Jarek
Leśniewski
projektowanie
graficzne
Temat: Ustka - nowe logo
W dniu 24 lutego, Rada Miasta Ustka przyjęła uchwałą i zatwierdziła do realizacji Strategię Marki Miasta Ustka. Osobną uchwałą przyjęte zostało logo Miasta Ustki, które jest integralną częścią Strategii.(...)W styczniu 2010 roku Rada wybrała kierunek strategiczny: Ustka – retroaktywna. W Ustce retroaktywnej stopione zostały dwa pierwiastki, „retro” i „aktywny”, a znak promocyjny daje możliwości podkreślania w zależności od potrzeb każdego z tych pierwiastków osobno. Plastyczna, miękka i abstrakcyjna forma logo pozwala na wiele możliwości interpretacji i zastosowania znaku w różnych sytuacjach promocyjnych, w ramach pięciu odrębnych submarek: uzdrowisko, kultura, natura, sport, port. Na przykład białe logo będzie mogło być stosowane w promocji sportów wodnych, żółto – niebieskie w promocji letniego wypoczynku i uzdrowiska, bordowo – złote w promocji gospodarczej i pozyskiwaniu nowych inwestorów, wielobarwne znaki w żywych kolorach - w promocji imprez. Kolorystyka logo będzie mogła zmieniać się więc w zależności od potrzeb i grupy docelowej. Do każdej z rozwijanych submarek zarezerwowany będzie zestaw kolorów, które będą pojawiać się w znaku. Jest to nowatorskie podejście do identyfikacji wizualnej miasta i zapewni ono Ustce wyróżnienie się spośród innych miast.
(...)Znak promocyjny i wytyczne koncepcji struktury submarek i markowych produktów turystycznych są rezultatem współpracy z projektantem p. Andrzejem-Ludwikiem Włoszczyńskim.
zrodlo:http://www.ustka.pl/new/index.php?fm=resident&fp=artyk...Jarek Leśniewski edytował(a) ten post dnia 25.02.11 o godzinie 23:23