Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Wydarzenia

GL zaleca utworzenie jednego spójnego wątku na wszelkie ogłoszenia, co niniejszym proponuję: wszelkie konferencje i inne wpisujcie tu, każdy zainteresowany będzie mógł ten watek subskrybować i będzie łatwiej...
Laura Nawrocka

Laura Nawrocka PR & Marketing
Manager, more7
Polska Sp. z o.o.

Temat: Wydarzenia

Witam serdecznie,
Wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem systemów CRM zapraszam na szkolenie „Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce”, które odbędzie się 12.09.2012 w Warszawie.

Celem tego wydarzenia jest przybliżenie filozofii użytkowania systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz ich możliwości funkcjonalnych. Zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania usprawniające działania przedsiębiorstwa w zakresie pozyskania, utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Stawiamy przede wszystkim na aspekt praktyczny: uczestnicy dowiedzą się jak prawidłowo przygotować firmę i jej pracowników na wdrożenie systemu CRM, jakie są najczęstsze przyczyny nieudanych wdrożeń i jak się przed nimi ustrzec.

Wszystkie firmy biorące udział w szkoleniu otrzymają bezpłatny dostęp do systemu CRM7 przez 6 miesięcy dla 5 użytkowników. Dodatkowo uczestnikom spotkania zapewniamy udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest tablet
Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie: http://www.more7.pl/szkolenie-crm

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
biuro@more7.pl
+48 61 662 57 25

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem. Na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.

Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.

Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: [url] http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm [/url]

Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain
Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

Temat: Wydarzenia

CRM w praktyce
Jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami?

Druga edycja

28 listopad, Poznań

Jak dbać o klienta? Jak przeprowadzić wdrożenie systemu CRM? Dlaczego wdrożenia CRM upadają? Jakie są obowiązki dostawcy i zamawiającego system CRM? Jak korzystać z możliwości systemów CRM, aby inwestycja zwróciła się z nawiązką? Na te i inne pytania będzie można uzyskać odpowiedź podczas drugiej edycji spotkania biznesowego pod hasłem „CRM w praktyce”, które odbędzie się w środę 28.11 w Poznaniu.

Dla każdego kolejnego zgłoszenia z tej samej firmy - rabat 50%!

Spotkanie przeznaczone jest dla przedstawicieli firm, których interesują następujące zagadnienia:

Prawidłowe przygotowanie do wdrożenia systemu CRM, w tym wartościowej analizy,
Cele i korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM,
Najczęściej spotykane błędy przy wdrażaniu systemów CRM,
Mobilizacja zespołu pracowników do użytkowania systemu CRM,
Statystyki wdrożeń systemów CRM,
a przede wszystkim praktyczne wykorzystanie możliwości operacyjnych i analitycznych systemu CRM.


Wszystkie firmy biorące udział w spotkaniu otrzymają:

bezpłatny dostęp do CRM7 standard przez 6 miesięcy dla 5 użytkowników (w skład pakietu wchodzi wdrożenie systemu, zainstalowanie użytkowników oraz stworzenie do trzech procesów, np. sprzedażowy, zamówienia, reklamacji; max. do 15 etapów - większa ilość do uzgodnienia),
darmową analizę przedwdrożeniową w przypadku zakupu systemu.


Uwaga! Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegóły spotkania na http://www.crm7.pl/szkolenia/

Serdecznie zapraszam zainteresowane osoby do udziału w spotkaniu.

Kontakt: biuro@more7.pl
+48 61 662 57 25
Justyna Jakubowska edytował(a) ten post dnia 09.11.12 o godzinie 10:07
Małgorzata Smoderek

Małgorzata Smoderek Student, WYŻSZA
SZKOŁA INFORMATYKI,
ZARZĄDZANIA I
ADMINIS...

Temat: Wydarzenia

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa na konferencję CRM GigaCon.

Konferencja odbędzie się: 16 kwietnia 2013 w Warszawie - Hotel Courtyard ul. Żwirki i Wigury 1.

Proponujemy następujący zakres tematyczny:
System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
Social CRM
Zarządzanie projektami CRM
Integracja systemów CRM i ERP
Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
E-business, E-commerce
CRM w modelu Cloud
Call Center w rozwiązaniach CRM
Outsourcing CRM
Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
Mobilny CRM
Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, natomiast należy dokonać uprzedniej rejestracji.

Na konferencję zapraszamy:
-kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
-osoby, odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową
-kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
-analityków danych o klientach oraz sprzedaży
-osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
-administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM

Więcej informacji o konferencji i rejestracja na stronie:
http://gigacon.org/crm-gigacon_kwiecien2013/warszawa

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Darmowe szkolenie on-line - MOBILE ERP. Agenda i zapisy http://www.softsol.com.pl/comarch/Szkolenia
Bartosz S.

Bartosz S. Konsultant,
Enterprise Ireland

Temat: Wydarzenia

Irlandczycy szukają Polaków

Do Polski przyjadą przedstawiciele 10 firm teleinformatycznych z Irlandii. Firmy te poszukują programistów, architektów oprogramowania, analityków, testerów, kierowników projektów. W kilkukrotnie mniejszej od Polski Irlandii jest ponad 600, prężnie rozwijających się, działających na całym świecie, małych i średnich firm tworzących oprogramowanie. Poszukują one osób z co najmniej dwu-trzyletnim doświadczeniem i znajomością angielskiego. Spotkania z kandydatami zainteresowanymi pracą w Irlandii odbędą się 15 maja w Warszawie w hotelu Hyatt i 17 maja w Gdańsku Inkubatorze Starter.

Szybka rejestracja odbywa się w serwisie http://www.itshappeninghere.pl/.

Podczas tych dwóch dni będzie też można się dowiedzieć o tym co dzieje się w irlandzkich sektorze ICT, dlaczego Dublin jest uważany za internetową stolicę Europy, irlandzkich startupach, i irlandzkich sposobach wspierania przedsiębiorczości w sektorze IT.
W Warszawie i Gdańsku będzie można się spotkać m.in. z takimi firmami jak Avego, Ezetop, Fineos, IT Alliance, Opensky, Version 1.

Więcej o warunkach pracy dla informatyków w Irlandii i dlaczego polscy specjaliści IT cenią sobie pobyt na Zielonej Wyspie można poczytać w tym artykule
http://enterprise-ireland.com.pl/index.php?mact=News%2...

Linki do wydarzeń na FB

15 maja, Warszawa, hotel Hyatt - https://www.facebook.com/events/548069018549109/
17 maja, Warszawa, Inkubator Starter - https://www.facebook.com/events/191450887668852/
Gabriel Jaździkowski

Gabriel Jaździkowski szczęśliwy ja :)

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji Mind & Body 2013.
Jest to projekt poświęcony technikom samodzielnej pracy nad zdrowiem oraz relaksacji na poziomie ciała i umysłu. W programie znajdą się warsztaty z jogi, masażu, technik oddechowych, ograniczania stresu, efektywności osobistej. Odbędzie się również wykład z muzykoterapii, zakończony koncertem. Projekt jest szansą na poszerzenie wiedzy o możliwościach własnego ciała oraz umysłu. Biorąc udział w konferencji, dowiedz się jak zadbać o swoje zdrowie w sposób holistyczny.
Warsztaty oraz szkolenia poprowadzą trenerzy, terapeuci oraz eksperci zajmujący się tematyką pracy nad zdrowiem, dietetyką, rozwojem osobistym. Wśród nich można wymienić specjalistów takich jak: Iza Cisek, Maga Korbel, Bogdan Halicki, Karol Żelazny, Rafal Cupiał, Aleksandra Browarska , Magda Smogorzewska, Łukasz Bieliński, Marta Maja Gierczyńska, Barbara Baczkura, Łukasz Zawora, Dariusz Ruder, Beata Miłkowska, Halina Krajkowska , Michael Sanderson, czy Michał Cieślakowski.
Mind & Body odbędzie się na terenie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w dniach 17-19 maja 2013 roku. Bilet umożliwiający wstęp na wszystkie warsztaty można nabyć w cenie 150zł (studenci) lub 300zł (pozostali). W celu uzyskania dokładniejszych informacji, zapraszamy na stronę http://mindandbody.pl
Ewa Stępień

Ewa Stępień Chief Happiness
Officer & Spree
Partner Network
Manager w...

Temat: Wydarzenia

Konferencja TMT.Customer Experience'13, 13.czerwca 2013 roku, Warszawa

Wkroczyliśmy w erę, kiedy klient ma dużą wiedzę i niekwestionowaną władzę: za sprawą rosnącej liczby użytkowników internetu, upowszechnienia smartfonów, mediów społecznościowych i w dobie rosnącej globalnej konkurencji. Zjawiska te rozbudzają u konsumentów coraz większe oczekiwania i poczucie siły. Nigdy dotąd klienci nie byli tak chętni do zmiany dostawcy usługi na postawie choćby jednego negatywnego doświadczenia, a potem opowiadania o tym doświadczeniu jak największej licznie osób.

Customer Experience (CX = satysfakcja, wrażenia klienta) staje się zatem polem walki konkurencyjnej, ponieważ jest jednym z niewielu wyróżników, które wciąż są trudne do skopiowania przez konkurencję. Nic więc dziwnego, że innowacje i inwestycje w tym właśnie obszarze mogą dać usługodawcom prawdziwą przewagę konkurencyjną.

New Europe Events we współpracy z Partnerami: Oracle i Outbox zaprasza Dyrektorów i Specjalistów ds.:

• Marketingu, Sprzedaży, Obsługi klienta,
• Relacji Inwestorskich (IR),
• IT i Nowych Mediów,

...oraz wszystkich poszukujących wiarygodnej i aktualnej wiedzy na temat Customer Experience na konferencję TMT.Customer Experience'13 już 13.czerwca 2013 roku w Warszawie.

Program i zgłoszenia udziału w konferencji: http://tmtevents.pl

Obrazek
Anna Zaniewska

Anna Zaniewska Conference
Coordinator, SW
Konferencje

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon – 17 lipca 2013, Gdańsk

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w XXI edycji bezpłatnej Konferencji Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon!
Już 17 lipca 2013 w Gdańsku będzie można dowiedzieć się więcej na temat najnowszych trendów na rynku IT skierowanych do przedsiębiorstw. Jest to podsumowanie tego, co ważne i aktualne na rynku informatycznym.To swego rodzaju przegląd dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem i instytucją, niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Wybrane tematy wykładów:

-ERP – TO DOBRY POCZĄTEK. Definicja i główne cechy dobrego ERP. Zawartość rozwojowego rozwiązania ERP. Wybrane główne elementy otoczenia ERP i ich podstawowe cechy. Jak zrobić to skutecznie. (Andrzej Kozłowski -Polskie Towarzystwo Informatyczne)
-Plan kont we wdrożeniu systemu ERP, a nowe możliwości raportowania i analizy informacji. (Magdalena Chomuszko-Pomorska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.)
-Efektywne wdrażanie systemów zarządzania, a kultura organizacji.(Bogdan Zacharski X-MANAGEMENT Bogdan Zacharski; Marcin Bajda -Marcin Bajda Management & Coaching)
-Prawne aspekty przetwarzania i przechowywania danych poza strukturami przedsiębiorstwa. (Beata Marek-IT&IP Lawyer, cyberlaw.pl)
pozostałe tematy już wkrótce...

Warunkiem udziału jest wcześniejsza rejestracja na stronie: http://gigacon.org//sdp/gdansk/rejestracja

Każdy uczestnik otrzyma bon 30% od firmy SQAM. Dodatkowo podczas konferencji rozlosujemy atrakcyjne nagrody m.in. książki ufundowane przez Wydawnictwo Naukowe PWN.

Więcej informacji na stronie: http://gigacon.org/sdp/gdansk
Justyna Zych (Hek)

Justyna Zych (Hek) Copywriter,
redaktor, korektor

Temat: Wydarzenia

W dobie wysoko rozwiniętych technologii, ważnym aspektem jest efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem. Składa się ono m.in. z: optymalizacji procesów w firmie, usprawnienia prowadzenia projektów oraz przede wszystkim z oszczędności czasu i kosztów. To wszystko można uzyskać już dziś, chcesz wiedzieć jak?

Weź udział w konferencji:

"Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem z wykorzystaniem systemów ERP"
23 października br. w Warszawie.


Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-za...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- obieg dokumentów w firmie i obsługa procesów wewnętrznych
- kontrola kosztów
- zarządzanie zasobami
- mobilne ERP
- zarządzanie produkcją
- zarządzanie relacjami z klientem
- ERP w "chmurze"
- best practices

Konferencję kierujemy do:

- Kadry zarządzającej oraz osób odpowiedzialnych za rozwój, innowację oraz organizację firmy,
- Osób odpowiedzialnych za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania przedsiębiorstwem,
- Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury,
- Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych,
- Osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością,
- Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-za...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych odbiorców z branż: produkcja, przemysł, logistyka, usługi, finanse.
Udział jest płatny dla przedstawicieli usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (systemów ERP). Opłata za osobę wynosi 1 000 PLN + 23% VAT.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.08.13 o godzinie 14:02

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Chcesz się dowiedzieć, jak zoptymalizować koszty związane z obsługą klienta?
Chcesz uzyskać równowagę między inwestycjami swej organizacji a satysfakcją klientów?
CRM – umożliwi Ci identyfikację potrzeb i możliwości!

Na rynku pojawia się coraz więcej firm, oferujących systemy klasy CRM. W czasie konferencji będziesz mieć okazję, by dowiedzieć się, jak wybrać najlepszą spośród nich. Warto wysłuchać wypowiedzi ekspertów, stosujących już podobne rozwiązania oraz zapoznać się z korzyściami, jakie płyną z wdrożenia CRM.
Zapraszamy na konferencję!

Link do rejestracji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm/rejestra...
Link do strony konferencji:http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm.htm

CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

Podczas konferencji prelekcje wygłoszą m.in.:
-Wojciech Bednarek, Polska Kancelaria Brokerska
-Wiesław Bełz, Śląskie Towarzystwo Marketingowe

Proponowane zagadnienia tematyczne:
-Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
-Wdrożenie i integracja systemu CRM
-CRM w modelu cloud computing
-Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
-Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
-Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
-Aplikacje sprzedażowe
-Skuteczna komunikacja
-Analiza danych klienta
-CRM a zarządzanie wiedzą

Na Konferencję zapraszamy:
-Przedstawicieli Zarządu
-Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowymi, IT i BOK
-Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
-Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT* Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 09.08.2013 o godzinie 21:29 z tematu "CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta - konferencja - 19.09.2013r. - Wrocław"

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Kompleksowe Systemy Informatyczne Gigacon - czyli fascynująca merytoryka podana na talerzu najnowszych technologii naszych Wystawców, okraszona wyjątkowymi nagrodami. To wydarzenie odbędzie się w Warszawie 29 stycznia 2014, będzie poświęcone systemom ERP, CRM, Business Intelligence oraz innym zintegrowanym systemom zarządzania organizacją.
Wydarzenie jest bezpłatne, wystarczy zarejestrować się on - line na naszej stronie internetowej.

Chcesz poznać szczegóły - zapraszam na stronę wydarzenia http://gigacon.org/ksi/warszawa/01.2014.
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: Wydarzenia

We środę (22.01) jest fajna konferencja poświęcona CRM o nazwie:

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Tak się składa, że ja też będę się mądrzył o tym jak zwiększyć efektywność i motywację zespołu handlowego, więc zapraszam, będzie okazja poznać się osobiście :)

Tu jest program konferencji:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm-2/progra...

A tu można się zarejestrować za darmo:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm-2/rejest...

Do zobaczenia!
Klaudia M.

Klaudia M. Project Manager

Temat: Wydarzenia

„Krok ku lepszemu”

Taki cel przyświeca kolejnej edycji konferencji poświęconej tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami z Klientem.

Przedsiębiorstwa, by usprawnić i ulepszyć swą działalność co raz częściej decydują się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Ma to służyć efektywnemu rozwojowi skierowanemu w stronę konsumenta.
Przykładem tego typu rozwiązań są systemy CRM i ERP dzięki, którym zarówno sektor publiczny jak i prywatny ma możliwość optymalizacji oraz usprawnienia swojej pracy.

Jakie zatem są zalety i wady obydwu systemów? Jak wykorzystać ich potencjał?

Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas konferencji:
„Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”
23 września 2014r., Warszawa

Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci o bogatym doświadczeniu – praktycy, którzy na co dzień korzystają z takich rozwiązań. Dzięki temu będą mogli na przykładzie swoich doświadczeń przekazać Państwu cenne wskazówki, które mogą okazać się pomocne przy wdrożeniu w Państwa firmach.
Z pewnością chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące systemów ERP i CRM.

W programie wydarzenia, m.in. prelekcje:

Audyt projektu wdrożenia pakietu MRP/ERP – fakty i mity, korzyści i ... koszty
- Dr Andrzej Kamiński – Szkoła Głowna Handlowa w Warszawie

Systemy klasy ERP a efektywność procesów – case study
- Andrzej Drzymalski – Konsultant – Polskie Centrum Produktywności Sp. z o. o.

Nowoczesne zarządzanie muzeum - system ERP narzędziem metamorfozy
- Małgorzata Zatorska - Główna Księgowa - Muzeum Łazienki Królewskie

Zaawansowany system ERP Microsoft Dynamics AX oraz mobilne rozwiązania do obsługi logistyki i produkcji
- Artur Rusek - Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Ericpol Sp. z o. o.

Systemy ISOF-ERP oraz ISOF-CRM jako niezbędne narzędzia do skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem
- Marek Paszkowski – Zastępca Dyrektora Handlowego – Heuthes Sp. z o.o.

Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym - wdrożenie systemu ERP w świetle doświadczeń firmy POLCOLORIT S. A. - Zenon Kordyś – Główny Informatyk - POLCOLORIT S. A.

CRM jako platforma rozwoju przedsiębiorstwa – system lokalny versus centralny
- Michał Boguszewski – Kierownik Działu Rozwoju i Wsparcia Biznesu – Bosch Rexroth Sp. z o. o.

Uwolnij potencjał sprzedaży Twojej firmy dzięki Microsoft Dynamics CRM!
- Bartosz Stachowiak i Ambroży Rybicki – ARP Ideas Sp. z o. o.

Motywacja zespołu sprzedażowego z wykorzystaniem CRM
- Michał Skurowski - Bloger w CRMwPraktyce.pl

Możliwości wykorzystania systemu CRM w obsłudze klienta na przykładzie instytucji finansowej
- Dariusz Żurakowski – Dyrektor Departamentu Business Intelligence – Bank BGŻ

Do BEZPŁATNEGO udziału zapraszamy:
Przedstawicieli Zarządu
Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu
- sprzedaży
- handlowego
- IT
- BOK
Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych
Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością.
Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki
Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy

Udział jest bezpłatny dla ww. osób. Liczba miejsc ograniczona.

Zgłaszam chęć udziału >>> http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/jak-efektywn...

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji.

Kontakt:
Karolina Dłuska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 721 729 297
e-mail: karolina.dluska@multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.09.2014 o godzinie 15:12 z tematu "BEZPŁATNA KONFERENCJA - " Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM" - 23.09.2014"
Urszula  Czapska-Szypersk a

Urszula
Czapska-Szypersk
a
"Jeśli Twoje
marzenia Cię nie
przerażają to
znaczy, że są...

Temat: Wydarzenia

Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu. Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą. Potrzebny jest system który to udoskonali!

Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM?
Jak pozyskać klienta?
Jak zarządzać relacjami z klientem?


Na te i inne nurtujące pytania odpowiemy podczas V edycji konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" już 9 grudnia w Warszawie.

Zapraszamy do bezpłatnego udziału. Rejestracja ->>

Podczas konferencji wykłady poprowadzą m. in.:
-"Najlepszy otwarty CRM w praktyce"
Błażej Pabiszczak - Chief Executive Office, YetiForce

- "Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych"
Krzysztof Zych - Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o.

- "Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?"
Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation

- "Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu"
Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24

-"Inbound marketing - tylko dla orłów"
Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy

-"Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji"
Grzegorz Filipowicz - Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski - Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A.

- "Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii"
Jakub Kubalski - Aplikant Adwokacki, Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k.

- "Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu"
dr Tymoteusz Doligalski, SGH

Konferencję kierujemy do:
1. Przedstawicieli Zarządu
2. Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
-Marketingu
-Sprzedaży
-Handlowego
-IT
-BOK
-Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
-Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Zachęcam do zgłoszenia swojego udziału w konferencji. Każdy z uczestników otrzymuje materiały konferencyjne, udział we wszystkich wykładach, przerwy kawowe, prezentacje wykładów.

Więcej szczegółów na stronie internetowej:
http://multiexpo.pl/wsparcie-crm
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Wydarzenia


Obrazek


Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pt.:

Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM
19 stycznia | Warszawa


Lokalizacja:
Centrum Konferencyjne Atrium
Sala nr 7
al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

Na spotkaniu zostaną omówione dwa systemy. Pierwszy z nich ERP to planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Składa on się z mniejszych modułów, które tworzą całość, jednak działają niezależnie. Zawierają systemy np. magazynowania, księgowości, finansów, zarządzania dostawami. Drugim systemem jest CRM czyli zarządzanie relacjami z klientem. Ułatwia on organizację zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych. Można np. zbierać informacje w bazie – nadawać im statusy czy rodzaj kontaktu.

Strona wydarzenia: successpoint.pl/technologie-erp-crm

Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia

II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji - mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji
Program wydarzenia - wkrótce na stronie wydarzenia!

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
Sesja ERP:
- kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,
inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością.
- menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za
definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
- przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej
firmy
Sesja CRM:
- przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,
sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!

Jak się zarejestrować?
Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Zarejestruj się" ( po lewej stronie).

Kontakt:
Asystentka ds. promocji
Iwona Ciecierska
tel.: +48 720 911 822
e-mail: iwona.ciecierska@successpoint.pl
Benjamin Burg

Benjamin Burg Educator, Sales and
Marketing
Strategist,
Entrepreneur

Temat: Wydarzenia

OPEN SOURCE CRM CONFERENCE jest wydarzeniem organizowanym przez firmę YetiForce - pasjonatów rozwiązań open source i alternatyw płatnego oprogramowania. Konferencja jest dla właścicieli mikro i małych firm, specjalistów IT w dużych korporacjach, dyrektorów odpowiedzialnych za optymalizację procesów oraz innowatorów biznesowych zainteresowanych open source.
To okazja by dowiedzieć się więcej o open source, spotkać potencjalnych partnerów biznesowych, dać się zainspirować narzędziom technologicznym, które zwiększają sprzedaż oraz przekonać się w jaki sposób open source może wpłynąć na efektywność kosztową.
Case studies przedstawiające przewagę konkurencyjną systemów open source.
Odkryj w jaki sposób innowacyjność YetiForce przyniesie korzyści dla Twojej firmy i systemu CRM.
Dowiedz się jak w pełni wykorzystać możliwości systemu CRM.
Naucz się rozróżniać mity i prawdy dotyczące ryzyka i bezpieczeństwa systemów open source.
Poznaj jak połączyć technologię i komunikację w celu zwiększenia sprzedaży

https://yetiforce_opensource_crm_conference.eventbrite....

Następna dyskusja:

Spotkania/Wydarzenia/Koncer...




Wyślij zaproszenie do