konto usunięte
Temat: PRZYCZYNY porażki przy wdrożeniu CRM
Przemysław N.:
Michał D.:
Dlatego tez ok 70% wdrozen CRM w ogole upada. Z pozostalych 30%
jedynie czesc spelnia postawione przed nim zadania w sposob zadowalajacy, przy jednoczesnym zachowaniu budzetu i terminow.
Lacznie mowimy o 10-15% udanych wdrozen CRM.
Czy w Waszej praktyce też tylko taki mały ułamek wdrożeń CRM można uznać za udane? Pracuję w branży ok. 5 lat i na dobrą sprawę nie spotkałem się, aby wdrażany przez nas system był totalną klapą... owszem, zdarza się, że proces wdrożenia się opóźnia, natrafiamy na opór ze strony użytkowników, zdarza się, że oczekują w praktyce trochę innych rozwiązań niż te zaproponowane podczas analizy wymagań ale i tak wydaje mi się, że te 10-15% udanych wdrożeń to jakoś strasznie mało...
Nie wiem, jakie dane odnosza sie do mojej branzy.
To, o czym pisalem, tyczylo sie rynku UE + Ameryka Polnocna.
Pamietaj prosze, ze brane sa pod uwage te wdrozenia, ktore maja za soba analize POWDROZENIOWA, ktora pozwala odpowiedziec konkretnie na stawiane pytania.
W Polsce takich koncowych prac analitycznych wykonuje sie malo.