Sebastian T.

Sebastian T. Inżynier Procesów
Logistycznych,
Plastic Omnium

Temat: Raport zawierający podsumowania z różnych kwerend

W jaki sposób sporządzić raport, który zawierałby pola z różnych kwerend np.
KWERENDA_A - Ilość_żywych_rysunków: Policz([RYSUNEK_Num])
KWERENDA_B - Ilość_martwych_rysunków: Policz([RYSUNEK_Martwy])

Chciałbym w raporcie:

Ilość żywych rysunków : Ilość_żywych_rysynków
Ilość martwych rysunków: Ilość_martwych_rysunków

Z góry dzięki za szybką odpowieź
Dariusz Kolasa

Dariusz Kolasa Akademia VBA

Temat: Raport zawierający podsumowania z różnych kwerend

Połącz te 2 kwerendy po jakimś kluczu w nowej kwerendzie i kliknij sobie sumowanie i wybierz policz i już
Sebastian T.

Sebastian T. Inżynier Procesów
Logistycznych,
Plastic Omnium

Temat: Raport zawierający podsumowania z różnych kwerend

Chyba nie o to mi chodzi...

Chciałbym, aby w formularzu lub w raporcie wyświetlić pole rekordu z KWERENDY_A i pole z rekordu KWERENDA_B.

Innymi słowy dwie kwerendy reprezentują różne informacje. Chciałbym je zaprezentować na jednej kartce/ekranie.
Marzanna Szulta

Marzanna Szulta właściciel, Usługi
Informatyczne
SZULTASET

Temat: Raport zawierający podsumowania z różnych kwerend

W formularzu czy raporcie wstawiamy pole tekstowe, a następnie we właściwościach pola: zakładka Dane, źródło formantu i wybieramy DCount("Rysunek_Num";"Kwerenda_A"). Dla drugiego pola raportu/formularza - analogicznie:
DCount("Rysunek_Martwy";"Kwerenda_B").

Wojciech Gardziński

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Raport zawierajacy wiele kw...




Wyślij zaproszenie do