Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: 95% agencji reklamowych dziala nielagalnie

Wiesław Pasławski:
Skąd wysuwam takie wniski? Ponieważ właśnie rejestruje zbór danych osob fizycznych we wspolaracy ze specjalistyczna firma.

Myśli Pani ze wyssałem to sobie z paląca? Proszę zadzownic do ktoreś z tych firm

http://www.zgodnosc.pl/
http://www.audyt-ip.pl/

Przykro mi, ale wielkości liczbowe, które przytaczasz są fikcją literacką. Oby nikogo nie wkurzyły.

Moim celem jest zwrócenie uwagi na zaistniały problem i poszukanie sposobu rozwiązania bo niestety nie da się go zamieść pod dywan.
To nie zamiataj - rób swoje. I myśl jak formułujesz swoje wypowiedzi, bo rzeczywiście - chyba nie bardzo Ci edukowanie wyszło.
Wiesław Pasławski

Wiesław Pasławski W biznesie elemet
ryzyka jest
nieodlacznym
czynikim poszu...

Temat: 95% agencji reklamowych dziala nielagalnie

znowu atak personalny zamiast odniesienia do problemu. rozumiem zlośc - to normlane w okresie wypowiedzenia.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: 95% agencji reklamowych dziala nielagalnie

Wiesław Pasławski:
znowu atak personalny zamiast odniesienia do problemu. rozumiem zlośc - to normlane w okresie wypowiedzenia.
Szkoda,że nie rozumiesz jaki obraz własnej branży tworzysz. To, że Ty masz problem nie oznacza,że 95 % agencji reklamowych w Polsce ma ten problem i działa nielegalnie.

P.s. okres wypowiedzenia bywa też powodem do radości - wiem, że to się może wydawać niezrozumiałe, ale czytanie ze zrozumieniem w ogóle jest problemem.
Wiesław Pasławski

Wiesław Pasławski W biznesie elemet
ryzyka jest
nieodlacznym
czynikim poszu...

Temat: 95% agencji reklamowych dziala nielagalnie

Niestety ma. Sorry nie bede opisywał juz na Twoje posty.Wiesław Pasławski edytował(a) ten post dnia 20.06.12 o godzinie 19:21
Jan Kamiński

Jan Kamiński Analityk IT |
Wdrożeniowiec |
Test Leader

Temat: 95% agencji reklamowych dziala nielagalnie

Czytając Waszą dyskusję nasuwają się pewne wnioski:
- Pan Wiesław rzuca mocnymi stwierdzeniami "by poruszyć lud" i wywołać burzę.
- Pani Dagmara usilnie próbuje go zatrzymać by się nie zapędził, ale wydaje się, że Pan Wiesław coraz głębiej się pogrąża i nie rozumie, Że Pani Dagmarze chodzi również o jego dobro.

Przede wszystkim Wiesławie napisałeś, że w tej sprawie rozmawiałeś z prawnikami i specjalistycznymi firmami - i Ty naprawdę po rozmowie ze specjalistami szukasz odpowiedzi na internetowym forum? :)

Piszesz jakbyś był ogromnie poirytowany i zupełnie nie chcesz przyjmować tego co piszą CI użytkownicy (nawet CI będący w podobnej sytuacji co Ty). wydajesz się oczekiwać, że ktoś Ci przytaknie i powie dokładnie to co chcesz usłyszeć - po co w takim razie chcesz dyskusji w temacie?

Obserwuję Posty Pani Dagmary od pewnego czasu i zawsze pisze ona konkretnie i na temat, ma celne i rzeczowe uwagi i zawsze wnosi coś istotnego do dyskusji.

Odnosząc się jeszcze do Twojej sprawy - czytając taki tytuł dyskusji jedyne co mogę o nim powiedzieć in plus to, że zwraca uwagę.. tyle że w stylu nagłówków z "Fakt".
Co do treści - niestety racją jest, że w Polsce mnóstwo firm taki "spam" rozsyła i od strony osoby otrzymującej takie "informacje" jest to spory problem. Narzędzia pozwalające na zgłaszanie i karanie takiego "zarządzania danymi osobowymi" są zbyt mało skuteczne i dostępne, a co za tym idzie wydaje mi się, że wiele firm się tym nie przyjmuje.

Posiadam własną DG, więc raczej stoję po drugiej stronie barykady i bardzo bym sobie życzył by take tzw. agencje reklamowe nie wysyłały do mnie informacji z ofertami swoich klientów. naprawdę dość jest nośników reklamy wokół nas (a gdzieś ich nie ma? :) nawet w WC w knajpach są..)



Wyślij zaproszenie do