konto usunięte

Temat: Gdzie w Łodzi dobrze zjeść?

Czy moglibyście polecić jakąś dobrą restaurację, w której można smacznie zjeść? Najchętniej w okolicach Manufaktury albo na Piotrkowskiej.

Tak żeby za obiad dla dwóch osób zapłacić nie więcej niż 60-80 zł. Jeśli chodzi o kuchnię to coś standardowego, przyznaję że nie znam się na tym zupełnie. Chodzi mi o to, żeby to był po prostu tradycyjny obiad typu mięso+ziemniaki/frytki+jakaś dobra sałatka.Adam Michalski edytował(a) ten post dnia 15.04.11 o godzinie 16:40
Andrzej L.

Andrzej L. Queentex Translation
Office

Temat: Gdzie w Łodzi dobrze zjeść?

http://www.restauracjapolska.net1.pl/

A.
Emma K.

Emma K. IT security /
cybersecurity

Temat: Gdzie w Łodzi dobrze zjeść?

Polecam Esplanadę. Piotrkowska 100.
Agnieszka K.

Agnieszka K. psycholog, psycholog
transportu, medycyna
pracy, dietetyk

Temat: Gdzie w Łodzi dobrze zjeść?

http://www.ufabrykanta.pl
Angelika J.

Angelika J. Don't wait for THE
PERFECT MOMENT, take
the moment and ma...

Temat: Gdzie w Łodzi dobrze zjeść?

Emma K.:
Polecam Esplanadę. Piotrkowska 100.
a ja odradzam, Pani kierownik bardzo zle nas potraktowala, nie dbaja w ogole o klientow...
Dorota L.

Dorota L. Project Manager,
SAPA Components

Temat: Gdzie w Łodzi dobrze zjeść?

Esplanada obecnie straciła całkowice swoją renomę.

PS. Ziemnieki sa passe ;]
Andrzej L.

Andrzej L. Queentex Translation
Office

Temat: Gdzie w Łodzi dobrze zjeść?

http://www.klub-spadkobiercow.com.pl/

Dość dawno nie byłem, więc może trzeba by najpierw sprawdzić, ale w przeszłości nigdy mnie nie zawiódł. Podejmowałem tam klientów, a 2 razy zorganizowałem tam prywatne przyjęcia.

A.
Krzysztof Krakowiak

Krzysztof Krakowiak Software Developer

Temat: Gdzie w Łodzi dobrze zjeść?