Tomasz Dulewicz Coach, trener
Temat: Relacyjny executive coaching – symulacja
Relacyjny executive coaching – symulacjaPoniżej znajduje się wypowiedź naszego klienta – Pawła. Poprowadź jego coaching. Zadaj mu pytanie, on odpowie, potem znowu zadasz pytanie itd. aż Paweł osiągnie swój cel.
Jako Paweł ja będę odpowiadał. Będę bardzo relacyjnym klientem. Celem tej symulacji jest pokazanie na czym polega relacyjność w executive coachingu, przećwiczenie jej oraz nauczenie się jej :)
Jeśli nie jesteś coachem, to też możesz wziąć udział. Przeczytaj wpierw e-booka
ABC Coachingu i zadawaj pytania będąc przy tym osobą relacyjną – tzn. empatyczną, otwartą, wyrozumiałą, ciekawą drugiej osoby, wspierającą, ceniącą zaufanie, szanującą ludzi.
Zatem do dzieła!
Klient – Paweł:
Jestem Dyrektorem Działu Sprzedaży w pewnym banku. Mój oddział zajmuje się sprzedażą produktów bankowych, takich jak kredyty i karty kredytowe. Przez kryzys finansowy doradcy klientów w naszym banku nie podpisują już prawie wcale żadnych umów. Nie sprzedają naszych produktów.
Sprzedaż maleje. Doradcy odchodzą jeden po drugim. Dział personalny zatrudnia nowych, ale ci też odchodzą po kilku tygodniach. Doświadczeni handlowcy coś tam sprzedają, ale malutko, a przez to mało zarabiają i też myślą nad odejściem.
Moi kierownicy zespołów są bezradni. To co się sprawdzało kiedyś teraz zawodzi. Pytają mnie co mają robić, a ja nie wiem...
Nawet już przestałem być twardym i wymagającym wyników szefem . To też przestało się sprawdzać. Nie wiem, co ze mną będzie. Nie wiem, co będzie z całym oddziałem. W zeszłym tygodniu zamknęli jakiś oddział na północy kraju. Teraz miesiąc się kończy, a ja boję się nawet spojrzeć na raport ze sprzedaży, bo będzie on tragiczny. Od przyszłego miesiąca mogę już być bezrobotnym.
Co mam robić?
--
Jeśli masz pytania co do symulacji, to zadaj je w tym wątku:
http://www.goldenline.pl/forum/coaching-sztuka-mozliwo...