Przemysław
N.
łączę świat IT z
jeszcze trudniejszym
światem zwykłych
lu...
Temat: Sposoby na dedykowaną funkcjonalność CRM
Chciałbym rozpocząć temat, w którym napiszemy kilka słów o sposobach na zaawansowane dopasowywanie różnych systemów CRM (z którymi mieliście do czynienia) do potrzeb użytkownika - chodzi mi o to w jaki sposób można w danym systemie zmienić sposób działania pewnych funkcji, dodać swoje nowe reguły lub funkcje realizujące pewne funkcjonalności dedykowane danemu użytkownikowi, umożliwić integrację z innymi systemami (bez konieczności ingerencji w kod źródłowy). Na ile takie zmiany są możliwe do wykonania przez docelowego użytkownika (zakładamy, że mówimy o "kumatym" użytkowniku)?PS: Jeszcze raz podkreślam, że nie mówię o zmianach w kodzie źródłowym - zakładamy, że "jądro" systemu jest identyczne u różnych użytkowników - czyli dostawca utrzymuje tylko jedną wersję systemu.