowy handel. Oczywiscie CRM jest zbudowany modułowo. Ale to co miałbym wykorzystywac to 10% tych systemów. Resztę moga dorobić. Ale dorbianie na zamówienie kosztuje. A w tej chwili, po prostu, mnie nie stać. korzystam z offica i oulooka. I jakos dawałem radę. Ale mimo mojej małej firmy mam coraz wiecej klientów i ludzi do pracy i zaczynam sie gubić. Przez co narzekaja klienci i kólko sie zamyka. Może to nie typowego programu CRM szukam tylko moze jest program do zarządzania firmą i typowym trybem zadaniowym dla pracowników. Moze ktos sie z tym spotkał?

Pozdrawiam
Wojtek
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: szukam CRMa

Wojciech D.:
Okey i tete przegladałem. Sa nastawione na typowy handel. Oczywiscie CRM jest zbudowany modułowo. Ale to co miałbym wykorzystywac to 10% tych systemów. Resztę moga dorobić. Ale dorbianie na zamówienie kosztuje. A w tej chwili, po prostu, mnie nie stać. korzystam z offica i oulooka. I jakos dawałem radę. Ale mimo mojej małej firmy mam coraz wiecej klientów i ludzi do pracy i zaczynam sie gubić. Przez co narzekaja klienci i kólko sie zamyka. Może to nie typowego programu CRM szukam tylko moze jest program do zarządzania firmą i typowym trybem zadaniowym dla pracowników. Moze ktos sie z tym spotkał?

Pozdrawiam
Wojtek

To może zamiast systemu klasy CRM powinienes poszukać WFM - WorkForce Management ...Bartosz Zieliński edytował(a) ten post dnia 21.08.07 o godzinie 12:09
Konrad W.

Konrad W. Starszy Analityk PKO
BP

Temat: szukam CRMa

Wojciech D.:
Okey i tete przegladałem. Sa nastawione na typowy handel. Oczywiscie CRM jest zbudowany modułowo. Ale to co miałbym wykorzystywac to 10% tych systemów. Resztę moga dorobić. Ale dorbianie na zamówienie kosztuje. A w tej chwili, po prostu, mnie nie stać. korzystam z offica i oulooka. I jakos dawałem radę. Ale mimo mojej małej firmy mam coraz wiecej klientów i ludzi do pracy i zaczynam sie gubić. Przez co narzekaja klienci i kólko sie zamyka. Może to nie typowego programu CRM szukam tylko moze jest program do zarządzania firmą i typowym trybem zadaniowym dla pracowników. Moze ktos sie z tym spotkał?

Pozdrawiam
Wojtek

a moze cos na zamowienie - zgodnie z oczekiwaniami jakie chcesz postwic nowej aplikacji
Wojciech Kroczak

Wojciech Kroczak DYSANT Software Sp.
z o.o.

Temat: szukam CRMa

Proszę zapoznać się z tym http://www.dysant.pl/site/pl/CRM/show.html
Adresuje cześć z wymienionych potrzeb

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Witam,
znam idealne rozwiazanie CRM'owe dla Pana firmy, zapraszam na stronę http://gonet.krakow.pl

Pozdrawiam
Beata Anioł
Monika Zielińska

Monika Zielińska Key Account Manager
- Enel-Med Łódź

Temat: szukam CRMa

Witam,
Generalnie system CRM (Customer Relationship Manager)jest stworzony do zarządzania kontrahentami i skupia się przeważnie na narzędziach dot.tematu sprzedaży. Stąd może trudności w znalezieniu idealnego rozwiązania.
Zapraszam do odwiedzenia strony http://cobasolutions.com
Firma COBA Solutions stworzyła sytem CRM, który został ogłoszony przez Rzeczpospolitą"...za najciekawszy system dla małych i średnich przedsiębiorstw..."
Może Pan wykupić tylko moduły (m.in. tylko kalendarz), które Pana interesują i to w modelu ASP (co jest przyjaźniejsze cenowo).
Jeżeli jest Pan zainteresowany przetestowaniem lub otrzymaniem pełniejszych informacji zapraszam do kontaktu na prv

Pozdrawiam
Monika ZielińskaMonika Zielińska edytował(a) ten post dnia 22.08.07 o godzinie 16:59
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: szukam CRMa

Beata A.:
Witam,
znam idealne rozwiazanie CRM'owe dla Pana firmy, zapraszam na stronę http://gonet.krakow.pl

Pozdrawiam
Beata Anioł

Witam

Po zapoznaniu się z oferowanymi funkcjonalnościami dostępnych systemów klasy CRM (small business) stwierdzam ze Panstwa produkt jest bardzo interesujący, bogata funkcjonalność...

Pytanie : Czy Państwa system jest na tyle otwarty, że umożliwi pełną integracje w firmie z innymi systemami poprzez EAI ???

Pozdrawiam
Bartosz

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Panie Wojtku,

zapraszam do zapoznania się z oferowaną przez nas aplikacją Exact e-Synergy, która nie jest typowym CRMem, a bardziej platformą komunikacji i współpracy w ramach organizacji.

Exact Software również wewnętrznie wykorzystuje tą aplikację do planowania czasu pracy konsultantów, serwisu i wspomagania klientów, zarządzania bazą klientów, dokumentów, etc.

Pozdrawiam,
Rafał

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

GoNet CRM Support System jest aplikacją zintegrowaną z programami zewnętrznymi takimi jak
Outlook,
współpracuje również z programami księgowymi FAKT oraz FPP,
możemy się także pochwalić integracją z centralą telefoniczną SLICAN
Nasi klienci doceniają szczególnie możliwość pracy projektowej.
Poprzez naszą aplikacje można pracować na całym świecie bez dostępu do sieci, taką możliwość daje mechanizm replikacji..., i jest jeszcze kilka innych powodów dla których warto zapoznać się z GoNetem.
Zachęcam do ściągnięcia wersji Demo z naszej strony
http://gonet.krakow.pl
Myślę, że to co nas wyróżnia jako firmę to fakt, że nie tylko produkujemy oprogramowanie klasy CRM ale przede wszystkim wyznajemy filozofię CRM w stosunku do naszych klietów (obecnych i przyszłych;-)
Maciej Łazowski

Maciej Łazowski Senior CRM
Consultant

Temat: szukam CRMa

Witam,
Proponuję zapoznać się z możliwościami MS Dynamics CRM 3.0.
http://www.microsoft.com/poland/dynamics/crm/product/o...

Nie widzę problemu z dostosowaniem systemu do Państwa potrzeb. Jeśli korzystają Państwo z Outlooka i Office, to wybór narzędzia Microsoftu będzie naturalnym krokiem. Pracownicy dostaną narzędzie o znanym interfejsie, przez co nie będą musieli poświęcić wiele czasu na poznanie aplikacji. Koszt licencji jest być może trochę wyższy niż w przypadku rozwiązań konkurencyjnych, ale jesli są Państwo firmą informatyczną, to jest rozwiązanie, które pozwoli go znacznie obniżyć. Pozostaje oczywiście koszt wdrożenia.
Pozdrawiam serdecznie,
Maciej Łazowski

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Jeśli chodzi o darmowe to najbardziej przypadł mi do gustu ten CRM
http://www.vtiger.com
Większość aplikacji skupiała się właśnie na klientach, zależało mi też na zarządzaniu wewnątrz firmy i po części ta aplikacja zaspokaja moje potrzeby. Nie ma takiego gotowego CRM który by w 100% pasował do danej firmy. Takie rzeczy robi się na zamówienie. Sięgając po gotowe aplikację trzeba pójść na jakiś kompromis i się dostosować.
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: szukam CRMa

Wojciech D.:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Musiałbyś napisać troszeczke więcej aby dokładnie określić Twoje potrzeby. Może tak naprawdę oprogramowanie CRM'owe nie jest tym co dla Ciebie jest niezbędne. Koledzy słusznie wspomnieli że może być tak że naprawdę potrzebujesz prostego systemu BPM'owego.

Główne pytanie to: Jakiego typu masz obecnie problemy które chciałbyś rozwiązać i dlaczego? I tutaj potrzebowałbym osobiście trochę więcej informacji niż to co napisałeś na początku.

Troche martwi mnie to ze to forum jest wykorzystywane do reklamowania swoich narzedzi a tak nikt nie pyta sie dlaczego wogóle zacząłeś sie nad tym zastanawiać. Pozniej trudno sie dziwic ze ponad polowa wdrozen to porazki. O narzedziach mozna zaczac rozmawiac jak mamy dokladnie okreslone potrzeby i opisane procesy ktore maja byc wspierane. Nigdy na odwrot (co niestety praktykuje 90% firm w naszej branzy).

Jak juz ktos z Toba siadzie i zastanowicie sie co tak naprawde Ci jest potrzebne, dlaczego i w jaki sposob masz zamiar zmierzyc efekty wdrozenia to wtedy mozemy porozmawiac dalej.

Pozdrawiam
Remi

Z ciekawszych darmowych narzędzi CRM'owych na rynku poleciłbym SugarCRM. http://www.sugarcrm.com , ale na razie do wyboru systemu jeszcze daleka droga.
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: szukam CRMa

Monika Z.:
Witam,
Generalnie system CRM (Customer Relationship Manager)jest stworzony do zarządzania kontrahentami i skupia się przeważnie
na narzędziach dot.tematu sprzedaży.

Generalnie jest to najgorsze skojarzenie jakie można sobie wyobrazić. Oprogramowania CRM'owe są bardzo różne i skupiają się na tych z których się wywodzą (patrząc na drogie narzędzia mamy Siebla który zaczął tak naprawdę od SFA i tą część ma najlepiej rozwinięta, mamy Peoplasoft'a który odwrotnie wywodzi się z systemów do zarządzania TT (Vantive etc) i tak dalej i tak dalej. Natomiast to tak naprawdę jest najmniej ważne.

Generalnie system CRM powinien służyć do wspierania operacyjnego strategii firmy związanej z kreowaniem relacji pomiędzy nią a klientem. I nie ma tutaj znaczenia jaki to jest obszar czy sprzedaż, czy obługa posprzedażna czy obydwie. To już jest zależne od danej firmy i specyfiki jej biznesu. Główną zaletą systemu CRM'owego zarówno operacyjnego jak i analityczne jest możliwość gromadzenia danych związanych z naszym klientem a następnie ich wykorzystywania do pogłębiania relacji pomiędzy nim a nami ... ale o tym to można napisać książkę.

Szkoda, Pani Moniko że będąc dyrektorem d/s marketingu i sprzedaży ma Pani takie podejście do systemów CRM'owych i wszystkimi co jest z nimi związane. Jeśli mogę polecić to proszę zapoznać się z pracami Marthy Rogers i Don'a Peppers'a ( http://www.1to1.com ). Powinno to zdecydowanie pomóc w przyszłej pracy.

Pozdrawiam
Remi
Daniel K.

Daniel K. Senior/Lead Web
Developer

Temat: szukam CRMa

Zapraszam na http://www.infinet.pl
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: szukam CRMa

Daniel K.:
Zapraszam na http://www.infinet.pl

Ja tego nie rozumiem, czy te fora sa prowadzone aby zapewniac reklame dla produktow firm w ktorych sie pracuje czy tez zeby sensownie sobie pomagac przy rozwiazywaniu konkretnych problemow biznesowych.

Pracowalem przez ponad 5 lat w doradztwie a obecnie od dluzszego czasu po drugiej stronie wybierajac pakiety ktore wspomagaja prace firmy. I szczerze powiedziawszy firmy i pracownikow, ktorzy zanim dokladnie zdiagnozuja problem zabieraja sie za proponowanie narzedzia nie zostaja w mojej liscie kontaktow nawet na tydzien.

Pozdrawiam
Remi
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: szukam CRMa

Wojciech D.:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Wojtek, napisz bardziej konkretnie z czym masz problemy i jakie masz zalozenia odnosnie swojego biznesu. Co w tej chwili stanowi waskie gardlo i dlaczego, jakie efekty osiagnalbys po ich likwidacji. Wtedy zastanowimy sie jak mozna Ci pomoc i moze wtedy jedno z narzedzi ktore sa tutaj proponowane bedzie dla Ciebie strzalem w 10.

Na razie wiemy bardzo malo aby Ci pomoc :(

Pozdrawiam
Remi
Jacek Komasiński

Jacek Komasiński Kierownik Wydz.
Kampanii
Sprzedażowych w
Banku BGŻ

Temat: szukam CRMa

Wojciech D.:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Ja polecam bs4-CRM http://www.bs4.pl. Myślę, że to coś dla Ciebie - zarządzanie pracownikami jest tam wdrożone na wysokim poziomie. Widziałem wiele systemów CRM, ten miałem przyjemność kiedyś rozwijać. Jest mocno nastawiony na zarządzanie zadaniami, śledzenie wyników poszczególnych pracowników. System jest bardzo mocno konfigurowalny - nie wymaga specjalnych zmian nawet przy dość sporych oczekiwaniach. Nie jestem już w żaden sposób związany z firmą, więc polecam z przekonania.

Pozdrawiam,

Jacek Komasiński
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: szukam CRMa

Remigiusz F.:
Monika Z.:
Witam,
Generalnie system CRM (Customer Relationship Manager)jest stworzony do zarządzania kontrahentami i skupia się przeważnie
na narzędziach dot.tematu sprzedaży.

Generalnie jest to najgorsze skojarzenie jakie można sobie wyobrazić. Oprogramowania CRM'owe są bardzo różne i skupiają się na tych z których się wywodzą (patrząc na drogie narzędzia mamy Siebla który zaczął tak naprawdę od SFA i tą część ma najlepiej rozwinięta, mamy Peoplasoft'a który odwrotnie wywodzi się z systemów do zarządzania TT (Vantive etc) i tak dalej i tak dalej. Natomiast to tak naprawdę jest najmniej ważne.
...
Szkoda, Pani Moniko że będąc dyrektorem d/s marketingu i sprzedaży ma Pani takie podejście do systemów CRM'owych i wszystkimi co jest z nimi związane. Jeśli mogę polecić to proszę zapoznać się z pracami Marthy Rogers i Don'a Peppers'a ( http://www.1to1.com ). Powinno to zdecydowanie pomóc w przyszłej pracy.

CRM ma wiele twarzy - handlowa, serwisowa, posprzedażna obsługa klienta czy też analityczna. Monika mówiła o najczęstszym skojarzeniu i niejako wykorzystaniu CRMa - czyli do wspierania procesów sprzedaży.
Pracujesz w firmie, w której CRM (lepiej lub gorzej - nie będę się wypowiadał, aby nie rozpętać burzy) został wdrożony w dużo większym zakresie. Jednak w MSP jak na razie CRM jest głównie wykorzystywany (i postrzegany) właśnie na poziomie handlowym i analitycznym.
Poza tym - jeśli byś dokładniej przeczytał wypowiedź, a nie rzucał się po przeczytaniu pierwszego zdania zobaczyłbyś, iż Monika właśnie stara sie obalić ten wizerunek - tym bardziej że COBA własnie nie skupia sie jedynie na CRMie handlowym. W pewnym stopniu parafrazując Ciebie - szkoda, że nie zajrzałeś do zakresu funkcjonalnego COBA przed pouczaniem innych i sugerowałbym zrobienie tego przed wystawianiem osądów w zakresie funkcjonalności.
Remigiusz F.:
Ja tego nie rozumiem, czy te fora sa prowadzone aby zapewniac
reklame dla produktow firm w ktorych sie pracuje czy tez zeby
sensownie sobie pomagac przy rozwiazywaniu konkretnych problemow
biznesowych.
Tego rodzaju fora służą równiez reklamie. A moze niekoniecznie reklamie, co przekazaniu informacji w zakresie tego, z czego osoba starająca się zasięgnąć informacji może skorzystać.
Bajanie na temat idei nie wiem, czy w dużym stopniu pomoże. Przez forum nie zrobisz analizy potrzeb klienta - ale możesz powiedzieć "zwróć się do mnie, postaram Ci sie pomóc". A że jest to postrzegane jako reklama... W pewnym stopniu jest to reklama - ale skierowana bezpośrednio do osoby która wydaje mi się, że jest zainteresowana taka reklamą.Wojciech Zieliński edytował(a) ten post dnia 18.09.07 o godzinie 17:19

Następna dyskusja:

Szukam CRMa z min 2 letnim ...




Wyślij zaproszenie do