Temat: Fryzjer - Bydgoszcz
Krzysiek Drozdowski:
Daj Boże wszystkim przedsiębiorcom klientów piszących tak zaangażowane, pełne szczegółów technicznych opinie. Nic, tylko wziąć taki tekst napisany przez zadowolonego klienta i od razu można do gazety jako reklamę dać... :-P
Hmmm.
Jaką wartość dla Ciebie miałaby informacja typu:
pan Ziutek, tel 55512345, polecam?
A jaką taka:
pan Ziutek używa najnowszych osiągnięć w technice i technologii fryzjerstwa, teflonowe lokówki nie palące włosów, grzebienie elektryczne antystatyczne, nożyczki tytanowe, kosmetyki firmy 'Pod włos', fotele podgrzewane, wyśmienicie modeluje fryzurę i do tego miły w dotyku, adres, tel, godziny przyjęcia, powołaj się na mnie -może ci nie zaszkodzi.
W moim odczuciu druga informacja jest dużo bardziej pożyteczna i interesująca dla kogoś, kto chce podjąć decyzję.
W dalszym ciągu czekam na precyzyjną definicję spamu.
Admini GL do tej pory nie podali, a odsyłają do definicji Wiki:
Istotą spamu jest rozsyłanie
dużej ilości informacji o jednakowej treści do nieznanych sobie osób. Nie ma znaczenia, jaka jest treść tych wiadomości. Aby określić wiadomość mianem spamu, musi ona spełnić trzy następujące warunki
jednocześnie:
- Treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy.
- Odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej wiadomości.
- Treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy.
Bardzo łatwo wykazać, że te warunki tu nie występują.
Myślę, że w tym miejscu można zakończyć dyskusję o spamie w wątku o fryzjerze w Bydgoszczy.
---
pozdr.czes;-)