konto usunięte
Krzysztof
Adamus
business development
director Opcom
Temat: pytanie
Co to znaczy interesujący dla marki? Z sieciami reklamowymi można zacząć gadać od 100 uu. Ale na kokosy z tego liczyć nie możesz.Piotr A. Solution provider
Temat: pytanie
Dokładnie, lepiej znaleźć komplementarne produkty/usługi i uderzać bezpośrednio z ofertą ;) Docelowo, może zaoferować sponsoring tytularny lub patronat na zasadzie wyłączności?konto usunięte
Temat: pytanie
Krzysztof Adamus:
Co to znaczy interesujący dla marki? Z sieciami reklamowymi można zacząć gadać od 100 uu. Ale na kokosy z tego liczyć nie możesz.
chodzilo mi o zarejestrowanych uzytkownikow ile ich musi byc na portalu niszowym aby byly interesujace dl reklamodawcow portal o tmatyce luksusowych marek
konto usunięte
Temat: pytanie
Może lepiej na początku zastanowić się jacy powinni być użytkownicy, a nie ilu powinno ich być. Jeśli portal jest o luksusowych markach, a zarejestrowani użytkownicy to gimnazjaliści wielbiący Henessy, tak jak ich idol Snoop Dogg, to reklam Jaguara nie ma co się tam spodziewać. ;-)W Internecie również liczy się jakość, a nie tylko i wyłącznie ilość.Grzegorz Skuza edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 08:47
konto usunięte
Temat: pytanie
Grzegorz Skuza:
W Internecie również liczy się jakość, a nie tylko i wyłącznie ilość.
I couldn't agree more :)
gdybyś miała portal z 1,000 dyrektorów marketingu sam wykupiłbym u Ciebie pakiet reklamowy, a jak byłoby mnie stać to wziąłbym wersję na wyłączność ;)Mirek Połyniak edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 08:43
Łukasz
Plutecki
Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net
Temat: pytanie
Popatrz sobie na cennik na IDMnet. Rozpisane jest CPM i ilość PV, unique na różnych serwisach.Zobacz czy w serwisie z danej grupy "chodzi" reklama itd.
Pamiętaj, że cena cennikowa daleko (50-70%) odbiega od realnej (szczególnie w przypadku domów mediowych).
konto usunięte
Temat: pytanie
dziekuje za infoNastępna dyskusja: