Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Jak Wam się podoba, że konsultanci od razu przechodzą na formę "ty"?

Ja osobiście myślę, że większość osób to drażni... Trochę źle moim zdaniem działa u nich PDS - odbierasz tel od CC i słyszysz muzykę, ciekawe ile osób wie od razu o co chodzi i nie zrzuca połączenia...
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Hm... sama rozmowa na "Ty" nie jest drażniąca, ale wczoraj Panienka z infolinii tyle razy powiedziała do mnie "Marcinie", że przez całe życie chyba tyle razy nikt tak do mnie nie powiedział. :))
Agnieszka Antczak (Komuda)

Agnieszka Antczak (Komuda) Interactive Senior
Media Planner

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Marcin T.:
Hm... sama rozmowa na "Ty" nie jest drażniąca, ale wczoraj Panienka z infolinii tyle razy powiedziała do mnie "Marcinie", że przez całe życie chyba tyle razy nikt tak do mnie nie powiedział. :))


widzisz, mozliwe ze Play chce zaskarbic sympatie przyszlych klientow ;)

Marcinie :)

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

To bardzo dobre posuniecie mowic na TY, szczegolnie, ze to siec adresowana do mlodych.

Ostatnio zglaszalem im usterke kodow sieciowych i bardzo milo mi sie z nimi rozmawialo.. To usuwa bariere, jaka istnieje w przypadku PLUS, Era czy Orange... "A dzwon se, dzwon do BOK i tak Cie maja w d*** i im nie zalezy".

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

BOK Play też ma wszystkich w d*pie. Czasami trzeba przez kwadrans słuchać tej ich pieprzonej muzyczki by na koniec jak już jakiś hrabia tudzież hrabina odbiorą dowiedzieć się o rzeczach o których nie dość, że już się wie to jeszcze są kompletnie nieprzydatne w rozwiązywaniu danego problemu. To już TPSA ma bardziej kompetentnych ludzi na infolinii Neostrady niż PLAY na swojej.. zwłaszcza tej dla pracowników. Chyba tylko raz mi się zdarzyło, że uzyskałem w 100% satysfakcjonującą odpowiedź. Generalnie dno, klęska i w sumie przydała by się zmiana muzyki, bo ile można czekać przy tym samym. Proponuję codziennie nową playlistę. Nie zrozumcie mnie źle... lubię tego typu pracę, ale nie przy takim bałaganie. Gdyby nie wychodził on przy klientach to pół biedy, ale jest inaczej i często wychodzimy na niedouczonych, a przecież wielu informacji po prostu nam się nie wysyła... Już nie wspomnę o tym co BOK robi z normalnymi użytkownikami.. kumpel chciał zablokować pocztę to mu MMSy zblokowali, jeszcze inny również prosił o zablokowanie poczty głosowej, to mu odcięli połączenia wychodzące... i pocztę ;)

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

i pomyśleć że zatrudnili za worek pieniędzy firmy zewnętrzne i specjalistow od CC...

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Wojciech G.:
BOK Play też ma wszystkich w d*pie. Czasami trzeba przez kwadrans słuchać tej ich pieprzonej muzyczki by na koniec jak już jakiś hrabia tudzież hrabina odbiorą dowiedzieć się o rzeczach o których nie dość, że już się wie to jeszcze są kompletnie nieprzydatne w rozwiązywaniu danego problemu.

Ale mi chodzilo tylko i wylacznie o zabieg czysto psychologiczny a nie kompetencje... sorry, w PLAY na infolinii myla APN z SMSC...

tragedia...

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Ja również nie jestem zachwycona "jakością" obsługi. Najbardziej rozczulające jest rozdwojenie jaźni - w jednym zdaniu na "ty" w innym na "pani", a rozmowa cały czas ta sama. Wybrałam inny abonament dostałam również inny, przesyłka przyszła na inny adres niż powinna, a oferta nie była tak rewelacyjna jak obiecywali.
Może to "złe dobrego początki" czego im i sobie życzę :)
Tomasz M.

Tomasz M. Kierownik ds.
Projektów
Edukacyjnych, Grupa
Allegro

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Łukasz K.:
Jak Wam się podoba, że konsultanci od razu przechodzą na formę "ty"?

Ja jestem jak najbardziej za. Chyba amerykański styl trochę, ale mi nie przeszkadza. Pierwszy raz rozwaliło mnie to, kiedy dzwoniłem do amerykańskiego oddziału Microsoftu.

Plusy:

- wrażenie autentycznego przejęcia naszym problemem i chęci niesienia pomocy. Rozmowa nie jest tak oficjalna i sucha jak w tradycyjnym przypadku Pan/Pani.
- bliższa identyfikacja z marką, jeżeli z jej przedstawicielami jesteśmy na "Ty" to w jakiś sposób czujemy się jej częścią.
- rozmowy na "Ty" zawsze są przyjemniejsze, ja tam lubię, kiedy ktoś zwraca się do mnie po imieniu :)

Minusy:

- Może nie wszyscy w Polsce są jeszcze gotowi na taki rodzaj kontaktu:)
Tomasz W.

Tomasz W. zastępca dyrektora
regionu, PKO BP

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Mnie osobiście nie przeszkadza jak ktoś zwraca się od mnie per "ty". Niemniej jednak uważam, że podobnie jak wygląda rozmowa to na takim samym poziomie jest obsługa. Czyli niestety nie najlepszym. Miałem kilka problemów ... wszystkie musiałem i tak rozwiązać sam, że nie wspomnę o pomyłce z ich strony dot. pomylenia miejsca mojego zamieszkania, której prostowanie zajęło im prawie miesiąc ! ;-)
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Ja ostatnio uzyskałem dwie rozbieżne informacje dot. roamingu. Ale rozwalił mnie konsultant który miał mi podać numer telefonu do jednego z salonów Playa i zapytał się w jakim województwie jest Warszawa! :)
Tomasz W.

Tomasz W. zastępca dyrektora
regionu, PKO BP

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Marcin T.:
Ja ostatnio uzyskałem dwie rozbieżne informacje dot. roamingu. Ale rozwalił mnie konsultant który miał mi podać numer telefonu do jednego z salonów Playa i zapytał się w jakim województwie jest Warszawa! :)


nieraz mam wrażenie, że zatrudniają tam nastolatków-nieuków i to do tego chyba z łapanki.
Sylwia P.

Sylwia P. Sprzedaż energii,
audyty energetyczne

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

duzo maja jeszcze do zrobienie jesli chodzi o obługe klienta, choc starają sie i bardzo milo sie z nimi rozmawia

mnie osobiecie forma "Ty" nie drazni, ale z tego co rozmawiam ze znajomymi jest to minusem w obsłudze, nawet jesli ich oferta jest skierowana do młodych ludzi, , troche kóci sie to ogólnym standardem obsługi klienta, zreszta włąsnie podstawowoym błedem jest to ze oni sami chyba nie wiedza jak mowic do konca, bo jest raz "Ty" a raz "Pani"

i niestey maja bałagan tam , do mnie juz 4 razy zadzwonili zebym opłacila fakture, zapłaciłcm tylko "kolega" na infolini podał mi numer konta depozytowego , oczyscie 3 faxy tez nie pomogły, i tak dzownia i prosze mnie o uregulowanie, ciekawe ile czasu bede jeszcze cierpliwa;)

w zwiazku z tym ze sama pracuej w obłsudze, moze jeszcze troche tak;)

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Wojciech G.:
BOK Play też ma wszystkich w d*pie. Czasami trzeba przez kwadrans słuchać tej ich pieprzonej muzyczki by na koniec jak już jakiś hrabia tudzież hrabina odbiorą dowiedzieć się o rzeczach o których nie dość, że już się wie to jeszcze są kompletnie nieprzydatne w rozwiązywaniu danego problemu. To już TPSA ma bardziej kompetentnych ludzi na infolinii Neostrady niż PLAY na swojej.. zwłaszcza tej dla pracowników.


Witam serdecznie:)
Tak się składa, że owy hrabia lub hrabina moga mieć w tym czasie duzo telefonów, dlatego nie odbierają. Trzeba czasem o tym pomyśleć. Ja pracuje w call center dla pracowników i prosze wybaczyć, ale kompetentni jesteśmy. Co się tyczy długiego oczekiwania, to w godzinach szczytu wszyscy pracownicy odbierają telefon za telefonem. Jest tyle połączeń, że niestety trzeba dłużej czekać.
Co się tyczy satysfakcjunujacej odpowiedzi, to co ma Pan na myśli? Czy odpowiedź zgodną z regulaminem i wszelkimi instrukcjami, czy taka odpowiedź, która do końca z nimi zgodna nie bedzie, ale Pana zadowoli?
Pracował Pan kiedyś w call center?? Jeśli nie, to prosze o nieocenianie OK Play'a tak surowo, bo jest to conajmniej niesprawiedliwe.

Co się tyczy treści przekazywanej przez OK, to SS tez ma zastrzeżenia:) Mogliby się trochę poduczyć.
PozdrawiamJustyna U. edytował(a) ten post dnia 12.07.07 o godzinie 17:07

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Tomasz W.:
>

nieraz mam wrażenie, że zatrudniają tam nastolatków-nieuków i to do tego chyba z łapanki.


Tu przyznam rację:)Justyna U. edytował(a) ten post dnia 04.09.07 o godzinie 12:09

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Umówmy się - call center leży. Ale jakoś sobie radzę - szukam informacji na ich stronkach...

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Marek R.:
Umówmy się - call center leży. Ale jakoś sobie radzę - szukam informacji na ich stronkach...


Przyznam rację:) Ale mili są:)

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Justyna U.:
Wojciech G.:
BOK Play też ma wszystkich w d*pie. Czasami trzeba przez kwadrans słuchać tej ich pieprzonej muzyczki by na koniec jak już jakiś hrabia tudzież hrabina odbiorą dowiedzieć się o rzeczach o których nie dość, że już się wie to jeszcze są kompletnie nieprzydatne w rozwiązywaniu danego problemu. To już TPSA ma bardziej kompetentnych ludzi na infolinii Neostrady niż PLAY na swojej.. zwłaszcza tej dla pracowników.


Witam serdecznie:)
Tak się składa, że owy hrabia lub hrabina moga mieć w tym czasie duzo telefonów, dlatego nie odbierają. Trzeba czasem o tym pomyśleć. Ja pracuje w call center dla pracowników i prosze wybaczyć, ale kompetentni jesteśmy. Co się tyczy długiego oczekiwania, to w godzinach szczytu wszyscy pracownicy odbierają telefon za telefonem. Jest tyle połączeń, że niestety trzeba dłużej czekać.
Co się tyczy satysfakcjunujacej odpowiedzi, to co ma Pan na myśli? Czy odpowiedź zgodną z regulaminem i wszelkimi instrukcjami, czy taka odpowiedź, która do końca z nimi zgodna nie bedzie, ale Pana zadowoli?
Pracował Pan kiedyś w call center?? Jeśli nie, to prosze o nieocenianie OK Play'a tak surowo, bo jest to conajmniej niesprawiedliwe.

Co się tyczy treści przekazywanej przez OK, to SS tez ma zastrzeżenia:) Mogliby się trochę poduczyć.
Pozdrawiam

Tak, pracowałem w call center i to tym najbardziej hardcore'owym w Polsce obok Tele2, a mianowicie TPSA :) A jaka odpowiedź mnie satysfakcjonowała ze strony konsultanta? Ano taka, która po prostu rozwiąże problem i uzyskam ją od ręki.Wojciech Grzesiak edytował(a) ten post dnia 29.07.07 o godzinie 01:54

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Wojciech G.:
[ciach]To już TPSA ma bardziej kompetentnych ludzi na infolinii Neostrady niż PLAY na swojej.. zwłaszcza tej dla pracowników.
Tak, pracowałem w call center i to tym najbardziej hardcore'owym w Polsce obok Tele2, a mianowicie TPSA :) A jaka odpowiedź mnie satysfakcjonowała ze strony konsultanta? Ano taka, która po prostu rozwiąże problem i uzyskam ją od ręki.

Większej bzdury w życiu nie słyszałem. Infolinia neo to największa porażka w historii infolinii TP... na szczęście została zlikwidowana i przerzucona na zwykły BL.

A kolega ma bardzo roszczeniową postawę. Ciekawe czy to krytyczne podejście do oferty Play miało wpływ na zmianę pracy... Tak czy inaczej, chętnie poznam przykład kompetentnej infolinii. Korzystam prywatnie z Ery i owszem są tam ludzie uprzejmi i grzeczni, ale z informacjami jak wszędzie. Kiedyś na info dot. jakiś technicznych aspektów czekałem ponad tydzień. Na szczęście w ogóle oddzwonili.

konto usunięte

Temat: Call Center P4 - jak oceniacie?

Nie, akurat co do oferty byłem jak najbardziej przekonany :) Ba, rozważałem i w sumie nadal rozważam przejście do PLAY jak skończy mi sie abonament w Plusie i będą jakieś ciekawe telefony. O moim odejściu zadecydowały kwestie hmmmm... jak to określić... pracownicze? Proceduralne? Nieważne. W każdym razie co do oferty cenowej byłem jak najbardziej na tak, z wyjątkiem opłat za korzystanie z internetu, na którym PLAY miał się przecież opierać.Wojciech Grzesiak edytował(a) ten post dnia 01.08.07 o godzinie 02:07

Następna dyskusja:

Rekrutacja do Call Center




Wyślij zaproszenie do