konto usunięte

Temat: ateizm czy agnostycyzm?

ateista wyklucza istnienie Boga

na jakiej podstawie twierdzicie, że Boga nie ma?
przelecieliście na miotle cały kosmos i empirycznie sprawdziliście, że nie ma go nigdzie? :)

moim zdaniem, najdoskonalszą formą podejścia do tematu Boga jest agnostycyzm, coraz popularniejszy także w Polsce

ja mówię tak: jestem za cienki bolek, żeby się wypowiadać w takich kwestiach
nie widziałam, nie słyszałam - nie wiem.

za życia zajmuję się życiem.
staram się być szczęśliwa, staram się być pożyteczna
segreguję śmierci, pracuję jako wolontariuszka i staram się ze wszystkich sił jak najpiękniej wychować mojego synka

co Wy na to?
Paweł Z.

Paweł Z. zdobywam świata
szczyt

Temat: ateizm czy agnostycyzm?

Malina Wąsowska:
ateista wyklucza istnienie Boga

na jakiej podstawie twierdzicie, że Boga nie ma?
przelecieliście na miotle cały kosmos i empirycznie sprawdziliście, że nie ma go nigdzie? :)
Dopóki się nie ujawni to go nie ma ;)

konto usunięte

Temat: ateizm czy agnostycyzm?

Właśnie. Dopóki się nie ujawni TO GO NIE MA. Obawiam się, że skoro nie ujawnił się do tej pory, a miał chyba trochę czasu aby przyjść i porozstawiać po kątach swoich wielbicieli i samozwańczych urzędników, to już się nie pokaże.

Edit:literówkaJanusz S. edytował(a) ten post dnia 27.04.10 o godzinie 13:46

konto usunięte

Temat: ateizm czy agnostycyzm?

aha i powiem jeszcze coś

mam w nosie czy jest coś po śmierci
jeśli nie ma nic - to nic:)

myślę, że człowiek całe życie pracuje na swoją starość i śmierć
jeśli ktoś intensywnie pracuje nad realizacją swoich marzeń, jeśli czuje się spełniony - śmierć nie jest taka straszna

jeszcze w podstawówce, drogą zwykłego rozumowania, doszłam do takich wniosków:

1. nie mam pewności, że Bóg jest
2. nie mam pewności, że jest życie po śmierci
3. z tych dwóch wynika, że to istnienie jakie mam, to jedyna szansa na realizację marzeń

no i tak zadecydowałam, że trzeba zakasać rękawy i wziąć się do roboty