Temat: Książki o giełdzie na początek.

Wiem, tematów jest sporo, ale jestem studentem, mam ograniczony budżet, a chciałbym zakupić coś na temat giełdy. Tematów jest dużo, ludzie polecają bardzo różne książki, w różnej cenie (Elder, Tharm Murphy, Graham, Nilson...). Czasami mam wrażenie, że internauci po prostu reklamują dany produkt. Chciałbym poznać Wasze propozycje. Co polecacie?

Pozdrawiam.Jakub Kowalski edytował(a) ten post dnia 27.07.11 o godzinie 19:23
Magdalena G.

Magdalena G. PowerTech s.c. Dział
marketingu

Temat: Książki o giełdzie na początek.

W takim razie witam w klubie :) rowniez jestem studentka- rowniez chce zaczac przygode z gielda. Zakupilam ksiazke Eldera- Zawod inwestor gieldowy. Daje ona duzo do myslenia, jest swietnie napisana, lecz chyba trzeba ja kilka razy przeczytac, aby doglebnie zrozumiec (chodzi mi o te dalsze zagadnienia typu analizy, to na poczatek wydaje sie dosyc trudne). Rowniez czytam artykuly w pracie, ciekawym e-bookiem, ktory [przeczytalam jest "Jak analizowac wykresy gieldowe". Nie reklamuje napewno, poprostu mowie z czym tez zaczynam :p ale chcetnie posluchamy- Was- doswiadczonych inwestorow :)
Magdalena G.

Magdalena G. PowerTech s.c. Dział
marketingu

Temat: Książki o giełdzie na początek.

P.S. I również studiuje FiR :p

konto usunięte

Temat: Książki o giełdzie na początek.

Murphy przede wszystkim poza tym zawsze jest biblioteka, co konkretnie Cię interesuję futy, akcje ?
Tak naprawdę to nie trudno znaleźć coś sensownego, przede wszystkim jednak obserwować rynek.
No i radziłbym omijać książki typu "poradniki" ale to tylko moje zdanie
Marcin Perczyński

Marcin Perczyński Szef Produkcji -
ES-SYSTEM NT

Temat: Książki o giełdzie na początek.

Polecam:
Trader VIC - Metody Mistrza Wall Street
Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu w wartość - Graham Benjamin
John J. Murphy Analiza techniczna rynków finansowych

Temat: Książki o giełdzie na początek.