konto usunięte

Temat: Zainstalowany program się nie uruchamia

Zainstalowałem 3 programy i się nie uruchamiają. Pojawiły się w menu i klikając na nie pojawia się ikona uruchamiania i potem nic. Cisza.

Spotkał się ktoś z podobnym zdarzeniem.

Jestem początkującym użytkownikiem Linuxa.

konto usunięte

Temat: Zainstalowany program się nie uruchamia

3 - wymień jakie. Wymień jaki distro linux używasz.

Lub

Wypróbuj jakiekolwiek ubuntu, np 10.10 lub 10.04
http://www.ubuntu.com/desktop/get-ubuntu/download

Na start, kompletna obsługa bluetooth, a i klient sieci Torrent, dziecinie prosty w obsłudze Bittorrent Transmission, też domyślnie w systemie.Adam Ł. edytował(a) ten post dnia 27.12.10 o godzinie 23:49

konto usunięte

Temat: Zainstalowany program się nie uruchamia

Mandriva Free 2010
Jakub L.

Jakub L. Programista

Temat: Zainstalowany program się nie uruchamia

I ine odpalają się programy Free i 2010?

Temat: Zainstalowany program się nie uruchamia

Paweł Kowalski:
Mandriva Free 2010

Nadal podajesz bardzo szczątkowe informacje;
1. Programy pochodzą z repozytoriów? Czy zostały ściągnięte z jakiś stron?
2. Czy próbowałeś zdobyć poradę / poszukać info na forum mandrivy?
3. Czy usiłowałeś "odpalić" programy spod konsoli? Jeżeli tak, to jakie były komunikaty?

To chyba podstawa.

konto usunięte

Temat: Zainstalowany program się nie uruchamia

Adam G.:
Paweł Kowalski:
Mandriva Free 2010

Nadal podajesz bardzo szczątkowe informacje;
1. Programy pochodzą z repozytoriów? Czy zostały ściągnięte z jakiś stron?
2. Czy próbowałeś zdobyć poradę / poszukać info na forum mandrivy?
3. Czy usiłowałeś "odpalić" programy spod konsoli? Jeżeli tak, to jakie były komunikaty?

To chyba podstawa.

Czy wszyscy znający Linuxa są tacy zarozumiali?

Jak szedłeś na prawo jazdy też od razu umiałeś zawracać autem na ręcznym???

Dzięki obejdzie się bez Waszej pomocy.

Temat: Zainstalowany program się nie uruchamia

Paweł Kowalski:
Adam G.:
Paweł Kowalski:
Mandriva Free 2010